Yamaha X-max 300

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha X-max 300

Příspěvekod vikino » 27 srp 2019, 11:45

...
Naposledy upravil vikino dne 11 bře 2023, 15:01, celkově upraveno 1
vikino

500+
 
Reputace: 132
Příspěvky: 680
Registrován: 09 kvě 2014, 10:53
Skútr / moto: YAMAHA Xmax 300 (2023)

Re: Yamaha X-max 300

Příspěvekod vikino » 28 srp 2019, 20:28

...
Naposledy upravil vikino dne 11 bře 2023, 15:02, celkově upraveno 1
vikino

500+
 
Reputace: 132
Příspěvky: 680
Registrován: 09 kvě 2014, 10:53
Skútr / moto: YAMAHA Xmax 300 (2023)

Re: Yamaha X-max 300

Příspěvekod petr311 » 28 srp 2019, 22:01

Zdravím kolegové, tak po nějaké odmlce něco na večerní počtení :mrgreen:

Tak dozrál čas na další změnu v souvislosti s neomezenými papíry na moto, a tak jsme se rozloučili s naším Maxíčkem (X-Max 125) a šel do světa k novému majiteli, kterému bude jistě dělat stejnou radost a službu jako nám. Byl to asi nejlepší skútr z kategorie 125, jaký jsme kdy měli. Jenže jak už jsou ty papíry, postupně člověk zjišťuje, že je to oboustranné trápení, a tak přišel čas Maxíčka vyměnit za něco výkonnějšího.

Z čeho jsme vybírali.
Tak když už jsou ty papíry, tak člověk má možnosti takřka neomezené, výběr je celkem široký. Zvažovali jsme, jestli pořídit něco výkonnějšího k velkému Maxovi 400, kterého máme od loňska s tím, že Maxo bude na dojíždění do práce a menší výlety a pokud by se pořídilo něco většího, tak na tom by se jezdilo dlouhé štreky. Jenže teď co vybrat.

Zvažovali jsme Suzuki Burgman 650 - parádní skútr, ale ta cena... :-( nehledě k tomu, že v ČR prakticky nesehnatelný (nový), natož někde k zapůjčení k svezení. No a kupovat jen na objednávku bez odzkoušení se nám fakt nechtělo. Takže nakonec tento model jsme zavrhli.

Yamaha T-Max - krásný stroj, nicméně v plné výbavě + doplňky za nějakých 350.000Kč... :-( no prostě mazec, takže jsme i od této varianty couvli.

Yamaha Tracer 700 - Ač jako ještě donedávna velký odpůrce motorek, přesto když byla možnost v motosalonu testovací jízdy, tak jsem trochu oprášil nějaké ty vědomosti o ovládání motorky nabité v autoškole a vyzkoušel jsem svezení. Na to, že v řízení moto prakticky žádná zkušenost, krom pár jízd v autoškole, tak celkem mi to i šlo. Dalo mi docela práci zlákat i manželku, aby to taky vyzkoušela... :-D No jak to dopadlo - shodli jsme se, že pro naše potřeby skútr ničím nenahradíš - prostě to pohodlí, ochrana proti nepřízni počasí., obrovský úložný prostor atd., tohle motorka prostě nenabídne, i když svezení na Traceru bylo dost dobré. Shodli jsme se ale, že kdyby někdy v budoucnu motorku, tak jedině s automatem, což v současné době nabízí akorát tuším Honda.

Takže jsme se nakonec vrátili k původnímu plánu, a to je, že jsme malého Maxíka vyměnili za Maxmiliána - :-D tak jsme pojmenovali náš nový přírůstek do skútr rodiny - Yamaha X-Max 300 :-)
Tady nebylo co řešit, špičková kvalita, úžasné jízdní vlastnosti, obrovský úložný prostor, dostatečné pohodlí pro řidiče i spolujezdce, to vše za rozumnou cenu, prostě volba byla jasná.

