Stránka 9 z 11

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

PříspěvekNapsal: 01 bře 2015, 15:49
od monsterova
Ahojte
tak jsem dneska kontroloval čidlo teploty jelikož mi na přístrojovce budík nic neukazuje a najednou nemůžu nastartovat. Bliká Service a kontrolka imobilizéru taky nebliká. Nevíte co se stalo nebo jak to vymazat? :( díky moc

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

PříspěvekNapsal: 01 bře 2015, 16:11
od Vratas
Zkus odpojit a zapojit baterku.

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

PříspěvekNapsal: 01 bře 2015, 16:32
od monsterova
Hmm tak nic ještě k tomu svítí kontrolka vypnutého motoru. Nebliká ani ta pitomá kontrolka imma . Jestli není tam zakopaný pes :(

-- 01 bře 2015, 18:54 --

Jsem blbec. Zatáhnul jsem boční stojan a už to startuje a imo blíká. Akorát zůstal SERVIS ... ani předním RESET tlačítkem nepomůže vymazání :(

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

PříspěvekNapsal: 01 bře 2015, 20:21
od ERka5
Postup RESETu je portřeba udělat přesně, nepamatuji si to z hlavy, je to tady na foru popsáno, mě se to taky povedlo až na několikátý pokus...

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

PříspěvekNapsal: 01 bře 2015, 21:03
od bouska.t
Namáčkat reset. tak aby se neco vymazalo je pěknej oříšek. Pokaždé když jsem to delal jsem pekne nadával.

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

PříspěvekNapsal: 04 čer 2015, 16:18
od monsterova
Ahojte
na co se mám zaměřit když chci zvednout otáčky při rozjezdu? Válečky, pružinky lamel spojky nebo hlavní pružinu variátoru? :( Točí mi to cca 4500 a chtěl bych točit cca 6500.... popř co vyměnit pro rychlejší rozjezd? Vše?

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

PříspěvekNapsal: 05 čer 2015, 06:14
od bouska.t
Jestli chces aby se motor víc roztocil než se da do pohybu tak musíš dat tvrdší pruzinky do spojky, jestli chces zvednout otacky a zvisit zrychlení tak lehčí valecky, a jestli ti to malo točí nebo to nemá konstantní otacky při zrychleni tak tvrdší kontrastrku. Ja sem ted ledil moji x9 na městský provoz, dost slušně jsem srazil maximalku, ale zato to zrychluje jako blázen.

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

PříspěvekNapsal: 05 čer 2015, 12:30
od TUNER
....a žere jako T-Max :mrgreen:

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

PříspěvekNapsal: 05 čer 2015, 15:56
od bouska.t
No to je věc druhá :D tam klasicky x9kove nefungujou budíky takze to nelze změřit.

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

PříspěvekNapsal: 06 čer 2015, 08:40
od TUNER
Stačí Sigma za 400 ;-)

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

PříspěvekNapsal: 06 čer 2015, 08:48
od bouska.t
Co tim myslíš? Ro jsou čerpadla ne?

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

PříspěvekNapsal: 07 čer 2015, 08:12
od TUNER
To taky a ještě objektivy... :mrgreen: ....ale ani jednim nezměříš kilometry,pokud se tady bavíme o budících ;-)

Měl jsem na mysli Sigmu BC - cyklocomputer. Já jezdim na Malagutce už x let základní model ke vší spokojenosti ;-)

http://www.bike-eshop.cz/computery/comp ... ma-bc-1009

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

PříspěvekNapsal: 28 čer 2015, 13:06
od monsterova
Ahojte
tak mi dneska spadlo kolečko rozvodů z klikovky a nešly venily. Nevíte jestli se ohnou ventily nebo je tam místa dost? :( Myslím v horní úvrati pístu a v případě otevřených ventilů. Nastartovat nejde. Nechytne. :x

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

PříspěvekNapsal: 29 čer 2015, 07:42
od TUNER
:?: :idea: :?:

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

PříspěvekNapsal: 30 čer 2015, 09:09
od bouska.t
Jestli to dobre chápu tak za chodu motoru přestalo jet ventily? Samozřejmě že se to potká. Pakzize nejededou ventily tak logicky nenastartuješ... Nebo? :D po vcerejaku mam vyzkouseno ze na tmaxu idyz se výfuková vacka uskočí o pul otacky tak se to nepotka... Motor bezi a ke nejde natom jed. Neptejte se co jsem delal :D