Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Příspěvekod maco » 30 črc 2009, 20:19

Neos50> :D Myslím že i ta tvoje padesátka bude vibrovat,pokud ji pustíš ve třiceti nebo dvaceti,pokud se teda rovnou neskácíš na zem a nehodíš tlamu :D Nevibruje leda tak jízdní kolo :D
K3,90000 km
K7,60000 km
maco

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Příspěvekod Neos50 » 31 črc 2009, 06:57

mě řidítka vibrujou to přiznám,ale tam je to dost starou gumou a volnějšíma ložiskama v krku ke kterym se pořád nějak nemůžu dostat abych je vyměnil 8)
Jinak na velký motorce mi to nedělá ani náhodou...já prostě tvrdim ,že to neni normální a to my nevymluvíš :-D
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Příspěvekod maco » 31 črc 2009, 10:15

Na motorce jsem dlouho nejel a řidítka nepouštěl ale skútrúm začínají kmitat řidítka od 40 dolů.Dělají mi to oba burgmany.Asi kvůli lehčímu předku i konstrukci podvozku.Skútr není motorka a není konstruován na velké rychlosti a ani stabilita podvozku a rámu není nejlepší a v zatáčkách se vlní každý skútr,dělá to navíc i delší rozvor kol oproti motorce.A pokud se nepletu tak i motorky mají závažíčka na řidítkách proti kmitání a do některých se montujou i tlumiče řízení.Proč asi?No já myslím proto,aby se to ještě víc nerozkmitalo :D :D :D
K3,90000 km
K7,60000 km
maco

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Příspěvekod Mojda » 31 črc 2009, 11:37

Tedy, já to schválně zkusil při pomalé i vyšší rychlosti a řidítka se mi na T-Maxu ani nehnou. Bohudíky. :P
* Na světě jsou dva druhy lidí, ti co mě mají rádi a ti co půjdou do pekla...
Uživatelský avatar
Mojda

1500+
 
Reputace: 246
Příspěvky: 1738
Registrován: 04 lis 2007, 21:52
Bydliště: Prágl
Skútr / moto: mrňavá Aprilka

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Příspěvekod Neos50 » 31 črc 2009, 12:18

maco píše:Na motorce jsem dlouho nejel a řidítka nepouštěl ale skútrúm začínají kmitat řidítka od 40 dolů.Dělají mi to oba burgmany.Asi kvůli lehčímu předku i konstrukci podvozku.Skútr není motorka a není konstruován na velké rychlosti a ani stabilita podvozku a rámu není nejlepší a v zatáčkách se vlní každý skútr,dělá to navíc i delší rozvor kol oproti motorce.A pokud se nepletu tak i motorky mají závažíčka na řidítkách proti kmitání a do některých se montujou i tlumiče řízení.Proč asi?No já myslím proto,aby se to ještě víc nerozkmitalo :D :D :D

závaříčka jsou tam z důvodu aby eliminovali vibrace do řidítek od motoru ty s kmitáním řidítek nemaj nic společnýho ;)
tlumič řízení se tam dává zase z důvodu aby eliminoval případný rázi do řidítek způsobených nerovností vozovky a případně rozkmitání při dopadu předního kola zpět na zem,ale aby to přímo eliminovalo vibrace způsobený nějakou vadou v podovzku s tím jsem se ještě nesetkal:)
nevim mě to prostě normální nepřijde na pár skůtrech který byli po technický stránce OK jsem jel a i jich pár opravil a nedělal to žádnej..tak nevim asi máš smůlu na skůtry co to dělaj.
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Příspěvekod maco » 31 črc 2009, 14:48

Můžem tu diskutovat klidně do Vánoc :D Napište pak jak vám to vibruje při třicet nebo dvaceti,on se ten skútr většinou už začne kácet takže ani nezjistíš že něco kmitá :D Navíc to vůbec nevadí,já bez nedržení řidítek nejezdím,stačí lehce přidržet jednou rukou a nic nekmitá :D A vůbec uděláme takový malý testík.Najdětě si nějaký rovný úsek a od stovky pust'te řidítka.Jestli se někdo dožije toho,že uvidí ručiku tachometru na čísle třicet nebo dvacet,aniž by skončil v pankejtu at' sem napíše :D :D :D

Mojda píše:Tedy, já to schválně zkusil při pomalé i vyšší rychlosti a řidítka se mi na T-Maxu ani nehnou. Bohudíky. :P

Co to je pomalá rychlost?Já když na půl sekundy pustím ve třiceti řidítka taky se nehnou :D Pust' je od stovky a chytni je až budeš padat a jestli se před tím trochu nerozkmitají,to bude test :D

21:43 edit:
Tak to je zajímavé.Vrátil jsem se ted z vyjíždky a asi šetkrát jsem pustil řidítka ze stovky.Z toho třikrát se to rozvibrovalo jak kráva už při padesáti a dvakrát jsem dojel bez vibrací k 25 km a jednou až ke 20 až vypnul variátor,pak už to jede do pankejtu :D Tak to vypadá že problém asi bude v nerovnosti vozovky,stačí asi malinká nerovnost a je zaděláno :D Když jsem to pustil tak od šedesátky,padesátky,tak až do 25 žádné vibrace.
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 úno 2014, 08:06, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou
K3,90000 km
K7,60000 km
maco

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Příspěvekod Curtiss » 31 črc 2009, 23:21

Párkrát jsem to taky zkusil, je pravda, že při vyšší rychlosti jak 50 km/h to většinou neudělá, ovšem pod 50 km/h skoro vždy. Podle mě hodně záleží na kvalitě vozovky a taky si myslím, že za to můžou relativně malá kola skůtrů oproti motorkám - vzhledem k zavěšení kola vůči krku řízení je u motorky jednoznačně větší (jak to jen pojmenovat??) vlečené rameno, což jednoznačně prospívá stabilitě. Potom u skůtra stačí i relativně malá nerovnost na rozhození stability a díky menšímu rameni je i kyvadlový efekt menší a dostaví se vibrace. Toť moje vysvětlení, jestli je pravdivé nechám koňovi, má větší hlavu :D
Curtiss

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 228
Registrován: 22 úno 2009, 18:06
Bydliště: Česká Lípa
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125, Honda GL 1500 GoldWing

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Příspěvekod Rady » 31 črc 2009, 23:33

na prani Barona zamykam :!:
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Příspěvekod gondis » 10 srp 2009, 21:50

čus prosím o radu koupil sem si t-maxe a zjistil sem závadu.v jaké koli rychlosti pustím řidítka,tak se řidítka rozklepou,muže mi někdo poradit čím to muže byt,nebo ho mám vrátit prodejci děkuji za pomoc Petr
gondis

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 27 dub 2008, 22:28

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Příspěvekod wictor » 10 srp 2009, 21:53

Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Příspěvekod Gullwing » 11 srp 2009, 00:55

Novýho nebo jetýho? Ač se tu píše všemožné tak řidítka se klepat nemaj (vyjma vyfrézovanou silnici atd) Takže, nejspíš guma, kotouč, krk řízení, ložisko, závažíčka, vůle v tumičích,...
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Příspěvekod gondis » 11 srp 2009, 05:46

Koupil sem jetého T-MAXE model 2001 ale co se týče laku tak trošku škrábancu je ale nic vážného opravdu moc pěknej jen ta závada- rozklepana řidítka.Pokud jedu a řidítka držím tak se jede super a nic se neklepe jen co je pustím tak po pěti vteřinách se řidítka začnou klepat ale Max jede rovně neuhýbá do stran na obě stany zatáči dobře.Závažíčka v řidítkách sou puvodní neodřené jen ošoupané ani pbrzdové páky nejsou odřené tak snad bouráný není pneu mám nové CONTI TWIST.Tak pneu to taky není .Kluci nemáte doma sportovní kouřové plexi já tam mám moc velké pro mě zbytečné já mám odklopnou přilbu CABERG-justissimo gt a trochu pruvanu mi neva.Až tohle dám dohromady tak se s váma rád svezu rád bych zapadl do nějaké bandy a trochu se svezl z T-Maxákama.Jinak moc děkuji za vaše rady
gondis

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 27 dub 2008, 22:28

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Příspěvekod Marios » 11 srp 2009, 06:12

No tak to jsou ložiska řízení na T Maxu mě to dělalo to samé a vyměnil jsem je a pohoda,byl to rok výroby 2002.Ted ho má Mojda. :wink:
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Příspěvekod gondis » 11 srp 2009, 07:09

Dík za radu kolik stojí ložiska a kde si je kupoval
gondis

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 27 dub 2008, 22:28

Re: Suzuki Burgman 400 - vibrující řidítka

Příspěvekod Rady » 11 srp 2009, 07:12

Prosimte projdi si prvne forum, je toho tady o tomhle problemu popsano dost. Staci pouzit tlacitko hledat.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků