Stránka 2 z 2

Re: Piaggio X9 250

PříspěvekNapsal: 27 črc 2010, 16:26
od nem.pe
moje X9 EVO s motorem piaggio tam má gumový silentbloky ty jsou OK ale letos přes zimu jsem
dělal ,,přepákování'' kde jsou jehličkový ložiska jedno bylo v háji a byla načatá i osa(trubička je vnitřní kroužek ložiska a kurňa tvrdá)
když jsem s tim byl za soustružníkem tak odhadoval cenu mezi 700až 850kč (soustružení cementování broušení na rozměr) je to celkem rozumnej chlap když to viděl chytal se za hlavu proč tam ti Italský p.t.m.i nedaj kluzný z pořádnýho bronzu bylo by na věky ale cena za předělání zase cca. 900kč
v motoprestige sice za 3ýdny ale za 200 original odkaz v příspěvku nekde nahoře
skus to tam

Re: Piaggio X9 250

PříspěvekNapsal: 19 srp 2010, 10:43
od svobi9
zdarec skútři, měl bych další dotaz, chystám se vyměnit těsnění pod vent. víkem, ale nevím co na mě vyskočí :?: , protože z boku víka jsou dva šrouby zřejmě na seřízení ventilů

Re: Piaggio X9 250

PříspěvekNapsal: 26 srp 2010, 09:26
od svobi9
takže těsnění je vyměněné, šrouby z boku jsou na seřízení ventilů, ale po výměně těsnění pěkně žacal cvakat :( , tak jsem se chtěl optat zda nevíte jaká vůle, při jaké teplotě atd. se mají ventily seřizovat

Piaggio X9 250 - tlak pneu

PříspěvekNapsal: 13 srp 2011, 13:02
od palunka
Mám na svem maxikovi 13tky kola bez duse!muze nekdo dat zpravu na kolik je to nejidealnejsi nahustit??!!diky za odpoved

No jo no pořéd :roll: ,ja sem ted meril a byly tam 4atmosky ve predu a kdyz sem na ni zatlacil tak by jeste neco snesla tak nevim.resim dalsi problem!nejak mi to plave tak sleduju jestli mam nafoukany kolo.ale jak sem cetl na foru muze to byti kapalinou v tlumicich!asi by taky chtela vymenit!

14.8. edit:
Taky si myslim ze to moc!prave to je od te doby jak sem to odstavil kvuli tomu remenu jak me praskl.a po te vymene jak sem vyjel tak me to plave a nechapu proc pred odstavenim to tak nebylo!ja si myslim ze by to chtelo cely rozebrat a po vymene pulky skutru to zase postavit! :( jinak jak sme resily ten muj remen tak asi je tam fakt neco spatne,protoze se ozyvaji takovy divny zvuky z variatoru a po oddelani krytu se mi zda ze se moc trepe a ze tam ma vuli a mlati o spodek!je to mozny?muze to byt spatnym remenem?da se dyztak reklamovat u scootlandu?dik 8steve

Re: Piaggio X9 250

PříspěvekNapsal: 14 srp 2011, 02:24
od fyluta
palunka: na kazde dusi je max. predepsany tlak.. 4atm jsem v zivote nevidel.. snad na kamionu :)

Re: Piaggio X9 250

PříspěvekNapsal: 15 srp 2011, 08:03
od palunka
fyluta: Ale ja mam bezdušaky kola a manual zadnej nemam viš?a na kamionu je 8atm to vim jezdim snim :)

Re: Piaggio X9 250

PříspěvekNapsal: 15 srp 2011, 09:15
od fyluta
paluka: ps:bezdušáky ma dnes každej .. . :roll:

Re: Piaggio X9 250

PříspěvekNapsal: 15 srp 2011, 09:25
od j3nda
paluka: 4atm jsou tak do horskyho kola, ty budes mit neco kolem dvou, ani se nedivim, ze ti to plave

Re: Piaggio X9 250

PříspěvekNapsal: 15 srp 2011, 09:26
od puppy
paluka: Já mám přední na 2 atm a zadní na 2,2 atm. Když jedu ve dvou, tak zadek přifouknu na 2,5 atm. Je to podle manualu. Nemáš špatnej tlakoměr? Ty 4 atm se mi zdá moc.

Re: Piaggio X9 250

PříspěvekNapsal: 15 srp 2011, 15:57
od palunka
puppy: Jj blbe me to merilo na pumpe!na druhe me to merilo dobre a potrebovala dofouknout zadni pneu proto mi to sem tam plavalo!

Re: Piaggio X9 250 - zkušenosti, rady atd...

PříspěvekNapsal: 19 srp 2020, 14:02
od benjaminsrobles
my X9 EVO with piaggio engine there has rubber silentblocks you are OK but this winter I
did "repacking" where the needle bearings were one was in the grove and the axle was also loaded (the tube is the inner ring of the bearing and the fuck hard)
when I s tim was behind the lathe, so he estimated the price between 700 to 850 CZK (turning cementation grinding to size) he's quite a reasonable guy when he saw it grabbing his head why the Italian ptmi do not give you a sliding of proper bronze would be forever, but the price for remodeling again approx. 900kč
in motoprestige for 3 weeks but for 200 original link in the post somewhere above
bite it there