Suzuki Burgman 400 - alarm a dálkový startování

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Příspěvekod sneegg » 30 pro 2007, 21:49

no musi na to mit dost casu ,protoze se vetsinou musej sundat minimalne plasty.a to na ulici asi nikdo delat nebude. a kdyz uz to ma doma ukradeny ,tak je to asi fuk
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod Mefisto » 30 pro 2007, 21:54

A nebo to co je na tom stroji nema s imobilizerem moderniho pojeti nic spolecnyho :)
Hyosung SF50 Prima / YAMAHA RACING: variator: HEBO Next Generation, vyfuk: Tecnigas Next R
FJS 600 Silver Wing / new spigle a tourist plexi(urizly) a .............
CBF 1000
Uživatelský avatar
Mefisto

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1121
Registrován: 15 dub 2007, 19:15
Bydliště: Neco na D1 mezi Prahou a Bratislavou

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 02 led 2008, 13:57

Tak jsem to včera konečně rozlousknul.Imobilizer funguje na bázi odporu.Což znamená,že nelze s motorkou odjet,protože je nutno mezi dvěmi vodiči vytvořit odpor 100omů,jinak to signalizuje poruchu vstřikování F1 a motor i přesto že točí nechytne.Tak jsem tam přidal na relé odpor,který se mi při dálkovém startu sepne spolu s ostatními ovládacími prvky.Čekal jsem to teda propracovanější,ale aspoň mi fungujem dálkovej start a původní ochrana je zachvána :D
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Příspěvekod Dopi » 13 bře 2008, 11:30

Kdo máte dálkový start, jak máte jištěné, aby vám na skútr nestihl naskočit někdo jiný a odjet dřív než k němu dojdete?
Moje vozítka: Skútr & Mazda 626 kombi 2.0i r.v.1992
Když je hnusně nebo zima, tak jezdím mazdou.
Uživatelský avatar
Dopi

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 318
Registrován: 27 říj 2007, 20:33
Bydliště: Mor.Třebová
Skútr / moto: Suzuki AN 400 Burgman, rv 2001

Příspěvekod Cpujky » 13 bře 2008, 12:36

[quote=Dopi]Kdo máte dálkový start, jak máte jištěné, aby vám na skútr nestihl naskočit někdo jiný a odjet dřív než k němu dojdete?[/quote]
No resim to tak, ze kdyby naskocil a chtel odjet,tak mu vypnu dalkacem motor :) Ale jinak to muzes jistit zamklyma riditkama popripade zamkem kotouce...ale tam je nebezpeci,ze by chtel odjet a znicil by ti kotouc a brzdy...Ja to resival zamykanim riditek.
Uživatelský avatar
Cpujky

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 635
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Palkovice
Skútr / moto: Honda SilverWing,Honda Jazz 290 ccm a Simson SR 50

Příspěvekod KYBLOS » 13 bře 2008, 15:03

[quote=Dopi]Kdo máte dálkový start, jak máte jištěné, aby vám na skútr nestihl naskočit někdo jiný a odjet dřív než k němu dojdete?[/quote]

No já to mám jištěno tak, že sem to nezapojil. I tohle je jeden z důvodů, proč ho nezapojit. Když si vezmu, že dálkáč má slušnej dosah i přes zdi, tak se taky může stát, že vlezu do hypermarketu, ujdu cca 100m a nechtěně o to zavadím v kapse. I kdyby scoota nikdo zrovna nekradl, nevím proč mi během mýho nákupu venku poběží motor. :rolleyes: nebo při stálým nechtěným doteku - ruka v kapse - spálím startér.
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 bře 2008, 15:04, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Dopi » 13 bře 2008, 16:50

Když ale zamknu řidítka, tak tam potom stejně musím vrazit klíček, a pak je výhoda dálkového startu v trapu. Ale byl by to zajímavý pohled, dívat se jak případný zloděj jezdí stále dokolečka :D
Moje vozítka: Skútr & Mazda 626 kombi 2.0i r.v.1992
Když je hnusně nebo zima, tak jezdím mazdou.
Uživatelský avatar
Dopi

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 318
Registrován: 27 říj 2007, 20:33
Bydliště: Mor.Třebová
Skútr / moto: Suzuki AN 400 Burgman, rv 2001

Příspěvekod KYBLOS » 13 bře 2008, 17:02

Asi by ses divil jak sem odemnknul řidítka kámošovi :rolleyes:
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 bře 2008, 17:03, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Dopi » 13 bře 2008, 19:48

KYBLOS:
Toho bych se tak nebál, stačí si na to dávat bacha. Mimochodem, můj děda říkával: Kdo má ruku v kapse, ten si honí brabce :-)
Moje vozítka: Skútr & Mazda 626 kombi 2.0i r.v.1992
Když je hnusně nebo zima, tak jezdím mazdou.
Uživatelský avatar
Dopi

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 318
Registrován: 27 říj 2007, 20:33
Bydliště: Mor.Třebová
Skútr / moto: Suzuki AN 400 Burgman, rv 2001

Příspěvekod KYBLOS » 13 bře 2008, 20:08

No jak myslíš no. Dávat bacha přes zdi na svůj skútr cca 100m za mnou v davech nakupujících lidí, kde už opravdu nevím jestli ten alarm ještě uslyším. Zajímavý :rolleyes: Jo a v tý kapse to nemusí bejt ruka, když to bereš tak sexuálně, může být o ten spínač opřená peněženka, cigára, zapalovač, klíče od bytu, baráku, garáže atd... B)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod MP » 13 bře 2008, 23:50

[quote=KYBLOS].... může být o ten spínač opřená peněženka, cigára, zapalovač, klíče od bytu, baráku, garáže atd... B)[/quote]

... nebo brabec :D :D
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Příspěvekod Fispe » 14 bře 2008, 00:27

Když jsem si do svého prvního auta namontoval dálku, tak jsem měl podobné starosti a vyřešil jsem je miniaturním vypínačem na boku ovladače. Dnes už jsem s ohledem na věk asi nějak nad věcí, protože tyhle starosti si nepřipouštím a to mám také scoota s dálkovým startem. Pokud máš dost peněz tak bych ti doporučil řešení pomocí kombinace indukční karty s kódem a dálkovým startem, ale stojí ti to za to?
602 242 282
Uživatelský avatar
Fispe

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 603
Registrován: 25 lis 2007, 21:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Super 8/125 a pak ještě taková Černá Mrcha

Příspěvekod Rady » 14 bře 2008, 07:40

Startování skútru na dálku považuji za úplnou pitomost a už vůbec nechápu k čemu by tohle mělo být dobré. Snad jedině pro ty, co chějí nechat povozit náhodné zloděje :D
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Příspěvekod Dopi » 14 bře 2008, 09:14

Jen se ptám z toho důvodu, že ten, kdo mi to tam montoval, to původně udělal tak, že motor na dálku naskočil, ale pokud se do spínačky nedal klíček, tak motor při sklopení bočního stojanu hned zhasl, takže bez klíčku se odjet nedalo. Ale bohužel to dělalo nějakou neplechu, když jsem to měl na hlavním stojanu, to pak nešel alarm vůbec, tak tu vychytávku musel zrušit a teď můžu jezdit i bez klíčku. A bohužel i kdokoliv jiný, když bude rychlejší. Ale naštěstí má ovladač tak velký dosah, že by musel být opravdu hodně daleko, abych mu nestihl motor zase dálkou vypnout.
Moje vozítka: Skútr & Mazda 626 kombi 2.0i r.v.1992
Když je hnusně nebo zima, tak jezdím mazdou.
Uživatelský avatar
Dopi

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 318
Registrován: 27 říj 2007, 20:33
Bydliště: Mor.Třebová
Skútr / moto: Suzuki AN 400 Burgman, rv 2001

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 14 bře 2008, 09:50

Co člověk to názor a nejlépší je vše si ošahat sám.Dálkovej start mi funguje až po čtyřech opakovaných stisknutích rychle po sobě,tak těžko to lze aktivovat náhodně.Mám tam pětiminutovej interval a pak se to samo vypne,což znamená,že při jízdě pak jen otočím klíčkem a frčím dál.Nikdy nevyjíždím se studeným motorem a proto jsem si dálkovej start pořídil.Ráno než se jdu obout si pěkně z baráku nastartuju mazlíka v garáži a pak jen sednu a jedu.Už žádné očumování u hřejícího se stroje.Jinak jsem měl stejné obavy jako vy,ale teď jsem rád,že to mám.
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků