Italjet Formula 50 - tuning

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: 50 ccm - tunning

Příspěvekod respekt.fr » 12 led 2010, 19:00

tj ale si mislim že to ma veci vidrž než 2takt

ja bych zebral te co sem daval link
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: 50 ccm - tunning

Příspěvekod Kamilus » 12 led 2010, 19:50

Lidičky, když si na moji sérii objednám multivar, vystačím si na výměnu jen s pistonem a běžným nářadím(imbus, klíče atd)? :-)
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: 50 ccm - tunning

Příspěvekod respekt.fr » 12 led 2010, 19:56

mněl bys sis vistačit ale tomu pistoms stoperu neveřim na pis bych mi nedaval to tlači jak cosi na ten pist mno jak sceš spiše pmeumaticku vrtačku te lepší nebo na vario tu vecičku nwm ted jak se to naziva
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: 50 ccm - tunning

Příspěvekod Kamilus » 12 led 2010, 20:11

Tu druhou věcičku neznám. Pneu nářadí nemám, tak mi zbývá jen piston. Už jsem taky četl že není vhodný, ale když ho doporučují i ve Scootlandu a plno lidí ho používá... a přímo špatnou zkušenost jsem s pistonem nikde nečetl.
V okolí žáden renomovaný opravář :-) .... jeden co nevěděl co multivar je, chtěl 1500 za práci. Tak raději bych koupil nářadí a udělal si sám. Stejně je to do budoucna potřeba.
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: 50 ccm - tunning

Příspěvekod Kurka20 » 12 led 2010, 20:16

cau hele jeste sem se chtěl zeptat čím nejlépe sundám variator u kentoya zoom 50 4t a jaký druh restrikce je u tohoto skutru díky všem
Kurka20

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 189
Registrován: 12 led 2010, 10:57
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Aprilia 50 SR
Tuning / úpravy: Hebo Alu II,variator hebo, spojka stage 6 torgue control, fuk hebo performate,zadni led zarovka,stage 6 otáčkoměr

Re: 50 ccm - tunning

Příspěvekod respekt.fr » 12 led 2010, 20:22

kurka : tam bude na variu kroužek a v karbecu taky plíšek a vnem male dirky tak to vše videlej
a potom ešte asi slepe koleno na fuku :wink:
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: 50 ccm - tunning

Příspěvekod Kurka20 » 12 led 2010, 21:06

hele četl jsem si na scootland članek o vymene kontrastni pružiny ale asi sem moc nepochopil kdyz si tam dám trochu tvrdší tak co se stane? díky za odpovedi
Kurka20

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 189
Registrován: 12 led 2010, 10:57
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Aprilia 50 SR
Tuning / úpravy: Hebo Alu II,variator hebo, spojka stage 6 torgue control, fuk hebo performate,zadni led zarovka,stage 6 otáčkoměr

Re: 50 ccm - tunning

Příspěvekod respekt.fr » 12 led 2010, 21:30

Kurka20 píše:hele četl jsem si na scootland članek o vymene kontrastni pružiny ale asi sem moc nepochopil kdyz si tam dám trochu tvrdší tak co se stane? díky za odpovedi


zbytečne se bude opoprebovavat řemen
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: 50 ccm - tunning

Příspěvekod Kurka20 » 12 led 2010, 21:59

jeste se zeptát kdyz budu u čtyřtaktu vyndavat tenn plíšek s dirkami v karburatoru (restrikce) jestli potom musim přetryskovávát karburator
Kurka20

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 189
Registrován: 12 led 2010, 10:57
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Aprilia 50 SR
Tuning / úpravy: Hebo Alu II,variator hebo, spojka stage 6 torgue control, fuk hebo performate,zadni led zarovka,stage 6 otáčkoměr

Re: 50 ccm - tunning

Příspěvekod respekt.fr » 12 led 2010, 22:06

http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... -a-keeway/

to si pročti ale bude se to muset asik pretriskovat pač tam pude vice zduchu :wink:
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: 50 ccm - tunning

Příspěvekod wasp » 12 led 2010, 22:18

Kamilus píše:Lidičky, když si na moji sérii objednám multivar, vystačím si na výměnu jen s pistonem a běžným nářadím(imbus, klíče atd)? :-)

U toho pistonu je důležité , aby tlačil kolmo na dno pístu, ne šikmo !!!
Tedy , že otvor pro svíčku musí být v ose válce. Jinak zmršíš jak válec, tak píst.
Lepší je si udělat nějaký jednoduchý přípraveček na podržení kliky buď na straně várce
nebo na druhé straně u cívek.
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

Re: 50 ccm - tunning

Příspěvekod Kamilus » 13 led 2010, 00:29

Jak poznám, že piston sedí kolmo?
Zeptám se asi přímo v scootlandu, kde to objednávám, jak to s tím je. Měli by to vědět, když to tam prodávají. Máš tip na ten jednoduchý přípravek?
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: 50 ccm - tunning

Příspěvekod Rady » 13 led 2010, 07:52

To ze piston sedi kolmo poznas jednoduse a to tak, ze svicka musi byt uprostred hlavy a pak je kolmo na pist. Pokud mas svicku z boku, tak je piston nepouzitelny.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: 50 ccm - tunning

Příspěvekod wasp » 13 led 2010, 09:30

Kamilus píše:Jak poznám, že piston sedí kolmo?
Zeptám se asi přímo v scootlandu, kde to objednávám, jak to s tím je. Měli by to vědět, když to tam prodávají. Máš tip na ten jednoduchý přípravek?

Nevím přesně jak vypadá konkrétně tvůj motor, ale používa se takovýto klíč : http://www.scootland.cz/zbozi/buzetti-u ... vaci-klic/ , který můžeš vyrobit za pár korun i doma.
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

Re: 50 ccm - tunning

Příspěvekod Kamilus » 13 led 2010, 10:38

Tak já mám svíčku tak, že mi míří směrem k přednímu kolu a kouká pěkně dopředu. Tak doufám, že je to případ, kdy se piston dá použít. Co myslíte?
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků