Skutr Clea - po zimě nejde nastartovat

Technické problémy s čínskými skútry

Skutr Clea - po zimě nejde nastartovat

Příspěvekod Happy-Gilmore » 17 dub 2018, 17:38

Zdravím Vás, nejsem žádný mechanik, ale snažím se všechno dělat sám. Bohužel jsem už zoufalý a nevím jak dál.
Po zimě jsem chtěl nastartovat skutr. Nechtěl vůbec chytnou. Zjistil jsem, že v palivovém filtru není benzín. Když jsem skutr začal točit, tak palivovoý filtr se zaplnil benzínem. Pak jsem zkoušel dál točit a stále nic. Sundal jsem teda svíčku a svíčka jiskru vydává. Když jsem sundal karburátor, tak jsem zjistil, že je úplně suchý. Nevíte co s tím může být?
Na internetu jsem někde četl, že zkusit stříkačkou střiknout benzín do válců a je možné, že skutr naskočí a chytne se. Tohle jsem taky zkoušel, ale nenaskočil. Teďka mám strach, že je tzv. přeplněný benzínem.
Nevím jak dál. Karburátor se mi nechce rozebírat, ale asi nemám jinou možnost.
Prosím poraďte mi, jestli náhodou není nějaká jiná metoda jak skutr rozjet.
Předem dík za odpovědi
Happy-Gilmore

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 24 dub 2014, 12:50
Skútr / moto: Clea LJ50QT-L

Re: Skutr Clea - po zimě nejde nastartovat

Příspěvekod srnka1010 » 17 dub 2018, 19:24

Keď máš suchý karburátor,tak hľadaj chybu tam.Benzín ti do filtra dáva,takže prívod do karburátoru je niekde ucpaný. Skús prefúknuť vzducom.
Uživatelský avatar
srnka1010

750+
 
Reputace: 163
Příspěvky: 852
Registrován: 18 čer 2016, 20:37
Bydliště: Voderady
Skútr / moto: yamaha majesty 250 r.v 2000 / Honda Transalp 600

Re: Skutr Clea - po zimě nejde nastartovat

Příspěvekod Happy-Gilmore » 17 dub 2018, 20:56

Dák, zkusím, ale nemůže být někde jinde chyba, když jsem benzín nastříkal do válcu a stejně skutr nechytl?
Happy-Gilmore

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 24 dub 2014, 12:50
Skútr / moto: Clea LJ50QT-L

Re: Skutr Clea - po zimě nejde nastartovat

Příspěvekod skompa » 18 dub 2018, 00:09