Cpi Hussar - divně pálí

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Cpi Hussar - divně pálí

Příspěvekod vely » 13 led 2015, 19:36

Ahoj klucí. Mám Cpi Hussar 70ccm, přidrěl se mi píst tak jsem pořídil novej a zároveň jsem pořídil výfuk Leo Vince TT v karburátoru mám trysku 0,62mm na s jedla byla celou dobu na druhé drážce od spoda. Tudíš byla jehla výš. Před opravou mi jel bez jediného problému. Když jsem dal new píst a nastartoval jsem jej nešel mi za plynem dal jsem jehlu uplně nahoru a jede, ALE dokut je studenej moc se mu nechce a po zahřátí jede dobře. ale okolo 50km/h poleví a táhne se jak smrad. jinak při teplém motoru super starty. Sytic mi funguje dělá to jak s origo tak s laděným fukem? skoušel jsem větší trysky 0,65, 0,70 , 0,80 a moc bohatá směs. přiznám se řemen musím vyměnit už je vytahanej ale to nemá vliv na spalování :(
vely

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 13 led 2015, 19:20
Skútr / moto: Cpi Hussar
Tuning / úpravy: 70ccm, Leo Vince TT, vyndaná restrikce výfuku, podložka ve variátoru venku, mezičlánek karter-tlumič, přední světlo-implatovaná čočka passat b6

Re: Cpi Hussar - divně pálí

Příspěvekod Kiper » 13 led 2015, 20:12

A svíčka má jakou barvu? :D
Úpravy na skútru: Hliníková podlaha, proužky na ráfky, laděný výfuk LeoVince TT, upravený karbec, variátor Malossi Multivar, spojka Stage6 Torque Control MK II, válec Malossi sport 50ccm, brzdové destičky BREMBO.
Uživatelský avatar
Kiper

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 158
Registrován: 22 dub 2013, 16:02
Bydliště: Pár minut od Brna
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano

Re: Cpi Hussar - divně pálí

Příspěvekod vely » 13 led 2015, 22:59

Bronzová právě, při trysce 0,62m. Skusil jsem trysku 0,65mm a už to je na prd, i kdyz si poladim na trysce
vely

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 13 led 2015, 19:20
Skútr / moto: Cpi Hussar
Tuning / úpravy: 70ccm, Leo Vince TT, vyndaná restrikce výfuku, podložka ve variátoru venku, mezičlánek karter-tlumič, přední světlo-implatovaná čočka passat b6

Re: Cpi Hussar - divně pálí

Příspěvekod Zdana » 13 led 2015, 23:56

sundej vyfuk a podivej se do kolene,leo vince jsou homologovane tudiz maji uvnitr restrikci = zuzenou trubku. Za pomoci kladiva a masivnejsiho sroubovaku odstranis. Aspon ja tohle same mel u pazouta po vymene vyfuku ;)
Zdana

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 125
Registrován: 13 čer 2014, 13:21
Skútr / moto: Peugeot Satelis 300, Peugeot Xfight 100
Tuning / úpravy: izolepa,nevite kdy co odpadne.

Re: Cpi Hussar - divně pálí

Příspěvekod Kiper » 14 led 2015, 19:20

Ještě bych zkusil vyměnit válečky ve variátoru. Měl jsem se svým skútrem stejný problém, že od 30km/h do cca 40km/h vůbec netáhl a po výměně úplně v poho :D.
Úpravy na skútru: Hliníková podlaha, proužky na ráfky, laděný výfuk LeoVince TT, upravený karbec, variátor Malossi Multivar, spojka Stage6 Torque Control MK II, válec Malossi sport 50ccm, brzdové destičky BREMBO.
Uživatelský avatar
Kiper

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 158
Registrován: 22 dub 2013, 16:02
Bydliště: Pár minut od Brna
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano

Re: Cpi Hussar - divně pálí

Příspěvekod Timgad » 14 led 2015, 23:01

Zdana: A jelikož mě tento problém také může potkat, byť mám jinou značku skutru, tak se nyní ptám vážně - a jsem opravdu neznalý v tomto ohledu - co se stane, když se ta restrikce odstraní.
Timgad

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 232
Registrován: 26 srp 2014, 21:25
Bydliště: Náměšť
Skútr / moto: klasický skútr

Re: Cpi Hussar - divně pálí

Příspěvekod Zdana » 14 led 2015, 23:17

v podstate jde o to ze origo ladeny vyfuk s homologaci (je u nej samolepka s homologaci,ja ji lipnul pod sedlo) ti nebude delat problem na STK. Ne ze by nekdy delal teda. No a aby to splnilo pozadavky na homologaci, je dira v kolenu zmensena touhle restrikci. Problem je, ze to ale motor ponekud dusi. Proto vyrobce pocita stim,ze ji budes odstranovat,proto je v koleni vyfuku pridelana sranda bodovym svarem co se da za pomoci sroubovaku a kladiva urazit. Me trvalo den nez sem na to prisel,jinak mi moto jelo dobre na volnobeh ale jak sel do otacek, dusil se.
Zdana

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 125
Registrován: 13 čer 2014, 13:21
Skútr / moto: Peugeot Satelis 300, Peugeot Xfight 100
Tuning / úpravy: izolepa,nevite kdy co odpadne.

Re: Cpi Hussar - divně pálí

Příspěvekod Timgad » 15 led 2015, 07:26

No, budu muset hodně nastudovat, však na internetu něco najdu. To dušení znám ještě z věčně ucpaného výfuku u Babetty za socialismu.
Timgad

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 232
Registrován: 26 srp 2014, 21:25
Bydliště: Náměšť
Skútr / moto: klasický skútr

Re: Cpi Hussar - divně pálí

Příspěvekod vely » 15 led 2015, 13:18

Cabas tak nevím nevím restrikce je hned viditelná na prirube kde spojují motor s vyfukem hned u vstupu do vyfuku. Tam žádnou nemám, pokud není dál v kolinku. Někdo tu zmínil valecky ted tam mám 5g a u prodejce uvádí ze kdyz dám leo vinice ty dostanu k mému typu motorky 3.5g což se chystám udělat. Půjdu se najíst a neyocim to na youtube a dám sem odkaz. Ale říkám ta motorka jede když se ohřeje sice okolo padesáti stráci dech, ale je blbost že válečný mi delaj to že za studena nechce jet vůbec. Hodím sem video ať víte co přesně myslím. Jo a zatím děkuji za snahu.

-- 15 led 2015, 17:26 --

Tady dávám odkaz na video tam uslysite co to dela za studena, dnes jsem mluvil s typkem, ten rekl ze dakat je studenej muze to byt cdi nebo snímač předstihu, pry se setkal s tim ze cpi/keeway po malém zásahu do motoru se stane neco a casto práve za studena nejede nez se jedna z tech daných vecí neohřeje . :(((((( :DDD dobrý ne?

-- 15 led 2015, 17:27 --

tady je to video :D https://www.youtube.com/watch?v=0nOPT3BG5W0
vely

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 13 led 2015, 19:20
Skútr / moto: Cpi Hussar
Tuning / úpravy: 70ccm, Leo Vince TT, vyndaná restrikce výfuku, podložka ve variátoru venku, mezičlánek karter-tlumič, přední světlo-implatovaná čočka passat b6

Re: Cpi Hussar - divně pálí

Příspěvekod Zdana » 15 led 2015, 19:28

O leo vince TT:

"Tento výfuk totiž kromě atraktivního vzhledu a příkladného zpracování dodá vašemu motoru také lepší charakteristiku a pustí jej do vyšších otáček. Není příliš vhodný pro sportovní hliníkové 70ccm válce, ale nese s sebou jasnou výhodu a tou je nižší citlivost na hmotnost válečků, než u jiných ryze sportovních výfuků."

Tak snad nebude problem vtomhle

Jinak je samozrejme mozne, ze nemas uplne dobre sestelovanej karburator. Dej tam ty lehci valecky a mozna by mohl byt spatnej i sytic. Jen otazka, 70ccm to byla i pred zadrenim ? V tom pripade nejakej vybrus probeh ? Dal si tam pist spravne ? Tohle je uz opravdu o tom ze stravis v garazi tyden a budes hledat. Tezko rict takhle na dalku.
Zdana

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 125
Registrován: 13 čer 2014, 13:21
Skútr / moto: Peugeot Satelis 300, Peugeot Xfight 100
Tuning / úpravy: izolepa,nevite kdy co odpadne.

Re: Cpi Hussar - divně pálí

Příspěvekod vely » 16 led 2015, 10:08

Jasný válečný udělám co nejdřív, ale pořád to neřeší studeném nerovnomernej chod. 70 to bylo i předtím byl lehce pridrenej pist a kroužky ani nemluvím. Takže já obsah zanechal tlak mám v pohodě. Tesnost válce taky ok.
A ta motorka to dela i s originální výfukem.
vely

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 13 led 2015, 19:20
Skútr / moto: Cpi Hussar
Tuning / úpravy: 70ccm, Leo Vince TT, vyndaná restrikce výfuku, podložka ve variátoru venku, mezičlánek karter-tlumič, přední světlo-implatovaná čočka passat b6

Re: Cpi Hussar - divně pálí

Příspěvekod Dědek64 » 17 led 2015, 18:32

Jak jsem viděl video tak se mi zdá,že to moc kouří na modro co znamená větší dávka oleje ve spalování.To stříkání z výfuku je buď nespálené palivo nebo přebytek oleje jak popisuji.Musí to být také poznat na svíčce,že je černá.To kašlání bych nejprve řešil překontrolování množství oleje a paliva.Také seřídit karbec(výška hladiny,velikost trysky,pozvednutí nebo snížení jehly,vyčistění kanálků a seřízení šroubku vzduchu).Když to po seřízení a odbourání přebytku oleje půjde stále stejně tak teprve jít po elektru.
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Cpi Hussar - divně pálí

Příspěvekod Mr.Voza » 17 led 2015, 20:43

Vely: Jakej máš karbec? Jakej máš vzduchovej filtr (původní airbox, upravenej airbox, kdyžtak jak, nebo open filtr)? Mažeš čerpadlem, nebo do nádrže? Jestli do nádrže, tak kolik? Sytič je automat nebo manuál? Klapky jsou OK? Píst byl kupovanej přímo k tomuhle válci?

Zdana: To co píšeš, že tenhle vejfuk není vhodnej pro litinový válce, je blbost, tím to nebude. Měl jsem ho taky na Malossi sportu a lítalo to jak kámen.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Cpi Hussar - divně pálí

Příspěvekod Zdana » 17 led 2015, 22:35

o nevhodnosti vyfuku pise primo prodejce,neni to muj vymysl. Jak je psano vyse,kontrola karburatoru,nebat se udelat smes hned odzacatku chudou, pokud to pojede,tak smes dohonis na optimal.
Zdana

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 125
Registrován: 13 čer 2014, 13:21
Skútr / moto: Peugeot Satelis 300, Peugeot Xfight 100
Tuning / úpravy: izolepa,nevite kdy co odpadne.

Re: Cpi Hussar - divně pálí

Příspěvekod vely » 20 led 2015, 10:57

:Mr.Voza Karbec mám asi original domnivam se Mikuni 17.5, protoze jeste mam Keeway Hurricane 50 a tam je uplne stejnej karbec. Filtr original, sice mam konusovej porizenej ale nevim jestli ho tam napálim. Klampky sem nový nekupoval, ale napadlo me ze radsi asi poridim nový nejakou kvlitku spis. Budu řesit i variator to se musim asi pak poradit co bude lepsí. Čerpadlo na olej je odpojené mažu si sam, jelikož je tam new píst ředim 1:33, ale ted se přiznám :D :D trochu mi sjela ruka u odměrky. A sytic je automat a funkcní mam jeste jeden jak jsem rikal na keeway a fungujou stejne.

:Zdena ja spis poznal slabší výkon kvuli tomu ladaku na rozjezd, ale to doženu valeckama.

:Svíčku mám a pozor okolo jiskriste ok sucho a je bronzová-hnědá, ale okolo je vlhko. Karbec jsem steloval steloval steloval ufff mam trysku 0,62 na 70ccm to jezdilo celou dobu bez problemu, na druhy motorce keeway hurricena 50 mam trysku 0,70 tu jsem skousel u me a to je znat jak je to prechcany ani nejade, tak me napadlo koupit 0,65 trysku i tu po ruzných nastavenich jehly bylo znat ze je moc benzínu. Takze ted koupim mensi trysky a uvidime, ale veřím tomu ze problem je jen ve smesi vzduch-palivo.
vely

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 13 led 2015, 19:20
Skútr / moto: Cpi Hussar
Tuning / úpravy: 70ccm, Leo Vince TT, vyndaná restrikce výfuku, podložka ve variátoru venku, mezičlánek karter-tlumič, přední světlo-implatovaná čočka passat b6

Další

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků