Stránka 17 z 20

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 01 črc 2013, 12:22
od 942004
Mám dotaz,možná zbytečný,ale přece se zeptám :?: .Když kontroluji olej na hlavním stojanu,tak vyšroubuju zátku s měrkou a měřím hladinu po zašroubování nebo jen zasunout a změřit :roll: :?: V manuálu to je popsáno dost zmateně. Díky za info :wink:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 01 črc 2013, 12:55
od MilosVee
U X9 se měří na zašroubované měrce na hl.stojanu.

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 01 črc 2013, 12:58
od 942004
Super,tak to měřím dobře.Já jen pro jistotu a dík za důležité info :wink:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 19 srp 2013, 10:21
od Jarys4
Zdravím, asi před 2 týdny jsem si všiml, že je mírně vlhký levý přední tlumič, a včera jsem se znovu po jízdě podíval a ze zadu byl už dost vlhký a mastný. Dá se s tím ještě chvilku jezdit? A co je s tím třeba dělat? Každopádně s tím zajedu do servisu, jen bych chtěl vědět, jestli je třeba vyměnit celý tlumič nebo stačí jen rozdělat, doplnit olej, vyměnit nějakou součást a zpravit? Díky :-)

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 19 srp 2013, 10:54
od TUNER
Určo pokud neni nějak zničenej kluzák půjde opravit. Vymněníš náplň,dáš nový gufera a lítáš dál ;-)

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 19 srp 2013, 11:18
od TomRaptor
MilosVee píše:U X9 se měří na zašroubované měrce na hl.stojanu.

Omyl!!! U X9 se kontroluje olej na bočním stojanu...!!! :D

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 19 srp 2013, 11:21
od nem.pe
NE na hlavním stojanu!! jak píše Miloš

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 19 srp 2013, 11:27
od TomRaptor
To: nem.pe
NE!!! Na bočním stojanu!!! Zase klasická fabulace ostatních! Přečti si návod!!! Na straně 44, odstavec "Kontrola hladin provozních kapalin" Ve druhé větě...! :shock:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 19 srp 2013, 12:01
od nem.pe
pokud myslíš ten českej špatně přeloženej tak jo
ty si přečti anglickej a nebo francouzkej
a nefabuluj!
zasada č.1 nepoužívej jen jeden zdroj informací

EDIT: teď nemam u sebe pocitač kde mám návod uložen odpoledne sem
dám výstřižek z workshopmanualu pro 250 motor kde to je jasně napsáno central stand flat ground.

EDIT2: teď jsem prohledal ještě jeden návod a tam je na bočním tak je to 2:2 dvakrát na bočním dvakrát na centrálním
tak že jedinný kdo tady fabuluje je výrobce který dopustí takto rozporu plné informace.
tímto se ti omlouvám
ale budu pokračovat v měření na centrálním stojanu jako doposud pro mojij X9 200 je objem
oleje 1L a když si měním olej s filtrem a naleju tam 1l oleje, je na centrálním stojanu olej na MAX
a to je pro mě směrodatné.

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 19 srp 2013, 12:37
od TomRaptor
http://www.uloz.to/xc1gRRK/piaggio-x9-manual-pdf
Tady je anglický manuál a je tam bočák...
P.S. Ale musím uznat, že jsem našel manuál na X9 500 eng, kde to byl psaný hlavní stojan... :shock: :shock: :shock:
Přijmi mou omluvu... :oops: :oops: :oops: Tohle by byla debata o ničem...

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 19 srp 2013, 13:04
od nem.pe
zde je Workshop manual pro X9 250 EVO stejný motor http://share-rapid.cz/stahuj/zmjflq8w
kde je uvedeno centralni stojan je to na straně 40
tak jak jsi napsal debata o ničem bordel v tom má Luigi
ať si tedy každý zvolí dle svého uvážení
Petr

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 19 srp 2013, 14:43
od 942004
Chlapi,budem to měřit na hlavním stojanu a na boční se jenom dívat :lol: U auta to taky nenakláním a měřím to na rovině,tak u moto to bude stejný.Každopádně dík za info :wink:

1.10. edit:
Letos jsem najel 4.500km a naprostá spokojenost :mrgreen: . X8 šlape jako hodinky a všechny km jsem si užil na 100% :!: Ted mám na tacho.17400km a spotřeba oleje není vůbec žádná,moto startuje na druhé protočení i když 14dní stojí.Jen nevím,co budu dělat v zimě :roll: ,protože všechny ůpravy na X8 co jsem chtěl,jsem udělal při lonské zimě.Ach jo,tak to budu jenom čistit a leštit..... :D

11.11. edit:
O víkendu jsem natankoval plnou Shell V-power,umyl,vyndal baterku a šup s X8 pod plachtu.Ted už bude holka odpočívat do jara a já se těšit,jak vyjedu :wink:

10.12. edit:
Tak jsem X8 také koupil dárek pod stromek.V Bikers crownu mají vánoční výprodej a nešlo tomu odolat,za tu cenu :shock: To bylo to jediné,co mě ještě chybělo k absolutní spokojenosti s X8 :wink: :!:
sc20_1.jpg
sc20.jpg

5.2.2014 edit:
Pořád přemýšlím,co dělat přes zimu na moto a napadlo mě,že nabarvím brzdové třmeny.Jsou tam černé a nějak mi to k celkovému vzhledu nepasuje :roll: .Udělám je červený nebo zlatý,ještě uvidím,která barva zvítězí :idea:

14.3. edit: vyhrála červená barva vypadá to velmi dobře.Zrovna jsem vyměnil brzd.kapalinu,olej+filtr,vzduch.filtr.Tímto jsem zahajil letošní sezonu.X8 stála od října až do dnes.Dal jsem baterku otočil klíčkem a brnk,už to nádherně brumlalo :D Ten zvuk mi mooooc chyběl :wink:
2014-03-13 11.55.31.jpg
2014-03-14 14.19.05.jpg
2014-03-13 11.55.18.jpg

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 17 bře 2014, 16:57
od 942004
Když bych chtěl dodělat výstražné blikače,co vše budu potřebovat :?: Je to věc,která mi na X8 chybí,ale nevím jak na to :roll: Díky za rady :wink:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 07 čer 2014, 11:18
od 942004
Včera jsem se vrátil z pracovní cesty po Rakousku,kde jsem najel celkem svižných 600km(Linz-Passau) a jedním slovem nádhera :D Silnice bez děr a kráterů,počasí jak ze žurnálu na dovolenou u moře,no prostě mi nic nechybělo :roll: X8 opět šlapala jak ,,švýcarské hodinky" a musím uznat,že se to těm taliánům povedlo :!: Cestovní rychlost jsem udržoval 100-110km/h,protože jsem zjistil,že je to optimální na hluk,nápor větru a při předjíždění se dá v pohodě zrychlovat. Čelní plexi bylo totálně zelepené od much a na mě ani jedna,to znamená 100% ůčinek :mrgreen: Za celou cestu jsem potkal jen 4 skůtraře :cry:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 19 čer 2014, 13:18
od 942004
Další moje cesta vedla z Prahy do Litomyšle,Brna a zpět do Litomyšle a Prahy. Na tachometru X8 mi skočilo 20 000km :!: Bez jediné poruchy,naprosto bez závad,žádná spotřeba oleje a doufám,že to tak ještě dlouho zůstane :D