Baotian 150 Walton - startování

Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.

Baotian 150 Walton - startování

Příspěvekod ludvalac » 04 črc 2013, 20:33

Zdravím všechny ve spolek. Mám problém se startováním, ale není to v přívodu paliva, ale asi v elektrice
Nejdříve jsem si myslel, že je to baterkou, tak jsem koupil novou a ta vydržela nabitá tři dny a začalo to znovu.
Problém je ten, že když baterku nabiju, tak při prvním startu normálně nastartuji a jedu dojedu vše je vpořádku, ale
zastavím vypnu klíček, po chvilce znovu zapnu a při startu se starter jednou otočí a jakoby se zasekne a na voltmetru
z 12,55 V baterka klesne na 6V úplně to vycucne baterku. Baterie je nová a když ji znovu nabiju, tak drží. Zkoušel jsem i dobíjení , dobíjí to , akorát nevím žádné hodnoty, jelikož nemám manuál, tak nevím. Poraďte prosím, jestli s tímto problémem máte někdo zkušenost. A nebo alespoň co bych měl všechno proměřit .
Děkuji moc předem mám z toho už hlavu jak pátrací balon, mám skůtra čtyři roky a to je první velká závada se , ktero si opravdu nevím rady.
ludvalac

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 14 úno 2011, 20:12
Skútr / moto: Srůtr/moto:
Tuning / úpravy: Tuning/úpravy:

Re: Baotian 150 Walton - startování

Příspěvekod TUNER » 08 črc 2013, 18:14

A zkoušel jsi jinou baterku ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Baotian 150 Walton - startování

Příspěvekod ludvalac » 08 črc 2013, 21:08

Ano zkoušel ze Suzuki GSF 400, kterou mám a dopadlo to stejně normálně ji to za tři dny vymlátilo. Já totiž nevím, jestli se ten startér dá nějak rozmontovat a jestli to v sobě má nějaké vyměnitelné uhlíky ( zatím si pořád myslím že je to startérem),ale při dalším měření se mi zdálo jako by to přebíjelo, takové kolísání mezi 14ti až 25ti volty. Je tam prostě nějaká zrada, ale bohužel jsem ani na Googlu nenašel ani podobný manuál,podle kterého bych se mohl chytit na nějaké hodnoty, kolik by to asi mělo dávat. V elektrice nejsem nijak moc velký borec, ale dík za tvoji radu. Měj se.
ludvalac

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 14 úno 2011, 20:12
Skútr / moto: Srůtr/moto:
Tuning / úpravy: Tuning/úpravy:

Re: Baotian 150 Walton - startování

Příspěvekod TUNER » 09 črc 2013, 17:43

Baterky jsou všude(skoro) 12 voltové a proto by všude měla být stejná hodnota dobíjení kolem 14 voltů. Změř kolik to dobíjí a uvidíš. Zkus na volnoběh a i při zvýšených otáčkách bez i se světlama.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Baotian 150 Walton - startování

Příspěvekod kao » 11 črc 2013, 19:49

.. baterii totálně vybije i slabej proudovej odběr po delší dobu... pokud ti na skůtru pořád něco třeba nesvítí, nebo není sepnuté třeba pořád zapalování, evidentně někde máš v eletrice zkrat ..

pomoct odhalit by ti to měl ampérmetr, změřil proudový odběr při vyplým stavu. pak rozpojovat různý konektory a takto lokalizovat místo, kde ten odběr je...
kao

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 14 zář 2010, 07:49

Re: Baotian 150 Walton - startování

Příspěvekod ludvalac » 12 črc 2013, 22:48

Zdravím ve spolek. Právě jsem přišel z garáže, kde jsem pátral po závadě. Nejdříve jsem ale musel odstranit plasty no řeknu vám , to je síla , až to budu zase sestavovat, tak se pěkně pobavím, ale to jenom na okraj. Díky moc za dobré rady závady jsem nalezl po včerejší radě od kao, ale i tobě tunere dík ty jsi mne dobře navedl .
Když jsem to odstrojil, tak mne poblíž dobíjení zaujal jaký-si divný shluk různě propojených zásuvek zabalených do ještě podivnější ho jako-by pytle z materiálu přibližně molitan nacuclý vodou. Po otrhání této "IZOLCE" jsem uviděl tu zpoušť.
Totálně uhořelé kabely od zpečených zásuvek ( zásuvky jsou čtyři) . Všechno jsem vyskřípal , zásuvky zahodil, propojil napřímo (nejdříve je ale potřeba odskřípat kabely až do zdravého, proto-že jsou pod izolací ještě asi tak dva centimetry zoxidované, oni to asi vyrábí z rýže nebo co , vymlátí zrno , stvoly strčí do bužírky a jsou z toho kabely soudím tak podle toho, jak jsou tvrdé, pardon to je pokus o vtip) a ejhle ono to všechno zase funguje jak má. Tak si myslím, že v zimě tu elektriku překopu celou. Ta motorka si to zaslouží, proto-že co se týče motoru a ostatních komponentů nikdy nezklamala a já na ní moc rád jezdím .
Tak ještě jednou. Díky Vám co jste mi dali rady, ať se v životě daří vše na co sáhnete. ludvalac.
ludvalac

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 14 úno 2011, 20:12
Skútr / moto: Srůtr/moto:
Tuning / úpravy: Tuning/úpravy:


Zpět na Nad 50 cccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků