


moto.joker píše:Podle výpisu jsi kontroloval kde co, tak chápu Tvé zoufalství. Nevím, ale nemá to lambda sondu ve výfuku? Nemohla by to dělat ona, že by dávala špatné info řídící jednotce?
Jinak už mě taky nic nenapadá.
moto.joker píše:Ještě takový blbý nápad. Píše, že normálně jezdil a najednou nic. To může znamenat, že chcípnul během jízdy a konečná, nebo přišel ke skútru a nenastartoval. Situace jedna, nevím. Situace dva, jak dlouho skútr stál? Venku, doma, pod plachtou.
Napadla mě totiž ještě jedna věc, sice málo pravděpodobná, ale přeci. Co takhle ucpaný výfuk? Udusí se to samo. Zkusil bych povolit výfuk hned u hlavy, aby to foukalo bokem. Bude to slušnej kravál, ale za pokus by to stálo.
Jako jo, nápad blbej a nepravděpodobnej. Ale blbých a nepravděpodobných závad už jsem zažil fakt dost. Třeba mi kdysi začal B250 vynechávat za jízdy. Taky jsem rozebral půlku stroje, abych po konzultaci s kamarádem přišel na to, že je vytahaná pružina bočního stojanu a ten za jízdy cvakal s bezpečnostním spínačem stojánku. Stačilo přitáhnout pružinu a už se jezdilo v klidu dál. Kamarád si vzpomněl, že kdysi na takovou závadu narazil a tak jsem to prověřil.
Člověk nikdy neví, jaké dobrodružství je na něj nachystané.
Ještě jsem se snažil googlit. SEL4 je pravděpodobně problém s elektrikou. Někdo zmiňoval, že musel vyměnit brzdové spínače (to jsi udělal), výměna baterie (to že je dobitá neznamená, že je dobrá) - tu bych si zkusil půjčit, nebo připojil jinou přes startovací kabely. Taky někde bylo cosi o izolování kabelu, tedy asi prodřený kabel a zkrat (tady se ale ztratilo spousta detailů v překladu a chytrý z toho nebyl nikdo).
Tak držím palce.

moto.joker píše:Koukal jsem na seznam nových a vyměněných věcí. Co cívka? U stříkaček to už není ta velká "plechovka" piva, ale takové menší krabička, ze které vede kabel ke svíčce. To že svíčka dává jiskru ještě neznamená, že ta jiskra má dostatečnou sílu.




Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 3 návštevníků