Přívod paliva - Scarabeo 150

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Přívod paliva - Scarabeo 150

Příspěvekod Ollie » 26 srp 2022, 15:39

Ahoj, jsem úplný laik, tak se asi nebudu vyjadřovat úplně odborně..
Při jízdě mi někdy zhasne motor. Nejprve třeba rány do výfuku a pak zhasne.
Myslel jsem, že je zavzdušněná nádrž a palivo neteče do karburátoru. Takže jsem vždy otevřel nádrž a po chvíli zase jel. Teď mi ale příjde, že to tím není a že důvod nedostatku paliva tekoucího do motoru bude jinde.
Nějaké nápady a tipy?
Popřípadě tip na nějakého šikovného mechanika (Hradec Králové a okolí).
Moc díky!
Ollie

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 23 kvě 2022, 21:24

Re: Přívod paliva - Scarabeo 150

Příspěvekod JardaB » 26 srp 2022, 17:25

Na tipy není potřeba šikovný mechanik, ale zvídavost tazatele. Chudá směs (se střílením do výfuku ) bývá zaviněna chudou směsí:

- ucpaná hlavní tryska
- přisávání vzduchu u těsnění karburátoru

Řešení ho tohoto rébusu je jen na tobě ... zkus si najít něco na webu (chytrý mobil, chytrá síť a strýček Google) a až pohoříš a sdělíš co všechno už jsi zkusil ... pak i na toto fórum
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1673
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Přívod paliva - Scarabeo 150

Příspěvekod cappu13 » 29 dub 2023, 20:20

Ahojte, rád bych oživil tento dotaz.
Mám Scarabeo 125 rotax motor. Skútr startuje na drc, bez problémů, ale nedrží volnoběh. Dokud jede se sytičem, není problém, ale v momentě kdy se vypne automatický sytič, tak při ubrání plynu za jízdy (úplném) a snížení otáček, tak s výstřely do výfuku a návratem do volnoběžných otáček volnoběh neudrží. Pokud už teda volnoběh drží, tak jakmile na něj člověk sedne, nebo zatlačí na sedlo, tak začnou otáčky padat až zdechne…