Zajíždění a první poznatky
Takže v současné době zajíždím Maxmiliána, užívám si to naplno - už mám v tom praxi, měl jsem možnost zajíždět tolik nových skútrů :-D, no dojmy jsou zatím jen pozitivní, prostě Yamaha tady na té 300 verzi dost zamakala. Úzasný vyvážený stroj, dynamický, klidný chod - oproti velkému Maxovi (400) je to znát. Jako náhrada za malého Maxíka to bude supr stroj na dojíždění do práce a na menší výlety, zároveň jako záložní stroj, velkého Maxe budeme si šetřit vyloženě na větší výlety. Uvidí se co bude dál, třeba časem ho vyměníme za T-Maxe... :-D
Jinak ještě pár info k novému Maxmiliánovi - ohromila mě spotřeba. Po prvním tankování průměr 2,6 !!! Vím, že je brzo na nějaké závěry, nicméně mám databázi veškerých skútrů, co jsem kdy měl, tak mohu porovnat data i při zajíždění, no a tak nízkou spotřebou se vyrovnal akorát malý Maxíček (X-Max 125), no jak to v té Yamaze udělali netuším, ale s tou spotřebou to vypadá hodně slibně, náklady by mohly být na úrovni Maxíčka, a přitom Maxmilián pojede o dost lépe.

Nevýhody...
Ale abych jen nechválil, tak jednu slabinu ty nové X-Maxi přeci jen mají, a to světla. Nejsem si zrovna jistý, že byla dobrá volba cpát tam LED. Když to porovnám s Maxíčkem, na kterém jsem měl ještě halogeny, tak ten svítil podstatně lépe a dalo se i lépe seřídit. U těch nových Maxů je to vopruz a kor když se mění zatížení, tak prostě to jsou ty světla prakticky neseřiditelné. Dost s tím zápasím, mám nastavený nějaký kompromis, ale stačí změna zatížení a je to v háji. Prostě tohle u těch skútrů není dořešené, mělo tam být možnost seřízení podobně jak to mají auta, prostě podle zatížení jenom pootočit kolečkem a pružně seřídit. Takto buď těžce oslňuji, a nebo houby vidím, bo to svítí moc dole. O funkci dálkového světla ani nemluvím, krom toho, že silně oslňuje modrá kontrolka, tak jsem žádnou užitnou hodnotu neobjevil. No tvůrci asi moc nepředpokládali využití skútru za tmy...
Ještě mám k Maxmiliánovi objednané velké plexi - tentokrát od GIVI. Na velkém Maxovi mám od Puigu, ale zdá se mi menší, hlavně ochrana rukou není až tak dobrá jako u Givi, tak uvidím, až bude namontované poreferuji.
Tak konec hlášení, jak budou nějaké dotazy, klidně se ptejte :-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Yamaha X-max 300

Příspěvekod harry1 » 29 srp 2019, 01:05

zdravim skusal alebo kupil uz niekto fake Akrapovic?
harry1

25+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 46
Registrován: 27 pro 2016, 11:45
Skútr / moto: Xmax 300

Re: Yamaha X-max 300

Příspěvekod Gandalf » 29 srp 2019, 06:44

Petr311:Gratuluji ke koupi. Možná je na porovnání ještě brzy, ale zajímal by mne rozdíl v dynamice jízdy 300 vs. 400 při zatížení 2 osob. Na rovině asi v pohodě, ale co pružné zrychlení při předjíždění jiného auta nebo v kopcích zrychlení z vracečky... zkrátka tam, kde je přece jen potřeba nějaká výk. rezerva. Díky:-)
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1467
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Yamaha X-max 300

Příspěvekod VlČek » 29 srp 2019, 06:46

petr311 píše:Zdravím kolegové, tak po nějaké odmlce něco na večerní počtení :mrgreen:

Tak dozrál čas na další změnu v souvislosti s neomezenými papíry na moto ...
Yamaha T-Max - krásný stroj, nicméně v plné výbavě + doplňky za nějakých 350.000Kč... :-( no prostě mazec, takže jsme i od této varianty couvli.

Yamaha Tracer 700 - Ač jako ještě donedávna velký odpůrce motorek, přesto když byla možnost v motosalonu testovací jízdy.... Shodli jsme se ale, že kdyby někdy v budoucnu motorku, tak jedině s automatem, což v současné době nabízí akorát tuším Honda.


Taky zdravím a blahopřeji k novému stroji.
Některé pocity opravdu znám, teď jsem kupoval "něco", chtěl jsem skútr Honda Forza 300 s kufrem byla č.1 na mém bláznivém seznamu, poměr "co dostanu za kolik" se mi zdál nejlepší, ale nechtěl jsem čekat, č.2 T-max a č.3 byla Honda X-ADV, jenže jsem přišel do Yamahy ve Šterboholech a proti dveřím stál Tracer 900 GT (nebyl na mém seznamu, protože nesplňuje dobrou ochranu jako skútr a hybridní X-ADV a nemá vůbec žádný úložný prostor, ale já v zásadě nemám problém s motorkou jako takovou), delší pokec s příjemným prodejcem, návrat domů a shlédnutí testů, několikadenní dumání, následné vyřazení T-maxe ze seznamu a chleba se lámal mezi X-ADV a Tracerem, domluvení testovací jízdy emailem, přístup prodejce při testovací jízdě, odjel jsem ráno a vrátil jsem se po obědě a složil zálohu a za 3 dny jsem si ho přebíral, dostal mě především motor.
Než koupíš T-max, tak ještě zkus Tracera 900 GT s QuickShiftem, QS je droga.
Jak zde všichni víme, tak koupí nového stroje vše teprve začíná, domů jsem to přivezl už dovybavené o větší origo plexi, padací rám, Yamaha 50l kufr a při 1000 km jsem opět doplnil komfortní sedačku atd.
Protože jsem už "velkej kluk" a rád si plním sny, T-max je dlouhodobě můj velký sen, tak jsem si udělal osobní seznam bodů, které musím splnit abych si ho mohl k vánocům koupit. Číslo 1 na tom seznamu je nájezd 10.000 km na Traceru další body jsou osobní, tak je nebudu zveřejňovat, nyní mám najeto 6,8K od 12/7 a pokud nám bude přát počasí, tak 11/9 budu mít najeto 8K jedeme na Grossglockner a někdy příští týden zajedu do PSI Hubík v Tlumačově 0,6K, takže posledních 1,4K najedu i na sněhu kolem komína :D, tím se kvalifikuji do dalšího kola a k splnění dalších bodů a ....... snad i dopadne T-max.

Všem přeji pohodu na cestách a ať nám naše stroje dobře slouží.
Začal jsem s tátovou Jawetou - podivný Stadion, Jawa 23 Mustang, Jawa 350, Suzuki Bandit 600 (ojetý), Yamaha XJR 1300, Honda SH150 je už pryč, PCX 125 se ani neohřálo a šlo, a nyní drandím Yamaha Tracer 900 GT a vysněný T-max 530 snad bude další...
Uživatelský avatar
VlČek

100+
 
Reputace: 93
Příspěvky: 202
Registrován: 10 lis 2014, 13:43
Bydliště: Praha 10
Skútr / moto: SH 150 je už pryč, co bude dál ...
Tuning / úpravy: Výrobce ví co dělá.

Re: Yamaha X-max 300

Příspěvekod petr311 » 29 srp 2019, 08:36

Děkuji všem za projevené gratulace :-)

Pro Gandalf: velice rád se podělím o poznatky zejména co se týče srovnání X Max 300 a 400, z tohoto důvodu jsem zde vkládal ten příspěvek. Možná se někomu bude hodit reálné srovnání těchto dvou strojů ničím a nikým neovlivněné a nezkreslené :-)

Jak už sám píšeš, na seriózní srovnávání je ještě brzy, X Max 300 je zatím v záběhu. Musíme si ještě nějakou chvíli počkat, až bude mít najeto alespoň těch 1.500 až 2.000 km. Nicméně nějaké to srovnání z reálného provozu již mám.

Měli jsme možnost docela dlouhé testovací jízdy na celkem již zajetém Maxovi 300, ale taky měl jen něco kolem 1.300km najeto, což je stále málo, takže nějaké to porovnání máme. Když to srovnám s X-Max 125, tak tam je to úplně jasné, ten rozdíl je opravdu propastný. Papírově téměř dvojnásobný výkon je zatraceně znát, přitom rozdíl v ceně těchto dvou skútru je v současné době asi deset tisíc, což je zcela zanedbatelné, přitom náklady na provoz budou asi srovnatelné, alespoň co se týče spotřeby, jak jsem již psal výše, tak ta je pro mě hodně příjemným překvapením :-) Takže kdo má papíry na velkou motorku, tak tady opravdu není co řešit, doporučuji rovnou jít minimálně do té 300.

Co se týče srovnání X-Max 300 a 400, tam je to trošku složitější. Na některých místech jsem četl při srovnávání těchto dvou strojů, že rozdíl je minimální nebo snad žádný. To si ale nemyslím i když je papírově rozdíl výkonu jen asi o 4 kW vyšší oproti 300, tak prostě ty 4 kW jsou docela znát. Zejména při jízdě ve dvou je ta dynamika opravdu větší na X-Max 400. Když jedeme třeba 80-90 km/h a potřebuji rychle zrychlit, tak prostě dám tomu plný kotel, tak je cítit, že se něco opravdu děje, motor má stále ohromný tah. A nehledě na to, jestli se jede v kopci nebo proti větru, je to úplně jedno, prostě ten tah je tam obrovský. X-Max 300 na tom také není špatně, nicméně již ten tah není takový. Ale jak jsem již psal, na seriózní srovnávání ještě brzo, až bude Max 300 zajetý, tak se ke srovnání vrátím. Zatímco tak mohu říct, X-Max 300 je vhodnější pro městský provoz, nicméně mimo mšsto se také neztratí, ve dvou nebude špatný. Ostatně až bude zajetý, tak ho určitě budeme používat i na výletování. Nicméně na větší pohodlí s výkonovou rezervou bych rozhodně doporučil větší X-Max 400, hlavně kdo plánuje jezdit ve dvou na další výlety, tak jednoznačně volit tu 400, je to takový rozumný kompromis mezi velkým T-Maxem, výkonem a cenou. :-)

Pro Vlček:
Ano, v motosalonu jsme se také dívali na tracer 900, prodejce nám dokonce tento model více doporučoval, prý i kdyby se měl rozhodovat mezi T-Maxem, tak asi raději ten Tracer 900. No za T-Maxi dávat přes 300.000 je opravdu velká pálka.

Nicméně já motorku asi už nikdy nebudu moct mít hlavně ze zdravotních důvodů. Mně zůstaly následky po nehodě se srnou, co jsem měl před lety, popisoval jsem to zde, takže asi víte o co se jednalo. Já jen s velkými potížemi jsem na motorce udělal tu autoškolu, zejména to kličkování mezi kuželky na cvičišti to byla hrozná tortura. Neustálé mačkání spojky, cítil jsem se jak na mučidlech :-(. Musel jsem se nasáčkovat prášky, abych to vůbec od bolesti vydržel. Si nedovedu představit jet na motorce a neustále řadit, zejména když jsou nějaké popojížďky v kolonách a tak dále, kde je potřeba stále přeřazovat, to bych prostě asi nevydržel. Takže pro mě motorka bude i z tohoto důvodu zřejmě pasé. Jak už jsem psal, když motorku, tak asi jedině s automatem, což je v této chvíli Honda nc750 nebo jestli existuje ještě něco jiného kvalitního netuším, zatím jsem nepátral. No a také ta ochrana proti větru to je prostě na té motorce nulová, takže tam bych musel pořizovat nějaký kvalitnější motooblečení, kvalitní moto boty atd. No a kdo víte, jaké výlety s manželkou podnikáme, kdy se hodně musíme převlékat, když jdeme např. na nějaký výšlap na rozhledny, hrady a podobně, tak si vůbec nedovedu představit, kam bychom to všechno nacpali, když na motorce je podstatně méně místa. Na skútru mám stále velké plus - obrousky prostor pod sedlem, který v podstatě nahrazuje jeden velký kufr na motorce. Když k tomu přidám ještě boční brašny na skútru, tak prostě mám tolik prostoru, co na motorce asi nikdy nebude, takže Spíše to vidím, že pokud bychom někdy v budoucnu X-Max 400 nahrazovali, tak asi jedině T-Max, případně ještě od BMW nebo otázka, jak se vyvine situace u Suzuki. Ten Burgman 650 je poměrně dobrý cestovatelský skútr, ale je to prostě vše o penězích. Takže uvidíme co přinese čas.

Takže to je zatím asi tak vše, pokud byste ještě někdo něco měli nějaký dotaz, tak se klidně ptejte.
Jo a já bych měl také dotaz, jestli jste někdo řešili upevnění bočních kufrů nebo brašen na X-Max 300 nebo 400. Já si s tím lámu hlavu už nějakou dobu, žádné originální řešení jsem nenašel. Oslovil jsem několik prodejců, ale nikdo mi v tomto směru není schopen nic nabídnout ani poradit, takže zvažuji, že o něco se pokusím sám a nebo případně jestli už někdo něco realizoval, jestli je ochotný poradit, abych zbytečně nevymýšlel něco, co už je vymyšleno. Předem díky.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Yamaha X-max 300

Příspěvekod vikino » 29 srp 2019, 09:09

...
Naposledy upravil vikino dne 11 bře 2023, 15:03, celkově upraveno 1
vikino

500+
 
Reputace: 132
Příspěvky: 680
Registrován: 09 kvě 2014, 10:53
Skútr / moto: YAMAHA Xmax 300 (2023)

Re: Yamaha X-max 300

Příspěvekod VlČek » 29 srp 2019, 21:26

petr311 píše:Jo a já bych měl také dotaz, jestli jste někdo řešili upevnění bočních kufrů nebo brašen na X-Max 300 nebo 400. Já si s tím lámu hlavu už nějakou dobu, žádné originální řešení jsem nenašel. Oslovil jsem několik prodejců, ale nikdo mi v tomto směru není schopen nic nabídnout ani poradit, takže zvažuji, že o něco se pokusím sám a nebo případně jestli už někdo něco realizoval, jestli je ochotný poradit, abych zbytečně nevymýšlel něco, co už je vymyšleno. Předem díky.


pro Petr311 a třeba i další,
možné řešení viz dvě fotky, toto jsem potkal na svých cestách, bylo to na starém skútru Gilera Runner, vyrobil to človíček, který má tyto stránky BATANGACASE, sice nemá žádné skútry v galerii, ale údajně několik různých už dělal na zakázku. Volal jsem mu a PRÝ by dokázal udělat držáky i na jiné modely s madly pro spolujezdce. Říkal, že dělá hodně pro Němce. Cenu nevím, ale v shopu má typové řešení za 90 €, takže zakázkové řešení bude asi dražší. Anglicky a Rusky se domluvíte. Celé jsem to ošahal a bylo to pevné, nevím zda je to dobře vidět, ale nikde není jediná neoriginální díra do skútru, pravá a levá část je zpevněna vzpěrou, která se nikde nedotýká skůtru, na X-max 300 / 400 by to mělo také jít na kotvící body madla pro spolujezdce. Vypadá to na rychlou montáž a případnou demontáž. Podle mého je to dobrý návod viz různé sady v jeho shopu, jak si to vyrobit doma sám, tedy někdo zručný. Více nevím, takže na žádné další dotazy nejsem schopen odpovědět.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Začal jsem s tátovou Jawetou - podivný Stadion, Jawa 23 Mustang, Jawa 350, Suzuki Bandit 600 (ojetý), Yamaha XJR 1300, Honda SH150 je už pryč, PCX 125 se ani neohřálo a šlo, a nyní drandím Yamaha Tracer 900 GT a vysněný T-max 530 snad bude další...
Uživatelský avatar
VlČek

100+
 
Reputace: 93
Příspěvky: 202
Registrován: 10 lis 2014, 13:43
Bydliště: Praha 10
Skútr / moto: SH 150 je už pryč, co bude dál ...
Tuning / úpravy: Výrobce ví co dělá.

Re: Yamaha X-max 300

Příspěvekod petr311 » 29 srp 2019, 21:41

No obávám se že tohle řešení na nové modely X-Maxů bohužel nepůjdou realizovat, tam jsou ty šrouby madel schované pod sedačkou a ještě celé vnořené v karoserii, jakoby tvůrci to udělali naschvál, aby si tam lidi už nemohli nic domontovat… :-(
Mám předběžně vybrané tyto brašny: SHAD E48, vypadají dost dobře, dneska jsme je byli obhlížet na prodejně, jen prostě musím nějak dořešit uchycení rámů. Jediné místa co jsem na Maxech objevil co by šlo potencionálně použít - zadní tlumič - tam přes šroub by mohl být jeden opěrný bod, druhý zřejmě nějak objímkou přímo k rámu, zespod, akorát nevím jak se tam dostat, nevíte někdo o návodu jak rozdělat zadek Maxe, abych se dostal k rámu? No a pokud by bylo potřeba třetí opěrný bod, tak jedině mě napadá nějakou objímku a přes madlo spolujezdce, jinak prostě maxové nic rozumného nenabízejí na pevné uchycení bočních kufrů nebo brašen, prostě soudruzi s tím nějak nepočítali.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Yamaha X-max 300

Příspěvekod vikino » 29 srp 2019, 21:46

...
Naposledy upravil vikino dne 11 bře 2023, 15:03, celkově upraveno 1
vikino

500+
 
Reputace: 132
Příspěvky: 680
Registrován: 09 kvě 2014, 10:53
Skútr / moto: YAMAHA Xmax 300 (2023)

Re: Yamaha X-max 300

Příspěvekod petr311 » 29 srp 2019, 21:55

díky, kouknu na to :-)
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Yamaha X-max 300

Příspěvekod VlČek » 29 srp 2019, 22:13

petr311 píše:No obávám se že tohle řešení na nové modely X-Maxů bohužel nepůjdou realizovat, tam jsou ty šrouby madel schované pod sedačkou a ještě celé vnořené v karoserii, jakoby tvůrci to udělali naschvál, aby si tam lidi už nemohli nic domontovat… :-(


Já vím jak vypadá řešení madla na X-maxu, proto jsem myslel dát to pod madlo, takže madlo by se zvedlo o cca 2-3mm, to je o sílu pásoviny, kterou má na koncích, řešení pro X-max by musel být pásovina delší viz fotka - stáhnul jsem jednu fotku z jeho shopu jako vzorek a červeně jsem označil části, které by byly pod madly, zbytek by se musel upravit tak aby to sedělo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Začal jsem s tátovou Jawetou - podivný Stadion, Jawa 23 Mustang, Jawa 350, Suzuki Bandit 600 (ojetý), Yamaha XJR 1300, Honda SH150 je už pryč, PCX 125 se ani neohřálo a šlo, a nyní drandím Yamaha Tracer 900 GT a vysněný T-max 530 snad bude další...
Uživatelský avatar
VlČek

100+
 
Reputace: 93
Příspěvky: 202
Registrován: 10 lis 2014, 13:43
Bydliště: Praha 10
Skútr / moto: SH 150 je už pryč, co bude dál ...
Tuning / úpravy: Výrobce ví co dělá.

Re: Yamaha X-max 300

Příspěvekod riseh » 29 srp 2019, 22:28

Zdravím u Hondice Sh300 jsem řešil uchycení pod madlem https://riseh.rajce.idnes.cz/Bocni_kufry_Honda_SH_300i. Bylo tam místo na L mezi plastem cca 1cm...
riseh

50+
 
Reputace: 16
Příspěvky: 66
Registrován: 09 zář 2012, 10:09
Skútr / moto: Honda Sh150i, Sh 300i a teď x-adw

Re: Yamaha X-max 300

Příspěvekod petr311 » 29 srp 2019, 23:07

To je všechno pěkné, ale tohle lze aplikovat na stroje, které mají rovný přístup k uchycení madel, což nejnovější modely maxů bohužel nemají. Na tom videu, co tu sdílel kolega vikino je to krásně vidět - viz zde
takže tady sdílené řešení asi jen těžko půjde použít na x-maxe, když ty spoje jsou vnořené hluboko v kapotáži :-(
zajímá mě opravdu řešení vyloženě u nových modelů X-Maxů. Na těch předchozích verzích tam to madlo bylo tuším jinak řešené, tam by to bylo možná šlo, ale u těchto nových modelů to již nepůjde pod madlo, ledaže by se odřízlo kus plastu, což je totální blbost.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron