Piaggio X9 500 ABS - Auto na dvou kolech

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Příspěvekod Chrt » 24 čer 2007, 02:16

Byl jsem žádán o nějaké zkušenost, takže vyhovuji všem. Fotky udělám později, protože se aktuálně léčím z nějaké choroby.
Pořízení
Standardní postup koupě u českého dealera zklamal, protože Cagiva Praha mě žádný model X9 nebyli schopni dodat, protože neměli na něj homologaci. Můj odhad je že jsou shnilí to hlásit na Ministerstvo dopravy, protože kvůli pár prodaným kusům se jim to nevyplatí. Nakonec mě zachránil slovenský dealer CarCare s.r.o, který mě X9 500 v nejlepší výbavě prodal za 200 tSk bez DPH a dovezl z Žiliny do Brna zdarma. Přihlašovací procedura je trochu komplikovanější, ale jde to zvládnout.
1) Na Finančním úřadě vyplnit Ohlášení o pořízení vozidla a zaplatit DPH 19 % (jsem plátce DPH, takže si ho odpočtu zpět, neplátci a nepodnikatelé mají smůlu) a nechat si vydat o tomto aktu potvrzení (zdarma a trvá to cca 4 dny). Je potřeba jen faktura.
2) Získat CoC (Prohlášení o shodě), dodá dealer ale v mém případě mě to posílali poštou cca týden od dodání skútru.
3) Zařídit povinné ručení, ideálně s CoC, ale mě se to povedlo i bez.
4) Na magistrátě udělat dovoz vozidla, je potřeba vyplnit formulář, dodat CoC, originál faktury, potvrzení o zaplacení DPH a doklad totožnosti. A alespoň v Brně je nutno si přivstat, neboť bez známých a úplatků se dělá jen 12 dovozů za úřední den.
Zajímavé je to, že se platí pouze za značku 500 Kč, jinak nic navíc.

Jak se mi líbí
Piaggio X9 je dokonale ergonomický a funkční skútr, pokud někde designéři dělali kompromis mezi vzhledem a funkčností, tak vždy volili funkčnost. Vzpoměl jsem si na Howarda Roarka z The Fountainhead (Zdroj) od Ayn Rand, kdo zná. Zepředu je podle mě moc hezký, z boku takový průměr a zezadu je jakýsi bachratý, nicméně i vzhled mě docela nadchnul. Není to klasický krasavec jako Madison, ale krása je jaksi pod povrchem.
Naprosto impozantně, ale přitom přehledně a funkčně je udělaná palubovka. Úplně v předu jsou 4 analogové budíky jako v autě (no v Probe je jich 7 ale to je exot) a na řidítkách jsou dvě řady kontrolek, přičemž v dolní řadě jsou jen blinkry a varexy. Pod kontrolkama je displej palubního počítače a nalevo na řidítkách pak komunikátor.

Vychytávky
Piaggio X9 500ABS je napěchován nejrůznějšími vychytávkami, některé jsou unikátní a některé jen příjemné drobnosti které potěší
ABS s posilovačem brzd - trochu jsem se z počátku bál, protože bez běžícího motoru jdou páčky promáčknout hodně hluboko, nicméně je to normální jev. ABS je podobné jako v autě akorát že ani trochu necuká páčkou. Posilovač brzd je naprosto odlišný, protože není (ani by to technicky nebylo možné) podtlakový ale elektrohydraulický. Záběr je dost razantní, takže oproti Madisonu s kombinovaným systém bez posilovače je to nezvyk. Pro lehké přibrždění stačí levá páčka a při trochu větším pak přidat i pravou. Jakmile se zabrzdí trochu víc, tak už zabere hydraulika a efekt je obrovský. Elektronika bez problémů udrží zadní kolo ve smyku (nemá ABS) a přední ovladatelné. Chce to si zvyknout, ale je to úžasný komfort, brzdí to skoro stejně jistě jako auto.
Elektrohydraulický hlavní stojan - hydraulická pumpa a píst zvednou celý skútr na hlavni stojan. Ideální je postavit se oběma nohama na zem, nechat běžet motor a podržet tlačítko stojánku. Za méně než 10 s je skútr na stojánku a můžu seskočit. Efektní, praktické a návykové. Má to jen jednu drobnost, po dlouhé jízdě po městě za extrémního vedra se sníží síla serva a občas je potřeba skútru nahoru pomoct trochu ručně, asi je použitá hydraulická kapalina moc řídká. Hlavní stojan se dá pochopitelně používat i bez hydrauliky jako každý jiný.
Integrovaný interkom - http://skutrforum.cz/index.php?a=topic&t=510&p=14957#p14957
Úložné prostory - Takže začnu od těch nejmenších. Nalevo pod palubovkou je nezamykatelná schránka na mobil, kde je i vyveden kabel od komunikátoru. Symetricky napravo není překvapivě schrána, ale jen zásobní nádržka chladící kapaliny. Schrána v řidítkách není ničím zajímavá, pro mě akorát tím, že se dá otevřit i při běžícím motoru zatlačením na spínací skříňku. Piaggio Beverly to má taky tak, asi je to Piaggio standard.
Hlavní tahák je pochopitelně prostor pod sedlem, který je udělaný naprosto dokonale. Má obdélníkový tvar a dno se mírně na jednu stranu svažuje, na té plytší straně je airbox. Kapacita je úžasná, dá se tam dát půl menšího nákupního vozíku nákupu, asi 10 notebooků IBM T41 (jen odhad, mám jen jeden, ale je dobrý nápad to někdy zkusit!), LCD monitor (mám servisní 15" LCD ale neměla by být problém i 19") a dokonce i slim desktop PC Dell. Z věcí motorkářských pak i moje velká vyklápěčka Lazer a jetka k tomu. Dvě integrálky bohužel ale ne. Pod sedlem je i 12 V zásuvka se sympatickým označením 180 W max. O napájení pro notebook se bát nemusím. Sedlo se buď dá ovládat dálkově, ovladač je přívěšek, není integrovaný v klíči. S klíčem v zapalování pak tlačítkem na palubovce a když elektrika selže pak je ještě táhlo ukryté v přihrádce pod palubovkou společně s táhlem pro otevírání plnícího hrdla paliva ve středním tunelu.
Do sedla
Na první dotek mě překvapilo, že se s dost těžkou (206 kg suchá váha) X9 velmi dobře manipuluje na místě. Sedlo je spíše křeslo, a to jak pro řidiče tak i pro spolujezdce. Tomu chybí jen opěrka, ale v madle vzadu je na to příprava a opěrku (samostatnou bez kufru) mám už od Kappy objednanou. Opěrka pro řidiče je stavitelná, po povolení dvou šroubů se s ní dá hýbat ve směru jízdy.
Jedeme
Pohonnou jednotkou je motor Piaggio Master, který je ve všech italských skútrech 500kách. Spočátku si trochu dával na čas, než se rozběhl studený, ale po pár set km se to spravilo. Nyní chytá kdykoli na brnknutí. Vstřikování funguje perfektně, motor má plynulý chod (na tak velký jednoválec) od volnoběhu až do maxima bez ohledu na teplotu. Jen při pomalém prozjezdu do většího kopce se celý skútr trochu rozklepe, ale na jednoválec je to normální. Variátor je naladěný spíš do komfortna, takže rozjezd je krásně plynulý až do maximálky 160 km/h nicméně sprinter to není. Madison K400 na tom byl líp.
Motor je překvapivě úsporný, při mém kombinovaném provozu třetina město, třetina okresky a třetina dálnice si po záběhu řekne o 4 l/100km.
Velká 14" kola statečně bojují s brněnskými ulicemi a silnicemi okolo a většinou mají navrch, podvozek je odladěn taky do komfortna, takže je to kočár. Do většího náklonu se sice X9 musí trochu přemluvit, ale pak to jde taky vcelku dobře. Rám je bezvadně tuhý to cca 140 km/h, nad tuto rychlost se má občas tendenci rozvlnit. Děje se tomu tak hlavně na skvělé panelové D1.
Přes svoji hmotnost je X9 dost obratný skútr ve městě, přispívá k tomu relativně malá délka 2130 mm, docela slušná světlá výška (není problém vyjet na vysoký obrubník) a malá šířka. Designéři předsadili zrcátka dost dopředu a tak je mohl méně vystrčit stranou při zachování vynikajícího rozhledu.
Za zmínku stojí i světla, která opravdu dobře svítí a to jak potkávací tak i dálková. Kromě dvou parkovacích světel jsou použity dvě žárovky H7 (jako nová auta bez xenonů), jedna pro potkávací druhá pro dálkové. Žárovky jsou velmi dobře přístupné, je potřeba akorát šroubovák a trubkový klíč 8, nicméně je to na 10 minut práce. Žárovku jsou identické, takže v případě nouze se dá kanibalizovat žárovka z dálkového světla do potkávacího.
Co designéři nedomysleli
Světla - po zapnutí klíčku svítí potkávačky, parkovačky a koncová světla. Vzhledem k tomu, že je občas potřeba něco číst nebo nastavit v palubním počítači, tak je to dost nepříjemné. A někdy je potřeba v noci rozsvítit jen parkovačky, což taky nejde. Plně nabitá baterie 14 Ah by teoreticky dokázala napájet světla až do úplného vybití jen 2h, takže v praxi bych to raději než půl hodiny nezkoušel. X9 nemá vypínač světel, resp. je tam na něj místo, ale je zaslepeno.
Palubní počítač - v manuálu je to příšerně zmateně popsáno (možná je špatný jen překlad do angličtiny), ale některé funkce jsem řešil metodou pokus omyl. Dodnes se mi nepovedlo korektně zprovoznit, aby ukazoval správně dojezdnost na rezervu paliva, průměrnou rychlost a nastavit hodiny na 24h cyklus.
A co se na mém kusu nepovedlo při výrobě
Při přebírání jsem našel na dvou místech odchlípnuté plasty, zjevně špatná montáž, ale stačí plast povolit a správně zaklapnout.
Dále po několika desítkách ujetých km se ozval rachot od výfuku. Závada byla jednoduchá, povolená spona držící tlumič výfuku na trubce z válce a vyražené těsně. Smontování mě trvalo asi hodinu, podle všeho byla vadná spona, jedna matice navíc to zajistila.
A do třetice již klasická italská závada, po prvním pořádném dešti přestaly blikat levé blinkry. Závada byla velmi jednoduchá, vrut držící kapotáž propíchl kabel k blinkru a voda to zkratovala. Opraveno rovněž svépomocí vysušením a izolačkou.
Závěr
Zatím mám najeto je 1500 km, takže je předčasné jakékoli závěry, uvidíme později. Nicméně zatím mě dělá X9 jen radost.
Naposledy upravil Chrt dne 27 čer 2007, 18:00, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Chrt

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 76
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio X9 500 ABS, Malaguti Madison K400 (na prodej)

Re: Piaggio X9 500 ABS - Auto na dvou kolech

Příspěvekod petrzet » 27 čer 2007, 16:11

Fascinujici popis,nebyly by nejake detailni fotecky?Trebas kurfru atd. tenhle stejny motor se dava i do nexuse?
A sem zpet u Hondy :D
muj tydlifen: 776626010
Uživatelský avatar
petrzet

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 849
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Re: Piaggio X9 500 ABS - Auto na dvou kolech

Příspěvekod Chrt » 27 čer 2007, 16:32

Fotky budou, snad to zvládnu během víkendu. To víš, nebyl za hubičku a musím si na něj i trochu vydělat, zvláště když se ještě neprodal Madison.
Motor je stejný s Gilera Nexus, Aprilia Atlantic 500, Malaguti Spidermax, prostě všechny italské 500ky skútry mají stejný motor, Piaggio Master. Je ovšem možné, že se může model od modelu lišit naladění řídící jednotky a variátoru, nicméně je to jen spekulace.
Uživatelský avatar
Chrt

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 76
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio X9 500 ABS, Malaguti Madison K400 (na prodej)

Re: Piaggio X9 500 ABS - Auto na dvou kolech

Příspěvekod mrokar » 27 čer 2007, 17:44

Krasna recenzia, aplauz!!!
Len ma zaskocilo, ze aj u vas treba COC... Homo Byrokrat je rozsireny aj u vas :)
Keby nieco, na inych forach som aj mPershing...
Obrázek
Uživatelský avatar
mrokar

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 422
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZV
Skútr / moto: Burgman AN250

Re: Piaggio X9 500 ABS - Auto na dvou kolech

Příspěvekod Chrt » 27 čer 2007, 17:58

Bez CoC by to asi nešlo, na základě toho mě vystaví velký techničák. Týká se to jen dovozu nového vozidla.
Uživatelský avatar
Chrt

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 76
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio X9 500 ABS, Malaguti Madison K400 (na prodej)

Re: Piaggio X9 500 ABS - Auto na dvou kolech

Příspěvekod petrzet » 27 čer 2007, 18:07

Porad me lakaji na Burgose 400 ale myslim si,ze X9ka bude slusnou nahradou misto B400,spotreba bude stejna,motor by mel byt i spolehlivejsi a dily sou urcite levnejsi,v suzuce jen reknes Burgman a tisice litaji jako mouchy na kus kravskeho lejna.Moje volba proto bude,az prodam Majesty asi nejspise Piaggio X9.

Chrt: Prosimte jak se ti na tom jezdi,myslim posed a ve dvou a pripadne na delsi trasy.Dik
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 říj 2013, 19:59, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
A sem zpet u Hondy :D
muj tydlifen: 776626010
Uživatelský avatar
petrzet

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 849
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Re: Piaggio X9 500 ABS - Auto na dvou kolech

Příspěvekod Chrt » 27 čer 2007, 19:06

Variabilita posezu je docela slušná, můžeš si vybrat cokoli od standardního skútrového posezu až po chopperovský záklon. Limitován jsi ale tím, že pokud chceš, aby ti šel teplý vzduch na nohy, tak je musíš mít úplně vepředu.
O delších cestách mohu jen spekulovat, nejvíc jsem v tahu jel 250 km a to je naprosto v pohodě, jedno pracovní dopoledne.
Nechal jsem se kámošem provézt vzadu a myslím že je to docela obstojné, nicméně k slušnému komfortu pro spolujezdce to chce opěrku. Trochu nešikovně jsou tvarovány plasty kolem stupátek na nohy. Ty jsou samotné dost velké a nekloužou, nicméně mám pocit, že při delší cestě vzadu se nohy mohou trochu otloukat o plast. Je ovšem možné, že pokud bude jezdec v zadu mít menší nohy (mám velikost 45-46), tak to bude OK. Stupátka jsou totiž trochu utopené v takové malé výduti v kapotáži a moje noha se tam jaksi odmítá vlézt.
Abych se přiznal, tak na B400 jsem nikdy nejel, takže nemůžu srovnávat, ale B400 jezdí hromady, takže máš slušnou šanci, aby tě někdo provezl. S těmi případnými díly na X9 bych to zas tak růžově neviděl, možná jsou levnější (nevím) ale zase jsou hůře dostupné. Já jsem si vybral X9 spíše srdcem než hlavou, je důležité, aby jsi s novým skútrem "srostl."
Uživatelský avatar
Chrt

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 76
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio X9 500 ABS, Malaguti Madison K400 (na prodej)

Re: Piaggio X9 500 ABS - Auto na dvou kolech

Příspěvekod supr.tomo » 27 čer 2007, 20:25

blahopřeji, podle čtení to je fakt super kousek. třeba si jednou taky takovej pořídim :D
Uživatelský avatar
supr.tomo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 416
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mělník
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125
Tuning / úpravy: Variátor Malossi Multivar

Re: Piaggio X9 500 ABS - Auto na dvou kolech

Příspěvekod Chrt » 27 čer 2007, 21:05

Jo a ještě jsem zapomněl co mě chybí, ale zkusím to někdy dobastlit, neměl by to být problém. Chybí mě tempomat.
Uživatelský avatar
Chrt

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 76
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio X9 500 ABS, Malaguti Madison K400 (na prodej)

Re: Piaggio X9 500 ABS - Auto na dvou kolech

Příspěvekod Rady » 27 čer 2007, 21:08

[quote=petrzet]Chrt: Prosimte jak se ti na tom jezdi,myslim posed a ve dvou a pripadne na delsi trasy.Dik[/quote]

Ahoj, škoda že neznáš historii skútrů na skutrmoto :D Kámoš si koupil na podzim Piagio X9 a když se svezl na mém, tak šel podat inzerát :D :D :D Koupil si na jaro to samé co mám já :D A o tom, že Piagio má velmi špatné zastoupení v česku ani nemluvím. Co se týče ND tak ceny jsou si velmi podobné a na Burgmana co jsem potřeboval, tak jsem bez problému sehnal.
Tímto nechci rozhodně rozpoutat diskuzi o Burgnamech a X9.
Když jsem si kupoval skútra já, tak na seznamu byly X9, Burgman K4 a výš a B 650. Když jsem se svezl na X9, tak už jsem na seznamu měl pouze Burgmany. X9 mi neseděla do rukou, řídítka taky, Chybí nastavitelná opěrka pro řidiče a opěrka pro spolujezdce, málo místa na nohy, málo úložného prostoru, do kufru jsem nemohl dát obě vyklápěcí přilby a vzhledově i rozměrově mi tenhle skútr spíš připadá, že byl vyroben pro holky :D

Nakonec jsem si vzal Burgmana 400 a nelituji. B650 jsem mohl mít taky, ale potřeboval jsem něco s menší spotřebou a 650 rozhodně nebyla. Vím, že ale až se zajezdím na 400, tak po čase bude 650. Jezdím na srazy a vidím co kdo a na čem jezdí. Až mám někdy obavy, že za chvilku tady po čase bude jezdit samý Burgman a pak nebude co obdivovat. Už i na srazech maxíků je to skoro samý Burgman.
Mrkni na italské stránky a všimni na čem jezdí Italové http://www.burgman400.it/ :D

Vyslovil jsem jen svůj názor :D
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Piaggio X9 500 ABS - Auto na dvou kolech

Příspěvekod Chrt » 27 čer 2007, 21:52

2Rady, díval jsem se na tvou fotku na moji.motorkari.cz a je mi jasné, proč ti X9 není. I když jsem si myslel, že měříš tak 2 m. Já 181/70 takže na X9 nemám problém.
A jak moc jezdíš s B400 po městě? Podle bydliště v profilu asi moc ne, takže není divu, že ti B400 dělá lepší službu, je to prostě čistokrevný cesťák.
Btw. ty chromované zrcátka na řidítkách jsou na B400 v sérii? Úplně to kazí jinak vcelku slušný design.
Uživatelský avatar
Chrt

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 76
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio X9 500 ABS, Malaguti Madison K400 (na prodej)

Re: Piaggio X9 500 ABS - Auto na dvou kolech

Příspěvekod Rady » 27 čer 2007, 21:59

No po městě jestli se to dá o Uherském Brodě říct jezdím.Zítra valím do Zlína pro PMR :D Hlavně ale jezdím na srazy, na chatu a různé výlety. Měřím 184, což zase není o tolik víc a na Burgmanovi mám téměř natažené nohy. Ty zrcátka jsou originál a mně se líbí. Ono těch chromovaných dílů je tam víc, takže to celke sedne.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Piaggio X9 500 ABS - Auto na dvou kolech

Příspěvekod maco » 27 čer 2007, 22:00

:D na čem jezdí italové?

Odstraněn dne 3.10.2013 již nefunkční odkaz na fotky. Kyblos
vlevo květen,vpravo od začátku roku.
No a na K sedmičkovým burgmanu se moc nepovedl ten vibrující motor.Celkem si na to lidi stěžujou,ale co bysme chtěli za ty prachy,žee :D Já mám jak K3 tak K7 funglovku ale asi poslední,příště vemu asi starší,nějak jsem nezpozoroval nějaké extra výhody oproti trochu jetému,spíš naopak...
K3,90000 km
K7,60000 km
maco

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Piaggio X9 500 ABS - Auto na dvou kolech

Příspěvekod Rady » 27 čer 2007, 22:14

nezpozoroval nějaké extra výhody oproti trochu jetému,spíš naopak...[/quote]

Nevím, co je napadlo u K7 zrušit zadní opěrku, jinak je hezký. Ten motor se určitě vychytá, ale až u dalšího ročníku :D.

maco:
No a na K sedmičkovým burgmanu se moc nepovedl ten vibrující motor.Celkem si na to lidi stěžujou,ale co bysme chtěli za ty prachy,žee :D Já mám jak K3 tak K7 funglovku ale asi poslední,příště vemu asi starší,nějak jsem nezpozoroval nějaké extra výhody oproti trochu jetému,spíš naopak...[/quote]

Je to samá rejže, jak by řekl Mira99 :D :D :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 říj 2013, 20:00, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Piaggio X9 500 ABS - Auto na dvou kolech

Příspěvekod marioX9 » 28 čer 2007, 20:51

[quote=Chrt]2Rady, díval jsem se na tvou fotku na moji.motorkari.cz a je mi jasné, proč ti X9 není. I když jsem si myslel, že měříš tak 2 m. Já 181/70 takže na X9 nemám problém.
A jak moc jezdíš s B400 po městě? Podle bydliště v profilu asi moc ne, takže není divu, že ti B400 dělá lepší službu, je to prostě čistokrevný cesťák.[/quote]

Můžu říct že mám zkušenosti s X9 sezonu.B400 jsem nejel.S B650 teprve asi 300 kiláků,ale z 90% ve městě a podle mě v ovládání béčka a x9ky neni velkej rozdíl(nemluvim o výkonu).X9ka neni o moc užší, jestli tak o 10cm, jen je kratší.Takže ani s devítkou proplejtání po čáře neni takovej med jako s malou pajckou.Co se týče ovladatelnosti, tak burgman se chová v pomalejch rychlostech ve městě stejně perfektně a čitelně jako v plnym kalupu.Takže do města stejně jako na cesty nevidim problém. :)
Naposledy upravil marioX9 dne 28 čer 2007, 21:06, celkově upraveno 1
B650 EXECUTIVE K5 - (EX - PIAGGIO X9 250 EVO - JEZDÍ UŽ TEĎ PO BUDĚJICÍCH TAK AŽ JI UVIDÍTE TAK JI POZDRAVUJTE :-) )
Uživatelský avatar
marioX9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 132
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Karle Varle
Skútr / moto: B650 Executive K5

Další

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků