Stránka 2 z 3

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

PříspěvekNapsal: 30 črc 2009, 20:19
od maco
Neos50> :D Myslím že i ta tvoje padesátka bude vibrovat,pokud ji pustíš ve třiceti nebo dvaceti,pokud se teda rovnou neskácíš na zem a nehodíš tlamu :D Nevibruje leda tak jízdní kolo :D

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

PříspěvekNapsal: 31 črc 2009, 06:57
od Neos50
mě řidítka vibrujou to přiznám,ale tam je to dost starou gumou a volnějšíma ložiskama v krku ke kterym se pořád nějak nemůžu dostat abych je vyměnil 8)
Jinak na velký motorce mi to nedělá ani náhodou...já prostě tvrdim ,že to neni normální a to my nevymluvíš :-D

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

PříspěvekNapsal: 31 črc 2009, 10:15
od maco
Na motorce jsem dlouho nejel a řidítka nepouštěl ale skútrúm začínají kmitat řidítka od 40 dolů.Dělají mi to oba burgmany.Asi kvůli lehčímu předku i konstrukci podvozku.Skútr není motorka a není konstruován na velké rychlosti a ani stabilita podvozku a rámu není nejlepší a v zatáčkách se vlní každý skútr,dělá to navíc i delší rozvor kol oproti motorce.A pokud se nepletu tak i motorky mají závažíčka na řidítkách proti kmitání a do některých se montujou i tlumiče řízení.Proč asi?No já myslím proto,aby se to ještě víc nerozkmitalo :D :D :D

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

PříspěvekNapsal: 31 črc 2009, 11:37
od Mojda
Tedy, já to schválně zkusil při pomalé i vyšší rychlosti a řidítka se mi na T-Maxu ani nehnou. Bohudíky. :P

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

PříspěvekNapsal: 31 črc 2009, 12:18
od Neos50
maco píše:Na motorce jsem dlouho nejel a řidítka nepouštěl ale skútrúm začínají kmitat řidítka od 40 dolů.Dělají mi to oba burgmany.Asi kvůli lehčímu předku i konstrukci podvozku.Skútr není motorka a není konstruován na velké rychlosti a ani stabilita podvozku a rámu není nejlepší a v zatáčkách se vlní každý skútr,dělá to navíc i delší rozvor kol oproti motorce.A pokud se nepletu tak i motorky mají závažíčka na řidítkách proti kmitání a do některých se montujou i tlumiče řízení.Proč asi?No já myslím proto,aby se to ještě víc nerozkmitalo :D :D :D

závaříčka jsou tam z důvodu aby eliminovali vibrace do řidítek od motoru ty s kmitáním řidítek nemaj nic společnýho ;)
tlumič řízení se tam dává zase z důvodu aby eliminoval případný rázi do řidítek způsobených nerovností vozovky a případně rozkmitání při dopadu předního kola zpět na zem,ale aby to přímo eliminovalo vibrace způsobený nějakou vadou v podovzku s tím jsem se ještě nesetkal:)
nevim mě to prostě normální nepřijde na pár skůtrech který byli po technický stránce OK jsem jel a i jich pár opravil a nedělal to žádnej..tak nevim asi máš smůlu na skůtry co to dělaj.

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

PříspěvekNapsal: 31 črc 2009, 14:48
od maco
Můžem tu diskutovat klidně do Vánoc :D Napište pak jak vám to vibruje při třicet nebo dvaceti,on se ten skútr většinou už začne kácet takže ani nezjistíš že něco kmitá :D Navíc to vůbec nevadí,já bez nedržení řidítek nejezdím,stačí lehce přidržet jednou rukou a nic nekmitá :D A vůbec uděláme takový malý testík.Najdětě si nějaký rovný úsek a od stovky pust'te řidítka.Jestli se někdo dožije toho,že uvidí ručiku tachometru na čísle třicet nebo dvacet,aniž by skončil v pankejtu at' sem napíše :D :D :D

Mojda píše:Tedy, já to schválně zkusil při pomalé i vyšší rychlosti a řidítka se mi na T-Maxu ani nehnou. Bohudíky. :P

Co to je pomalá rychlost?Já když na půl sekundy pustím ve třiceti řidítka taky se nehnou :D Pust' je od stovky a chytni je až budeš padat a jestli se před tím trochu nerozkmitají,to bude test :D

21:43 edit:
Tak to je zajímavé.Vrátil jsem se ted z vyjíždky a asi šetkrát jsem pustil řidítka ze stovky.Z toho třikrát se to rozvibrovalo jak kráva už při padesáti a dvakrát jsem dojel bez vibrací k 25 km a jednou až ke 20 až vypnul variátor,pak už to jede do pankejtu :D Tak to vypadá že problém asi bude v nerovnosti vozovky,stačí asi malinká nerovnost a je zaděláno :D Když jsem to pustil tak od šedesátky,padesátky,tak až do 25 žádné vibrace.

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

PříspěvekNapsal: 31 črc 2009, 23:21
od Curtiss
Párkrát jsem to taky zkusil, je pravda, že při vyšší rychlosti jak 50 km/h to většinou neudělá, ovšem pod 50 km/h skoro vždy. Podle mě hodně záleží na kvalitě vozovky a taky si myslím, že za to můžou relativně malá kola skůtrů oproti motorkám - vzhledem k zavěšení kola vůči krku řízení je u motorky jednoznačně větší (jak to jen pojmenovat??) vlečené rameno, což jednoznačně prospívá stabilitě. Potom u skůtra stačí i relativně malá nerovnost na rozhození stability a díky menšímu rameni je i kyvadlový efekt menší a dostaví se vibrace. Toť moje vysvětlení, jestli je pravdivé nechám koňovi, má větší hlavu :D

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

PříspěvekNapsal: 31 črc 2009, 23:33
od Rady
na prani Barona zamykam :!:

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

PříspěvekNapsal: 10 srp 2009, 21:50
od gondis
čus prosím o radu koupil sem si t-maxe a zjistil sem závadu.v jaké koli rychlosti pustím řidítka,tak se řidítka rozklepou,muže mi někdo poradit čím to muže byt,nebo ho mám vrátit prodejci děkuji za pomoc Petr

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

PříspěvekNapsal: 10 srp 2009, 21:53
od wictor

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

PříspěvekNapsal: 11 srp 2009, 00:55
od Gullwing
Novýho nebo jetýho? Ač se tu píše všemožné tak řidítka se klepat nemaj (vyjma vyfrézovanou silnici atd) Takže, nejspíš guma, kotouč, krk řízení, ložisko, závažíčka, vůle v tumičích,...

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

PříspěvekNapsal: 11 srp 2009, 05:46
od gondis
Koupil sem jetého T-MAXE model 2001 ale co se týče laku tak trošku škrábancu je ale nic vážného opravdu moc pěknej jen ta závada- rozklepana řidítka.Pokud jedu a řidítka držím tak se jede super a nic se neklepe jen co je pustím tak po pěti vteřinách se řidítka začnou klepat ale Max jede rovně neuhýbá do stran na obě stany zatáči dobře.Závažíčka v řidítkách sou puvodní neodřené jen ošoupané ani pbrzdové páky nejsou odřené tak snad bouráný není pneu mám nové CONTI TWIST.Tak pneu to taky není .Kluci nemáte doma sportovní kouřové plexi já tam mám moc velké pro mě zbytečné já mám odklopnou přilbu CABERG-justissimo gt a trochu pruvanu mi neva.Až tohle dám dohromady tak se s váma rád svezu rád bych zapadl do nějaké bandy a trochu se svezl z T-Maxákama.Jinak moc děkuji za vaše rady

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

PříspěvekNapsal: 11 srp 2009, 06:12
od Marios
No tak to jsou ložiska řízení na T Maxu mě to dělalo to samé a vyměnil jsem je a pohoda,byl to rok výroby 2002.Ted ho má Mojda. :wink:

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

PříspěvekNapsal: 11 srp 2009, 07:09
od gondis
Dík za radu kolik stojí ložiska a kde si je kupoval

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

PříspěvekNapsal: 11 srp 2009, 07:12
od Rady
Prosimte projdi si prvne forum, je toho tady o tomhle problemu popsano dost. Staci pouzit tlacitko hledat.