Vespa ET2 - nestartuje... zase

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Vespa ET2 - nestartuje... zase

Příspěvekod neonknght » 09 črc 2015, 20:39

Dobrý den,
mám závažný problém s nedávno koupenou Vespu ET2 Iniezione (jde o typ kterých se už nevyrábí a celkem se jich nevyrobylo úplně moc).
Nebudu tady teď popisovat svoje nekonečné martirium s nejmenovaným servisem. Jde o tohle.
Jednoho dne Vespa chcípla a už ji nešlo nastartovat.Odtáhli ji do servisu a po nějaké době přišli s tím že jde o vadnou řídící jednotku (nejsem odborník, nevím jestli se tomu tak opravdu říká, šlo o tu krabičku, do které vede konektor, a z ní vede další kabel se svíčkou do válce). Jednotky se už nevyrábí a nová nešla sehnat, až po dlouhé době jsem ji sehnal sám přes Ebay z prodejný nových a použitých dílů v Itálii. Asi nemusím zmiňovat že samotná jednotka nebyla nejlevnější a doprava byla skoro stejně tak drahá :)
Servis ji namontoval a Vespa zase normálně fungovala.
Po několika dnech ale zase chcípla. Vyndal jsem svíčku, byla od oleje, tak jsem ji očistil a podařilo se to nahodit, příští den ale zase chcípla a už nechtěla ožít.
Jsem zase na začátku. Dost signálů napovídá, že něco ve skútru ničí řídící jednotky, ale doufám že to bude v něčem jiném, protože jestli jsem jí kupoval zbytečně a jestli bych měl shánět další…

Ještě podotknu že svíčku jsem zkoušel vyndat a přiložit závitem na šroub motoru a při nastartování opravdu neházela jiskry. Při starování startér normálně točí, ale motorka motor se vůbec nechytá, z výfuku nejde žádný kouř. Takže problém asi opravdu bude kolem jednotky. Další věc asi nesouvisí ale pro jistotu ji napíšu, vypadá to že ukazatel se vůbec nefunguje. Po nastartování vyjede do poloviny nádrže a tam je celou dobu, i po dlouhém projetí i po natankování plné nádrže,tak jestli to není něco vyzkratovaného, co by třeba působilo tyhle problémy.
Nenapadá prosím někoho o co by mohlo jít? Nemáte někdo podobnou zkušenost?

Předem děkuji za jakýkoliv podnět nebo radu.

VS