Honda Pantheon 150 2T - starty za studena

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Honda Pantheon 150 2T - starty za studena

Příspěvekod Patriot_WR » 27 srp 2009, 10:48

Ahoj!
Chci se zeptat, jestli někdo neřešil u Hondy Pantheon 150 2T problém se startováním za studena, resp. po delší době odstavení.
Normálně se zahřátým motorem mi to startuje bez problémů, ale jak je motor studený,tak mívám problém, někdy menší, někdy větší.Zatím jsem pokaždé nastartoval, ale nechytí to hned.Stačí když moto stojí 8h , to ještě chytne třeba na třetí pokus,
ale jak stojí v garáži třeba 3 dny a více, startuju někdy i 15 - 20s, samozdřejmě přerušovaně.
Abych to shrnul - prostě čím déle skútr stojí a nejezdím na něm, tím se prodlužuje doba,za kterou potom nastartuju.Napadl mě nefunkční autom. sytič,ale to by se projevovalo pokaždé stejně, takže si myslím, že se postupně ztrácí palivo na trase nádrž - karbec.Tudíž si myslím, že je problém s podtlakem, který je údajně před nádrží a vzhledem k tomu, že nádrž je dole v tunelu,
tedy níže než karburátor, tak to trvá, než se načerpá benzín nahoru do kerbecu.
Ptal jsem se mechaniků v Hondě a ještě se s tím prý nesetkali, ale říkali, že to bude asi ten sytič, což se mi nezdá.
Jinak Pantík super stroj, toto je jedinný problém, který mě sužuje.
Jo a kdyby měl někdo manuál, uvítal bych to...,dík
Prosím poraďte.
Patriot_WR

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 27 srp 2009, 10:07
Skútr / moto: Honda Pantheon 150 2T

Re: Honda Pantheon 150 2T - starty za studena

Příspěvekod 942004 » 01 zář 2009, 19:48

Ahoj,jak popisuješ,tak tu stejnou závadu jsem také řešil a bylo to podtlakové čerpadlo.U tvého stroje to vypadá na stejnou závadu. :roll:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Honda Pantheon 150 2T - starty za studena

Příspěvekod Patriot_WR » 02 zář 2009, 05:39

No mě to tak taky připadá.A stačilo vyměnit jen membránu nebo jsi měnil celé čerpadlo? Na kolik asi ta oprava přišla?
Patriot_WR

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 27 srp 2009, 10:07
Skútr / moto: Honda Pantheon 150 2T

Re: Honda Pantheon 150 2T - starty za studena

Příspěvekod 942004 » 02 zář 2009, 11:54

No já jsem vyměnil rovnou celé čerpadlo,protože samotnou membránu jako náhradní díl neseženu a za druhe to čerpadlo tam bylo ještě původní,tak jsem si dopřál nové a stálo 700,- Od výměny vše ok :!:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Honda Pantheon 150 2T - starty za studena

Příspěvekod tom.boy » 02 zář 2009, 13:18

Mám pocit že jsem na pantheonu měl el. čerpadlo, při otočení klíčku se ozvalo. To tam nemáš?
ObrázekGoogle ° www.tomas.in ° Srazy na Strahově jsou tady ° Srazy ve Středoklukách jsou tady °
Uživatelský avatar
tom.boy

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1779
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha Tel: 608444044
Skútr / moto: YAMASAKI Extra Super Grand DeLuxe Sport 50

Re: Honda Pantheon 150 2T - starty za studena

Příspěvekod Patriot_WR » 05 zář 2009, 00:56

tom.boy: Ne, el.čerpadlo tam bohužel není,nic nevrčí,ale napadlo mě, že bych ho tam dal místo toho podtlakového.
No uvidím až to odmašlím, zatím to nechci dělat, jelikož jezdím skoro každý den a bude to pěkná drbačka
všechny ty plasty odmontovat,už jsem to dělal loni, kdy mě vrzaly při jízdě čepy uložení motoru v rámu.
Byly suché jak pepř a vydřené.

Pro 942004:Jen se mi zdá ta cena 700,-Kč docela málo, to jsi tam dával čerpadlo origo Honda?

Jo ještě jen tak pro zajímavost se zeptám..., kolik vám Pantík žral asi oleje? Mě vystačí 1L jen na cca 800km,
což se mi zdá dost málo.Brácha teď v Piaggiu Typhoon 125 2T už najel na 1L asi 1300km a kámoš
s Peugeotem Speedfight dokonce přes 2000km! To není možné takový rozdíl...a přitom mi to nekouří,
jen chvíli za studena jako každý 2T motor.Loni jsem jezdil Castrol TTS tudíž plnou syntetiku a letos jelikož je krize tak Shell VSX2 polosynt.
Patriot_WR

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 27 srp 2009, 10:07
Skútr / moto: Honda Pantheon 150 2T

Re: Honda Pantheon 150 2T - starty za studena

Příspěvekod 942004 » 05 zář 2009, 10:50

To čerpadlo není přímo originál piaggio,ale od firmy RMS,která vyrábí díly na skůtry v originál kvalitě,a na toho tvýho,,pantíka"to seženeš doufám taky :?:
No a je to venku,nemám Hondu,ale Piaggio :!: ,ale to podstatný je stejný.Jsou to 2takty a stejné konstrukce.
Když je to studený,tak to taky kouří,ale jak se to zahřeje,nic z vejfuku nejde,jen libá vůně 2taktu :lol: Spotřebu oleje na km jsem neměřil,prostě jezdím až se rosvítí kontrolka rezervy.Olej používám tento:Denicol scoot racing 2T syntetik s vůní exotických květů :lol: S tím dojezdem je to u skůtrů opravdu velmi rozdílné.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Honda Pantheon 150 2T - starty za studena

Příspěvekod Patriot_WR » 09 zář 2009, 13:20

OK. Dík za info.Ještě jsem to nerozdělával, jelikož pořád jezdím a dá se s tím žít...možná až uhodí mrazy :)
Tu firmu RMS zkusím pohledat nebo hoď kdyžtak prosím odkaz, odkud jsi to objednával.
Jinak že je to stejné i u Piaggia to nevím, záleží možná na modelu.Brácha má Typhoon 125 2T a tam je nádrž klasicky dle
mě nad karbecem,tak tam snad ani žádné čerpadlo nemá.Zase mu z toho ale pro změnu uchcával benzín...z přepadu.
Holt Ital... :D né, jinak taky super stroj.Každá motorka má holt něco. :roll:
Patriot_WR

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 27 srp 2009, 10:07
Skútr / moto: Honda Pantheon 150 2T

Re: Honda Pantheon 150 2T - starty za studena

Příspěvekod 942004 » 09 zář 2009, 21:27

Objednával jsem to u http://www.adventure-biker.cz
Nádrž mám dole a čerpadlo tahá benzin nahoru,to stejné s olejem.
Já taky jezdím co to jde,protože se musím najezdit do zásoby na zimu,kdy to nepůjde :cry: Už se těším až bude po zimě :!:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků