Aprilia SR 50 - reakce na plyn

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Aprilia SR 50 - reakce na plyn

Příspěvekod Bibas » 26 dub 2011, 18:59

Ahoj,
skutra mam asi tyden jako druhy majitel r.v. 2007, verze s karburátorem a problem je v reakci na plyn. Puvodni majitel tam dal tuningovy vyfuk, ale to je pry vse co udelal. Dal mi k tomu navic zelene valecky, ktere pry kdyz se vymeni tak to bude frcet tak jak ma.

Ale problem je i po vymene valecku puvodni byli cerny, ted tam jsou zeleny a je to jeste horsi.
Skutr se pri pridani plynu dostane do vysokych otacek a hodne rychle se rozjizdi (az do cca 85km/h dle GPS max), kdyz se nepatrne ubere, tak zase ztraci otacky a nejede, takze je treba dost problem drzet rychlost dle tachometru napr. na 50km/h. Navic ted na plny plny strasne rve vyfuk, predtim to nedelalo. Predtim tam byli cerne valecky, to melo teda jeste vetsi akceleraci a nepatrne lepsi odezvu na plyn, kazdopadne to porad nebylo ono. Kamarad ktery menil valecky tak se dival na svicku, byla mirne zatmavena na jedne strane a rikal, ze by to chtelo i jinou trysku, ze pry je moc bohata smes.

Nedokazal by to nekdo kompletne poladit ? Pripadne co poladit.

Je treba problem se rozjet na krizovatce do zatacky, protoze jakmile se prida, tak se rozjede moc a ta zatacka nejde moc vybrat :) diky

27.4. edit:
Tak jsou tam zpet zase ty cerne (nejspise i puvodni) valecky a jede to lepe nez s tema zelenyma. Ty zeleny jsou moc lehky, nektere vypadaji ze jsou roztekle, nektere se asi moc dobre netocili, protoze z jedne strany jsou spinave.

No kazdopadne jsem se objednal do scootlandu na serizeni, protoze pokus omyl by me stal asi vic a prd tomu rozumim.

Jeste me napada jedna vec, puvodni majitel tam dal ladeny vyfuk Arrow Extreme. Kdyz jsem toto hledal na netu, tak je to jen pro Aprilia SR 50 Factory a nebo Ditech, je v tom nejaky rozdil oproti verzi s karburatorem ? Jako jestli to vstrikovani ma jiny vyfuk.

Jinak nevi nekdo kde sehnat zadni tlumic na Aprilia SR 50 2007 carb. protoze vypada to, z mi ze zadniho tlumice vyteka olej :( Na scootlandu maji jen nejake tuningove a me by stacil obyc, aby nebyl tak drahy.

Jinak neni nekdo z okoli Tuchomeric, kdo by skutra prubnul a pripadne zda bych mohl zkusit jinou padesatku, abych mel porovnani :)

16.5. edit:
Tak dneska vyzvednuto ze Scootlandu a vysledek super :) alespon po prvnim dni testovani. Nechal sem si vymenit variator za novy Malossi Multivar. Vyrazne se zlepsila odezva na plyn, skutr ma daleko vetsi silu na rozjezdu a je zivejsi a dravejsi, krasne se da udrzet rychlost treba jen 20km/h, coz predtim byl problem. Na semaforech kdyz se da plnej tak to obcas prohrabne zadni gumu :) takze uz vidim jak se na to rozsekam na nejakem bordelu na silnici :)
Takze SCOOTLAND muzu jen doporucit !
celkova cena byla 2900,- (vymena variatoru, kontrola svicky, vyladeni + vysledek na brzde)
5,4kW(7,4PS)/8910 RPM vmax 91km/h.

Jinak nevi nekdo kde se da koupit novy zadni tlumic ? Zkousel jsem Adventure Biker v Braniku, ale ten jejich mi na muj skutr nepasuje, ma moc maly rozmer takoveho toho "U" u uchyceni cena 550kc.
Ve Scootlandu mi dneska rekli, ze original by stal cca 3,5tis, nejakej tuningovej by stal 2,2tis. To je strasna palka za obyc zadni tlumic.
Naposledy upravil KYBLOS dne 15 pro 2013, 08:35, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
Bibas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 19 dub 2011, 13:15
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Aprilia SR 50 r.v. 2007

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron