Stránka 2 z 31

Re: Čínské skůtry - jak to s nimi vlastně je?

PříspěvekNapsal: 17 dub 2009, 07:28
od kraken.99
připadáte my jak děti kteří žvartlají a nevědí o čem copak můžete mluvit o spolehlivosti po ujetí 1000 nebo ještě méně kilometrů až tam budete mít 10 000 potom říkejte své dojmy ale tohle je opravdu absurudní když si koupíte nový auto taky po cestě z prodejny domů nebudete hlásit že je super protože jste dojeli bez závad ale budete počítat že to tak bude minimálně dva až tři roky
já na derbi atlantisu najel za rok 8 000 km a myslím že byl tak akorát zajetej

Re: Čínské skůtry - jak to s nimi vlastně je?

PříspěvekNapsal: 17 dub 2009, 07:38
od jel.en
souhlas krakene :wink:
mám super stroj 2,5 roku 15tis a jezdí... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Čínské skůtry - jak to s nimi vlastně je?

PříspěvekNapsal: 17 dub 2009, 07:56
od kraken.99
a ještě k tomu modrej....prostě bomba :D

Re: Čínské skůtry - jak to s nimi vlastně je?

PříspěvekNapsal: 17 dub 2009, 08:28
od jel.en
asi jeden vydařenej kousek. :D
Ale kdo se má dívat na vaše rudý čela,když se přihlásim někam na vyjížďku :oops: (máte to z toho jak ze sameho neštěstí klepete na čelo se slovy "sakra on zase chce jet s náma na tom střepu") :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Čínské skůtry - jak to s nimi vlastně je?

PříspěvekNapsal: 17 dub 2009, 08:54
od Rady
yRobin píše:To je dobře,že je tu konečně téma týkající se čínských skůtrů. Sám jsem si teď jednoho pořídil (cyborg eco 50) na dojíždění do práce. Původně to bylo jen 14 km,ale okolnosti se změnili,tak jezdím 40 km tam a 40 km zpět. Zatím jsem to jel 2x a taková hrůza to není. Mám najeto 450 km a jedinou závadou byl defekt zadního kola,cuž si myslím,že se může stát i u značkového skůtra. Kvalita plastů je opravdu nic moc,protože při dolévání benzínu z kanystru,jsem si polil plast kolem víčka nádrže a ono se to nějak zkroutilo. Při reklamaci u prodejce bylo opraveno. Rád se podělím o zkušenosti s ostatními.

Tak na tohle radsi ani nereaguji :mrgreen: :mrgreen:

Re: Čínské skůtry - jak to s nimi vlastně je?

PříspěvekNapsal: 17 dub 2009, 10:40
od Gullwing
Já bych ale majitele číňanů nechal. Dyť je to tu pro všechny a nemá cenu se na ně hned vrhnout. Většina si přečetla různé zkušenosti a názory a rozhodli se tak jak se rozhodli. Oni se zrovna tady neptají jestli si ho mají koupit. Oni ho už mají :roll: Ať sem každej napíše zkušenost na čemkoliv třeba po prvním kilometru. Podívejte na vlákno SH300 a Jezdič tam píše taky příspěvek pomalu co kilák. Pokud bude mít diskuse alespoň snahu o objektivitu tak to někomu dalšímu může pomoct,...

Re: Čínské skůtry - jak to s nimi vlastně je?

PříspěvekNapsal: 17 dub 2009, 11:20
od rick
Ono jde taky o to,že když jsme byli mladší,tak mi nevadilo se válet pod pionýrem,čezetou skoro denně a mlaďasové to neřešeji :) jede to a jestli mi něco drnčí ,kašlu na to.Teď už sem pohodlnější a tak si radši připlatim-což ty mladší nemají třeba ty možnosti :oops: Je to prostě všechno o těch papírcích :)

Re: Čínské skůtry - jak to s nimi vlastně je?

PříspěvekNapsal: 17 dub 2009, 11:36
od ESO RIMER
Co mám vyzkoušené, měl jsem novou čínu značky ZNEN 50 říkám vonavka a myslel jsem si že mě to stačí na popojíždění po městě ale ouha nemluvím o tom že sekačka na trávu má větší výkon ale neustále se mě povolovalo zadní kolo a to že nejsem žádná třasořitka abych ho neutáhl na krev, dále potom se povoloval přední blatník, řidítka , zapoměl jsem na výměnu plastů již po 850km mě prasko uchycení plastů v zadní části ,přece nikdo nemá tolik času aby v záruce jezdil furt do servisu a nakonec tam dudete pro smích že si to neutáhnete samy,dále malá nádrž i na město to je děs,nepřesné ukazatele paliva a tacho.takže šel z baráku a to hodně pod cenou ale je pryč zaplat pánbů jěště že byl červenej a šel prodat to byla jeho devíza.Koupil jsem jetou značku a nemusím mít strach že se mě za jízdy podemnou rozloží :lol: tot vše a ted at si příznivci čín udělaj svůj usudek.

Re: Čínské skůtry - jak to s nimi vlastně je?

PříspěvekNapsal: 17 dub 2009, 11:47
od petridas
taky se podelim! koupil sem funglovku cpi 50oliver kupni cena 29900!! nadseni !! domu sem dojel !!nadseni!! na jezdeni do prace /max 45km/hod/ 20km tam -20km zpet! pohoda! po najeti 500km sem to nechal odblokovat !nadseni jelo to asi 63!! do prace pohoda! pak sem se seznamil z klukama na foru kteri mi pujcili sve stroje /aprilii , yamahu aerox vse 70ccm/ a tyto skutry sli i z myma 90kg na zadni a tak na mojem oldovi zaclo tuneni ! lauf ,varec, tryska parada ted to pojede stejne a.... h.vno 75 max! mel sem ho rok najeto 9500km a sel z domu za 22000!! zavady asi ctyrikrat ztrouchnivela hadicka od nadrze ke karbci! automaticky sytic v oprave ! jinak v pohode ! na jezdeni do prace a zpet cca 10km a bez ambici vyjet nekde dal /do te prace radsi mimo hlavni tah / celkem dobry stroj,ale jinak slabe ! vsichni si dobre rozmyslete koupi cinskeho stroje pac nasledny prodej se rovna velka financni ztrata! usetrete si toto a zakupte radsi ojety znackovy a nebudte brzdy provozu pac pokud i ja sem rychlejsi /myslim v praci /jezdim MHD busem// tak uz je to na povazenou ! a verte ze mi nevadi kdyz me skutrista predjede na svetlech ale jakmile blikne zelena musi byt pryc a ne brzdit provoz!!
co se tyce na predchozi strance pise nekdo taky o cpi ! ze menil po trech letech budiky a po ctyrech nahon tachometru atd. dale pise ze ujede rocne 1000km coz znamena ze mu ty veci dlouho v provozu nevydrzely!!

Re: Čínské skůtry - jak to s nimi vlastně je?

PříspěvekNapsal: 17 dub 2009, 12:04
od Jurba
Ahoj,
před pár týdny jsem si koupila funglovku Sachs SX1 - vyrábí se v Číně, ale údajně by si Sachs stále měl držet dohled. No ... nevím. :(
Najela jsem zatím 65 km a to jen díky tomu, že milý Sachs nastartuje jedině tak okolo páté odpolední opravdu teplého dne! A v prodejně? Musela jsem několikrát předvádět, jeslti umím nastartovat, protože jim to tam nastartuje pokaždý a prý s tím nic není. Tak nevím. Studený to ale prostě nenastartuje. Takže ráno v sedm hodin do práce - ani náhodou. Jsem sama zvědavá, jak to dopadne. Momentálně je podruhé v servisu.

Re: Čínské skůtry - jak to s nimi vlastně je?

PříspěvekNapsal: 17 dub 2009, 15:13
od Neos50
No koukám ,že máme všichni hodně podobný zkušenosti.
Kentoya 50 zoom(čína):Kamarád to pořídi za nějakejch 30 000,- cena směšná...po najetí asi 2000 km to přestalo jet tak jsme to rozebrali a varec plnej oleje.takže novy gufero na kliku a jelo se dál po 300 km to samí ,ale na druhá straně.Po dalších 1000 km odešla kliková i ojniční ložiska do věčních lovišt.Takže šla za 12 000,- z baráku.Takový ty věci jako nekvalitní plasty špatný všechno co bylo z gumy ani nemluvim...největší paradox byl když na tom jeli dvá(150kg) tak to nebylo schopny vyjet kopec typnu tak s 8% převýšením.Prostě se to zastavilo.úplně nejlepší zážitek byl když to prodával..chlápek odjel a my si po 5 minutách všimli ,že tam nechal peneženku.tak jsme skočili na kola že mu to dovezeme,bydlel ve vedlejší vesnici (asi 7 km) a po 5 km ho v kopci dojeli co na to víc říct.
Hero Gizmo 50 2T s variátorem(indie):Koupil jsem to v krabici za asi 2000,- s tim ,že to dám dopucu a budu jezdit.Bylo to pro dva a za ty prachy tak co.Oprava stála asi 4000,-...prostě blbosti jako páčky pár plastů nový světlo už radši ze simsona...novej válec přebrousit hlavu protože byla ohnuta atd.Ale to bylo způsobeno chovánim předchozího majitele takže to bych nebral jako závadu.Dal jsem to do pucu a rok to jezdilo bez problémů(4000km)a pak to začalo.Prasklá pakna v přením kole a následně vydřenej buben 1500,-...pak provozem ulomila spona držící karbec na motoru (novej karbec 3200) potom začali odcházet všechny gumový věci hlavně kolem motoru.Ložiska v kolech KO.ulomenej kohout(plastovej).no prostě hrozný..celkem jsem do toho nasypal asi 14 000 z toho 4000 první oprava po koupi...za 4500 sem to prodal s tim ,že neberu žádnou odpovědnost na to co se tam vysype.člověk podepsal a odjel.
Takže čínu ani indii už do baráku nikdy nechci.Poučen z předchozích nezdarů jsme koupili Neose a jen běžná údržba a jezdí se.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 22 dub 2009, 17:52
od Martenz
Měl jsem Kentoyu XOR a kromě odešlé baterie po dvouch letech bez jedinné závady, je fakt, že dílenské zpracování není jako u značky, ale i cena není jako u značky..co mě vadilo, byl malý, při zatáčení se člověk drkal o řidítka jo a nekvalitní zrcátka..za tu cenu tenkrát dobrý.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 25 kvě 2009, 20:09
od Vitas
Me by zajimalo jestli ti, kteri zde sve cinske milacky chvali, nekdy jeli na necem jinem... Co jsem mel moznost vyzkouset Yuki Matrix50, tak zpracovani neni spatne, bytelne, vsechno OK, ale ze je to odblokovane a na tachu 65 a jeste buh vi kolik to promeruje. Ve dvou jsem to radsi ani nezkousel... Ale jak zde uz nekteri psali: Pucte si znackovy skutr a kazdy musi pocitit rozdil.. :wink:

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 25 kvě 2009, 21:41
od Martenz
nemusim si nic pučovat..měl jsem to a mám tohle :mrgreen: ...a jel jsem i na něčem jiném :lol:

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

PříspěvekNapsal: 25 kvě 2009, 21:44
od Mitja
Tak nekomu to staci a treba nema penize na jinou.. bych to u tech, co ciny vlastni, vubec neresil.. nekteri jsou spokojeni, nekteri nadavaji. Jen bych vzdy poradil, tem co si chcou cinu kupovat, do ceho presne jdou.. aby vedeli.