Seřízení variátoru

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Seřízení variátoru

Příspěvekod Aichman » 06 črc 2010, 14:03

mam problemmůže mi prosim nekdo poradit?? mam ve variatoru orig.valecky jsou 5g rozjezdy super maximalka 63km/h kdyz jsem tam dal 7g valecky tak rozjezd katastrofa ale maximalka 72km/h muze mi nekdo poradit co s tim mam skutr zipp 50 2T.jsem amater nikdy jsem motorku nemel.vim ze se muzu podivat tady http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/jak-funguje-variator/ ale nevim kde sehnat pruziny .mam zipp qantum 50 2T diky za kazdou radu.
Aichman

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 21 říj 2006, 11:56

Re: seřízení variatoru 2T

Příspěvekod jira851 » 20 bře 2011, 17:35

Ono to je těžký, jestli necháš stávajicí komponenty a budeš pouze měnit válečky, tak to bude vždycky buď super akcelerace a slabší maximálka, nebo naopak, jinak to ani nejde, protože řemen chodí po dráze variátoru a ten se buď snadněji roztočí díky lehčím válečkům ( lepší akcelerace ) ale u vyšší rychlosti už to nebude takový tah a maximálka bude nižší, protože se válečky dostanou po dráze na konec variatoru a nemáš si čím pomoci k větší rychlosti, proto zkus nějaký kompromis, ať je akcelerace ne příliš slabá ale zároveň ať to má nějakou maximálku přijatelnou.Záleží na tobě, co bys raději, každopádně zkus ty válečky měnit s rozdílem menší gramáže než rovnou rozdíl 2G, to je celkem rozdíl.Ať se ti daří naladit tvůj stroj
jira851

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 19 bře 2011, 16:20
Bydliště: Sever Moravy
Skútr / moto: Nyní už jen SUZUKI BURGMAN 125
Tuning / úpravy: Válec Malossi sport 70ccm, Open filtr,Tryska č90,Malossi Multivar,Leovince TT,Kontratka +60%

Re: seřízení variatoru 2T

Příspěvekod KYBLOS » 20 bře 2011, 17:47

Já bych řekl, že by to chtělo sadu testovacích válečků a zkoušet, páč jak říká jira851, dva gramy navíc sou moc velký rozdíl. Ono to je totiž 2g na jednom válečku, takže pokud jich tam máš šest, je to o dvanáct gramů těžší kompletně a to už je vážně velký rozdíl. Jinak na Scootlandu to nenajdeš, páč je to nejspíš čína, která tam zrovna není v nabídce. Leda by to mělo stejný motor s jiným číňanem, ale do toho já nevidím. :roll: Testovací válečky pokud neznáš jejich rozměry, musíš vymontovat originál váleček a přeměřit, abys věděl, který máš objednávat, nebo ti někdo snad jejich rozměry poradí. :wink:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: seřízení variatoru 2T

Příspěvekod respekt.fr » 20 bře 2011, 18:03

:lol: to téma je hoodně stary tak si mislím že uš to viřešil ...

možná to nekomu pomůže ješte :wink:
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: seřízení variatoru 2T

Příspěvekod KYBLOS » 20 bře 2011, 18:26

oops :shock: Já nekoukl na datum. Zareagoval jira851 a pak já no. :mrgreen: njn, stane se :mrgreen:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: seřízení variatoru 2T

Příspěvekod jira851 » 20 bře 2011, 18:28

Já reagoval, protože jsem si vzpomněl na svoje trable a požadavky :D ale kdyby někdo nevěděl, co a jak snad mu to pomůže v inspiraci
jira851

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 19 bře 2011, 16:20
Bydliště: Sever Moravy
Skútr / moto: Nyní už jen SUZUKI BURGMAN 125
Tuning / úpravy: Válec Malossi sport 70ccm, Open filtr,Tryska č90,Malossi Multivar,Leovince TT,Kontratka +60%


Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků