Piaggio X Evo 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 22 dub 2012, 17:15

nádstavec mají i v Louisovi, a ten mám hnedle u hotelu:

[url]http://www.louis.de/_3059e132dd27f68af79462f5373fd134d3/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&typ_id=XEVO-400&list_total=13&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10008895
[/url]

Mám jet představit nové kolegy, někdy kolem 20.5., pak Ti napíšu.

d
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 22 dub 2012, 21:32

Dík za ten tip na toho Louise, vypadá to, že tam ten štítek mají skladem včetně montážního kitu a posílají i do ČR za 8 eček. Takže jsem ho právě objednal (čirou variantu) s montážním kitem, uvidíme jak budou rychlí.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod JAARRR » 23 dub 2012, 08:50

tak jsem to prvně a na krátko zkusil

http://www.youtube.com/watch?v=W92svh40DbY
Uživatelský avatar
JAARRR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 73
Registrován: 01 dub 2012, 21:00
Bydliště: Břeclavsko
Skútr / moto: Piaggio Xevo 400
Tuning / úpravy: zatím nic není a ani to neplánuji

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 23 dub 2012, 09:09

JAARRR píše:tak jsem to prvně a na krátko zkusil

http://www.youtube.com/watch?v=W92svh40DbY



No podle manuálu ke skůtru a podle prodejce by neměla zajížděcí rychlost jít přes 80% maxima. Maximálku má skůtru 150km/h, takže 120 by ještě mělo být v pohodě. Vytočit ten motor chvilkově o trochu víc podle mě stejně nemůže být problém.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod JAARRR » 23 dub 2012, 12:48

LadasM píše:
JAARRR píše:tak jsem to prvně a na krátko zkusil

http://www.youtube.com/watch?v=W92svh40DbY



No podle manuálu ke skůtru a podle prodejce by neměla zajížděcí rychlost jít přes 80% maxima. Maximálku má skůtru 150km/h, takže 120 by ještě mělo být v pohodě. Vytočit ten motor chvilkově o trochu víc podle mě stejně nemůže být problém.


Vidím, že jsi četl manuál. Já jej dostal od prodejce v AJ a nikde jsem se o parametrech zajíždění nedočetl. Smím-li tedy prosit, co tam je v tom Tvém o zajíždění napsáno. Hlavně do kolika km se dle výrobce má se skůtrem jezdit v tzv. "zajížděcím" režimu?
- Obecně se na zajíždění názory celkem liší - jak dlouho, do jaké rychlosti maximálně jezdit, jízda za studena (ano x ne) atd.
- a ta 120-ka byla opravdu jen chvilka, snažím se jezdit s rozumem ..... tedy podle mne

dík
Uživatelský avatar
JAARRR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 73
Registrován: 01 dub 2012, 21:00
Bydliště: Břeclavsko
Skútr / moto: Piaggio Xevo 400
Tuning / úpravy: zatím nic není a ani to neplánuji

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 23 dub 2012, 13:45

JAARRR píše:
LadasM píše:
JAARRR píše:tak jsem to prvně a na krátko zkusil

http://www.youtube.com/watch?v=W92svh40DbY



No podle manuálu ke skůtru a podle prodejce by neměla zajížděcí rychlost jít přes 80% maxima. Maximálku má skůtru 150km/h, takže 120 by ještě mělo být v pohodě. Vytočit ten motor chvilkově o trochu víc podle mě stejně nemůže být problém.


Vidím, že jsi četl manuál. Já jej dostal od prodejce v AJ a nikde jsem se o parametrech zajíždění nedočetl. Smím-li tedy prosit, co tam je v tom Tvém o zajíždění napsáno. Hlavně do kolika km se dle výrobce má se skůtrem jezdit v tzv. "zajížděcím" režimu?
- Obecně se na zajíždění názory celkem liší - jak dlouho, do jaké rychlosti maximálně jezdit, jízda za studena (ano x ne) atd.
- a ta 120-ka byla opravdu jen chvilka, snažím se jezdit s rozumem ..... tedy podle mne

dík


No já ho mám taky jen v angličtině + nějakou obecnou knížku od Piaggia o skůtrech a údržbě v (češtině). Anglicky ale umím, takže jsem neměl problém to přelouskat, pokud bude zájem, tak tu část ohledně zajíždění klidně můžu přeložit a hodit to sem. Neumět anglicky tak asi volám do Aspiritu, proč ke konkrétnímu typu nedávaj českou příručku.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 23 dub 2012, 17:33

Tak v manualu píšou:Záběh:Během prvních 1000 km nejezděte rychleji než na 80% maximální rychlosti skutru.Vyvarujte se jízdy na plný plyn a nejezděte příliš dlouho konstantní rychlostí.Po ujetí prvních 1000 km postupně zvyšujte rychlost,až dosáhnete maximálního výkonu skutru(s ohledem na dopravní předpisy).
Piaggio X evo 400 "2009":72.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 23 dub 2012, 18:05

Přesně jak píše Repka13, zrovna na to koukám, že to sem hodím, ale předběhl mě :) v origo manuálu je to na straně 42 Running in (02_06).
Takže platí těch 120km/h jako maximum prvních 1000 km, což se snažím dodržet. Ještě se budu muset tak 550 km krotit...

Ještě takovej dotaz, měli jste u skůtru když jste ho koupili pojistky? Podle zákona, resp. vyhlášky by jimi měl být skůtr vybaven prodejcem, jelikož je to povinná výbava. Já je nikde nenašel, takže je dokoupím, ale je to absolutní prkotina.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 23 dub 2012, 18:23

Určitě ano,2 náhradní jsou v pojistkové skřínce.teda pokud si to dobře pamatuju,zatím jsem je za 28.000 kiláků nepotřeboval.... :)
Piaggio X evo 400 "2009":72.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 23 dub 2012, 18:58

Repko13, na podlážce pro nohy spolujezdce jsou dva šrouby a mám je po 2 deštích zrezlý. Máš to taky? Přepokládám, že jde o kusovou vadu materiálu, všechny ostatní šrouby jsou OK. nemůžeš se prosím kouknout? díky
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 23 dub 2012, 19:04

Tak rez,to není žádná výjimka,vzhledem k tomu že cca před měsícem jsem měl celej skutr odplastovanej,tak jsem hleděl kolik šroubku bylo rezavejch,ty dva co drží spodní spodní plast,tak to je jasný,každá voda jde od předního kola přímo na ně.ale jak píšeš že budou rezavý pod gumou,to jsem nečekal,a já měl ještě další rezavý pod levou stranou pod sedlem,pravá byla v pohodě,přitom na ty šrouby žádná vlhkost nemá šanci se dostat,bud tam dali už tak jetý šrouby,nebo jsou tak odfláknutý,že 3 roky provozu jim dají patinu... :lol: a hlavně při skládání mě 3 ks šroubů zbyli,každý jiná velikost i pruměr.. :roll: no nic prostě jsem ho jen "odlehčil".... :roll:
Piaggio X evo 400 "2009":72.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 23 dub 2012, 19:20

no, já už je očistil a poléčil tabulovou barvou - to bude navěky. Koukám, že ořezávání nákladu už je i u Piaggia.
A rám byl rezatej nebo ne?
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 23 dub 2012, 20:41

Repka13 píše:Určitě ano,2 náhradní jsou v pojistkové skřínce.teda pokud si to dobře pamatuju,zatím jsem je za 28.000 kiláků nepotřeboval.... :)


No podle manuálu a je tam 12 pojistek. 6 vlevo baterie a šest naprav, dokonce jsem to i omrknul :D . Všechny jsou ale použity na jištění, viz návod str 80-83. Jsou tam pojistky o kapacitě 3A, 7,5A, 10A, 15A a 30A.
Zádný náhradní v pojistkové skříňce nemám (nebo jsem se blbě díval) a 2 náhradní by asi taky nestačily (teda asi stačily např. 15 a 30A, ale dávat 15A pojistku na 3A obvod bych asi neriskoval).
Jde spíš o policajty, kdyby byli moc dotěrní, ale zas na druhou stranu, když řekneš že ty vlevo jsou funkční a ty v pravo náhradní tak by to možná zbaštili. :lol:

Jinak v pojistkové skříňce jsem si ještě všiml že tam končí zaslepený kabel, nevíte někdo na co je? Je to příprava na zásuvku 12V v sedle, servisní konektor, či co?
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 23 dub 2012, 20:54

Nedory:rám byl zaprášenej ale poutření jak novej... :lol: díval jsem se na kábly a tak a vše bylo okem v 100% pořádku.
Ladas to je připojení na diagnostiku.Jak pudu do garáže,tak se mrknu na ty pojistky...vážně tam nejsou 2 náhradní? :? :?
A k tomu šetření nákladů:o víkendu jsem byl s kamarády z VČP na BMW srázku v Číhošti.Kromě pokecu s klukama a holkama jsem chtěl vidět na živo skutry od BMW,a v kapse jsem měl připravený nemalý obolus na kauci,s tím že třeba se budu moci na nich projet....tudle.... :roll: vše co slibovali organizátoři to bylo na 100% až na skutry.A teď čtěte. :twisted: Na muj dotaz mi řekli že je chtěli ale vlastně neměli co chtít,že skutry neexistují.že na výstavě byli nějaké modely,které se určitě vyrábět nebudou,lidi co už mají objednávky,těm se vrací peníze a že BMW se k tomu vyjádří do cca 2 měsíců.trošku jsem hleděl a přemýšlím jestli to byla pohádka nebo ne.
Když si vzpomenu jak Kymco uvádělo do provozu Myroad 700 asi 2 roky,tak možná na tom něco pravdy bude.Pak ale nechápu,že skutr roku vyhraje něco co vlastně není.A ty jízdy reklamní se jeli na čem?nebo se to jen stavělo na focení?pořád mi to vrtá hlavou...
Piaggio X evo 400 "2009":72.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 23 dub 2012, 21:02

Ne že bych BMW chtěl,teď jsem uuplně spokojený,ale projet se a vyzkoušet co to umí za Ty prachy,tak to mě lákalo.... :wink:

Ladas:já loni v létě docela hleděl když pížo napíchli na diagnostiku,a mazali chyby.Tím jak má vibrace,tak se mi prodřel svazek ve předu u světel a při zatočení mi to střílelo do výfuku.mechoš to hledal dlouho,byl se i projet a mu to nic nedělalo,pak místní pošták co se díval na opravu,nohou drcl do kola a najednou to zdechlo.Sundali jsme kapotáž a objevili ten svazek,znovu zaizolovali a páskou utáhli trochu jinak než je originál,a od té doby je vše 100%,takže nemůžu říct jestli to bude se objevovat u všech,ale jak Vám to začne střílet,tak už budete vědět čím to je...
Piaggio X evo 400 "2009":72.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků