14 bře 2011, 00:42
14 bře 2011, 00:44
 Pokud to nebude překážet/vadit jiné části
  Pokud to nebude překážet/vadit jiné části  
14 bře 2011, 10:38
14 bře 2011, 11:33
 . Ikdyž tohle bych asi zvládl, ale jak to nastavit tak, aby se třeba pak nepotkaly ventily z pístem
 . Ikdyž tohle bych asi zvládl, ale jak to nastavit tak, aby se třeba pak nepotkaly ventily z pístem   Počítám s tím, že barevné značky by mi mohly tohle pomoc vyřešit
 Počítám s tím, že barevné značky by mi mohly tohle pomoc vyřešit  , abych to pak dal dohromady a zprovoznil. A Asi budu  muset i vypustit chladící kapalinu. no aspoň jí vyměním:)
, abych to pak dal dohromady a zprovoznil. A Asi budu  muset i vypustit chladící kapalinu. no aspoň jí vyměním:)14 bře 2011, 12:03
 Už jsem nějakýho 4T dělal a jak jsem se zprvu bál, tak mě to po prvním složení přešlo
 Už jsem nějakýho 4T dělal a jak jsem se zprvu bál, tak mě to po prvním složení přešlo  
			
				14 bře 2011, 12:17
 
			
		14 bře 2011, 12:28
14 bře 2011, 13:13
 
			
				14 bře 2011, 14:00
vlastak píše:Určitě bych doporučil vložky Helikoil tz. vyvrtat vetší díru závitníkem EG vyříznout závit a do něho našroubovat vložku Helikoil a máš to věčný.
http://www.cz-motokros.wz.cz/index1.php ... uze&n=1071
14 bře 2011, 14:57
14 bře 2011, 15:22
14 bře 2011, 15:43
 .
 .
			
		14 bře 2011, 16:37
ReApache píše:No čas k demotáži se kráti, jen ještě v jakém pořadí bude nejlepší to rozebrat ? Označení už mám zajištěné (červený lak na nehty). Asi uvolnit napínák řetězu, ale co dál ? Čeká mě pka nějaký zádrhel ? třeba pružiny ventilů ? budu potřebovat k tomu něco extra ? Díky za rady
14 bře 2011, 22:18
 )
 )14 bře 2011, 22:58