



 napadá ma jedna možnosť na začiatku svahu smerom dolu zastať vypnúť motor a dolu zase zastaviť a naštartovať...otázkou zostáva, koľko ušetríš paliva
  napadá ma jedna možnosť na začiatku svahu smerom dolu zastať vypnúť motor a dolu zase zastaviť a naštartovať...otázkou zostáva, koľko ušetríš paliva  Keď pri ceste nazad musíš viac pridávať kvoli stúpaniu do svahu...
 Keď pri ceste nazad musíš viac pridávať kvoli stúpaniu do svahu...  tým, že cestou dolu z kopca zavrieš plyn, skúter nezastavíš..maximálne koriguješ rýchlosť...ak by si mal nejakú 125ccm aj tak viac než kilo dolu nepovalíš..a určite vypínanie motoru dolu kopcom nie je správna cesta...pre prípadné nepredvídané situácie po klesaní, nemožeš využiť deceleráciu spolu s brzdením a tým zkrátiť brzdnú dráhu...
 tým, že cestou dolu z kopca zavrieš plyn, skúter nezastavíš..maximálne koriguješ rýchlosť...ak by si mal nejakú 125ccm aj tak viac než kilo dolu nepovalíš..a určite vypínanie motoru dolu kopcom nie je správna cesta...pre prípadné nepredvídané situácie po klesaní, nemožeš využiť deceleráciu spolu s brzdením a tým zkrátiť brzdnú dráhu... 










Jimmy píše:Volnoběžka a odstředivá spojka, to nejde moc dohromady. Pravděpodobně to žádný moderní skútr nemá.












 a motorky se vstrikovani to maji taky
  a motorky se vstrikovani to maji taky










Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník