Stránka 6 z 13

Re: PIAGGIO NRG 50

PříspěvekNapsal: 12 led 2011, 08:09
od smates
Proc si neobednal celej novej DO karbec?Vysel by minimalne o 1000Kc levneji.

Re: PIAGGIO NRG 50

PříspěvekNapsal: 12 led 2011, 12:42
od Losob
No to je jednoduché, tahle možnost mě prostě ani nenapadla...

Spíš těd řeším jinou věc... Nebyl by někdo tak hodný a nezměřil by průměr toho automatického sytiče v tom místě co se nasazuje do karburace abych to mohl porovnat? Mám docela vybavenou dílnu a zajímalo by mě, jestli by ten automat. sytič z dellorta nešel nějak předělat ...

Re: PIAGGIO NRG 50

PříspěvekNapsal: 26 bře 2011, 12:36
od denfro
Tak ho mám doma. :D Nikde se mi ale nepodařilo najít žádnej manuál. Kdyby někdo měl buď v češtině nebo v angličtině, byl bych moc rád... Předem díky.

Re: PIAGGIO NRG 50

PříspěvekNapsal: 29 bře 2011, 11:05
od Ekim
ma nekdo zkusenosti jak po vybrusu? Kolik oleje? Jestli i naka uprava karbose, pretriskovat? A tak...

Re: PIAGGIO NRG 50

PříspěvekNapsal: 02 dub 2011, 15:54
od Vargas
Lidi nevíte o nějakém zastoupení (dealer,servis) značky piaggio z okresu Kutná Hora nebo Kolín? :?: :?:
Předem děkuji... :oops:

Re: PIAGGIO NRG 50

PříspěvekNapsal: 03 dub 2011, 00:05
od denfro

Re: PIAGGIO NRG 50

PříspěvekNapsal: 04 dub 2011, 15:33
od Vargas
Denfro děkuji ti

Re: PIAGGIO NRG 50

PříspěvekNapsal: 14 dub 2011, 20:16
od dr.dzusik
Zdravým.Mám Takový problém.Budu dávat laděný výfuk a rozdělal jsem karburátor z důvodu zjištění velikosti hlavní trysky.Když jsem jí tedy vytáhl tak na ní bylo vyražena velikost 56.Obědnal jsem tedy trysku 58 a 60.Dnes když jsem je rozbalil a kouknu na ně jakou mají v sobě dirku tak jsem nakonec zjistil,že ta moje tryska s označením 56 musí být převrtaná aspoň na 150ku.Musím tedy dodat,že když jsem skůtra kupoval tak byla a pořád je udělaná díra v sání cca 15mm na 80mm.Asi jako díra v poštovní chránce.Bývalý majitel mi řekl,že mu to takhle odškrtily v sevisu.Je tedy zajímavé,že skůtr jede uplně normálně a nijak necuká.Svíčka taky na sobě nedá znát že je bohatá směs a jehla je na posledním zářezu,aby byla co nejníže.Akorát mi tedy příjde,že jestli jedu na půl plynu a nebo na plnej plyn tak to jede stejně.Jen se změní zvůk při plném plynu v sání jako když máte otevřený filtr. Teď teda nevím co stím.Mám někde sehnat origo filtr kde tato díra není?Nebo jak to máte kdyžtak udělaný?
Děkuji za pomoc. #-o

edit: téma sloučena! Před založením nového tématu použij lištu HLEDEJ! Wictor

Re: PIAGGIO NRG 50

PříspěvekNapsal: 17 kvě 2011, 11:46
od Ekim
Možná to nebude nikoho zajímat, a jelikož mi tu nikdo dvakrát neporadil, tak nezbylo než na to přijít sám, byl to vejfuk... zatracenej ucpanej vejfuk :wink:

Náhodu netuší někdo jakej je rozdíl mezi olejovim čerpadlem pro ac a lc ?

Re: PIAGGIO NRG 50

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2011, 21:36
od Ferwin
Dobrý den, měl bych takový dotaz. Nedávnou jsem si koupil skútr značky Piaggio NRG 50 r.v. 2005, vše v originálním stavu žádné úpravy nebyly dělány. Najel jsem na tomto skútru něco přes 300 km a měl bych dotaz. Dnes jak jsem jel asi rychlostí 60 km/h do kopce mi najednou motor vynechával, vůbec nereagoval na plyn. Musel jsem zastavit a poté skútr opět jel. Chytl na první nakopnutí. Toto se mi během těch 300 km stalo dvakrát, vždy to bylo když jsem jel okolo 55 - 70 km/h. Je to velice nepříjemné v případě pokud jedete v městě. A proto se vás ptám. Nevíte čím může být to občasné vynechávání způsobeno? Velmi děkuji za odpověď.

Re: PIAGGIO NRG 50

PříspěvekNapsal: 27 kvě 2011, 04:45
od Ekim
Ferwin: a celkově má najeto kolik?

Re: PIAGGIO NRG 50

PříspěvekNapsal: 27 kvě 2011, 07:05
od Ferwin
Celkově má najeto okolo 13 500 km.

Re: PIAGGIO NRG 50

PříspěvekNapsal: 27 kvě 2011, 12:18
od Ekim
jakou mas svicku ,kdyz nekam dojedes. Nebo spis, rekl bych ze to je svickou, ale nevim jak jinak to zjistit nez ze ji vymenis, a ono to prestane :-)

nebo to je blbost to by cukalo, zkontroluj jestli nemas vyklepanou fajfku na svicce, a pak nekde ucpanej privod paliva...
Starej benzin to nebude, to bys musel mit obrnadrz...
Co teplota motoru v momente projeveni chcipnuti?

Re: PIAGGIO NRG 50

PříspěvekNapsal: 27 kvě 2011, 13:29
od Ferwin
Na tu svíčku se podívám, ale vždy se toto stalo když jsem tam měl méně benzínu, ale nebylo ho zase tolik málo okolo 2-3 l. Taky to vždy bylo když jsem skútra nešetřil, vždycky než se to stalo tak jsem jel poslední 3-4 km téměř na plný plyn, ale nevím jestli to má s tím něco společného. A skútr nechcípl ale ztratil výkon, po zastavení a rozjetí se, jel opět normálně. Tak nevím. Teplotu motoru nevím, také to bylo vždy v teplejší den. Myslíš, že by se to špatně chladilo? Je to vzduchem chlazené.

Re: PIAGGIO NRG 50

PříspěvekNapsal: 27 kvě 2011, 13:58
od Ekim
zatim to vypada na zanesenej palivovej system, mas na tom benzinovej filtr? Nebo vede hadicka od pretlakace rovnou do karburatoru. Pokud vpohode fajfka tak to budes asi muset vycistit.