Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod ferry13 » 21 úno 2016, 10:11

Vida jak jsi šikovný :mrgreen: Už nemůžeš vydržet co ? :mrgreen:
Nejde o cíl,jde o cestu.
Uživatelský avatar
ferry13

250+
 
Reputace: 38
Příspěvky: 399
Registrován: 20 dub 2013, 07:08
Bydliště: Ostrava-Nová Ves
Skútr / moto: T-Max 530 Black Max ABS Yamaha FZ8 Fazer 2015

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod JRM66 » 21 úno 2016, 12:00

Pekný fotel, :o čo na to spolujazdkyňa ako sa jej tam sedí, na koľko taka to zaležitosť cca vyjde?
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod amaize » 21 úno 2016, 12:10

Ferry to se nedalo doma na to jen dívat, tak jsem ho nastrojil a vyměnil , supr posed

A pro JRM66 - No tak včera u nás byl sníh a teprve sem ho namontoval, takže se vyjet nedalo :x no a já sem jeden z těch co nemám potřebu vozit batůžky :twisted: , takže těžko to někdo zhodnotí 8) , pro mne je důležité co jsem napsal o tom co bylo uděláno pro mou zadnici , je to v textu , no a cena , tak ta je individuální u každého jinak, asi podle toho co vše člověk chce a navymýšlí si
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sebior » 11 bře 2016, 19:47

Kdyby někdo nevěděl co s penězma a chtěl ulevit nohám, tak tady je motivace. Používají jiné uchycení než předchozí typy a mají více druhů.
http://www.ebay.com/itm/Sonderaktion-Fusrasten-Trittbretter-Fahrer-Piaggio-MP3-125-500-LT-RL-chrom-schw-/131741342718?hash=item1eac655bfe:g:w~EAAOSw5dNWr0ek
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sebior » 13 bře 2016, 12:34

Před sezonou jsem čistil chladič od vnějšího bordelu, a když už jsem měl odstrojený čumák, kouknul jsem na zapojení světel. Horní obrysová samozřejmě nesvítí. Koukal jsem, že světla jsou kompletně osazený a připojený až do hlavního konektoru. Bohužel z druhé (přívodní) strany konektoru jsou jen tři vodiče (zem, potkávací a dálkový). Dokonce v konektoru není osazen ani ten pin. Chtěl jsem se zeptat těch, co zprovozňovali horní světla, jestli napájení pro ně přitáhli ze spodního samostatného obrysového světla, vodič protáhli za chladičem a připojili přes originální konektor nebo jestli to vymysleli nějak jinak?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod lzqpmt » 16 bře 2016, 01:38

Já si to zapojoval přesně tak jak popisuješ.
Kdysi Babetta 210, Yamaha FS80SE, Yamaha Virago 1100, Yamaha x-city 125
Piaggio Mp3 500 LT sport Obrázek
Suzuki DL 650 V-Strom Obrázek
Uživatelský avatar
lzqpmt

100+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 175
Registrován: 11 říj 2013, 00:41
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Mp3 500 LT sport /Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sebior » 16 bře 2016, 08:25

Originálně od Piaggia jsou v těch 2 horních obrysových světlech namodralé žárovky. Dole klasická, co dává nažloutlé světlo. Budu to chtít sladit do jedné barvy. Nechali jste žárovky?
Jediná menší komplikace při instalaci byla, že ke spodnímu světlu nyní vedou 3 vodiče, a už se hůře skládají do prostoru světla za parabolou. Pak je docela třeba značná trpělivost při výměně žárovky ve spodním obrysovém světle, cestou jen vymontováním právě tohoto světla. Časově je možná rychlejší sundat příslušné 4 plasty a vyndat to celé.
Edit:
Nakonec jsem to napájení horních obrysových světel předělal. Vzal jsem si ho pomocí kabelové rychlosvorky v podběhu pravého předního kola. Když už jsem se vrtal v 3kolce, dodělal jsem i stupačky. Nechtěl jsem žádnou konzoli navrchu, tak jsem musel odplastovat 2/3 skútru.
Edit 7.4.2016:
Zkušenosti se stupačkama: původně jsem měl trochu obavy, že u mnou zvolených stupaček je v podstatě pevně daná jejich poloha, a ta třeba nebude optimální. Stupačky jsou totiž napevno zašroubovány v jeklu a ten k rámu MP3. Po necelých 1000km musím říct že tato poloha mi vyhovuje, pokud by byly více vpředu docházelo by k častějšímu kontaktu nohy s blatníkem kol. Takhle je to pro mou výšku 180cm rozumný kompromis. Nyní mám tak 95% doby jízdy nohy právě na dodělaných stupáčkách.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Jarda-TR » 08 dub 2016, 19:32

Ahoj,
pořidil jsem si Gileru Fuoco r.v. 2007. Prosím o radu, když zastavím a zablokuji náklon rozsvíti se na přístrojovce červený symbol aretace (dle manuálu chyba systému) svítí pouze , když nesedím na sedadle, ale náklon je zablokovaný normálně a drží. Nerad bych se ,ale dočkal toho, že najdu někde mazla na boku :D .
Děkuji zaradu Jarda
Uživatelský avatar
Jarda-TR

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 5
Registrován: 07 dub 2016, 23:57
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Gilera Fuoco

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod elem » 09 dub 2016, 07:30

Jarda-TR píše:Ahoj,
pořidil jsem si Gileru Fuoco r.v. 2007. Prosím o radu, když zastavím a zablokuji náklon rozsvíti se na přístrojovce červený symbol aretace (dle manuálu chyba systému) svítí pouze , když nesedím na sedadle, ale náklon je zablokovaný normálně a drží. Nerad bych se ,ale dočkal toho, že najdu někde mazla na boku :D .
Děkuji zaradu Jarda

Mela by to byt jen kontrolka sedloveho spinace, ktery pozna, ze nesedis na sedle a pri moznem nahodnem odemceni ti to nespadne. Kdyz sednes zhasne, ze jo
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Jarda-TR » 10 dub 2016, 14:21

ano, jak nasednu zhasne.
Díky za info :-)
Uživatelský avatar
Jarda-TR

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 5
Registrován: 07 dub 2016, 23:57
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Gilera Fuoco

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Jarda-TR » 13 dub 2016, 22:52

Ahoj, ještě jeden dotaz. Při větší rychlostí cca 120 km a vyš se motorka v zatacce rozvlnil. Měnil jsem tlak v pneu, beze změny. Je pravda ze řídítka mají v nulového poloze asi dulek, protoze je tam cítit odpor. ( nebo je to standart? ). Ještě jsem někde četl , za na to muze mit vliv i zadní kufr?? Pneu přední nové a zadní cca 50%. Nemate někdo Prosím zkušenost čim by to mohlo byt a nebo je to konstrukční strop? ?
Díky Jarda
Uživatelský avatar
Jarda-TR

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 5
Registrován: 07 dub 2016, 23:57
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Gilera Fuoco

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod elem » 17 dub 2016, 07:37

Jarda-TR píše:Ahoj, ještě jeden dotaz. Při větší rychlostí cca 120 km a vyš se motorka v zatacce rozvlnil. Měnil jsem tlak v pneu, beze změny. Je pravda ze řídítka mají v nulového poloze asi dulek, protoze je tam cítit odpor. ( nebo je to standart? ). Ještě jsem někde četl , za na to muze mit vliv i zadní kufr?? Pneu přední nové a zadní cca 50%. Nemate někdo Prosím zkušenost čim by to mohlo byt a nebo je to konstrukční strop? ?
Díky Jarda


Konstrukcni strop to neni, 120 cestuju kdyz musim po dalnici, bezne, jestli ti tam neco drhne typoval bych to na nejake lozisko, zadny odpor tam byt nema.
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod bouska.t » 17 dub 2016, 07:48

Především zato muze kontrukce mp3 ta se proste kroutit bude, a to vytluceny ložisko v rizeni dela taky hodne, protože pri zatáčeni řídítka lehce zataci, a ten důlek jim to neumožňuje, pak řídítka vyskakuji z toho dulku a zase tam zapadají, to taky dela to krouteni protze ti kmitají řídítka... To klepani muze delat kufr, ale jen kdyz pustíš řídítka, ne kdyz je držíš.

Sent from mTalk, W10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Jarda-TR » 17 dub 2016, 20:10

Ahoj,
díky za reakci na můj dotaz. Objednal jsem si novou sadu ložisek na řízení, tak to pak nechám vyměnit, navíc jsem se ptal borce co mně přezouval ty přední kola a nevyvažoval je, tak to také musím pořešit. Ale jak píšete běžná cestovní rychlost je mezi 80-100 a to je vše ok. Hold do výměny musím při předjíždění být ve střehu :D :D :D Ale jinak od koupě najeto 750 Km a vůbec nelituji, naopak jsem čím dál víc nadšený :D :D
Dám vědět jak se bude chovat po výměně ložisek, ale když jsem sundal kufr bylo to také znát. Druhá věc je styl řízení a projíždění zatáček, včera jsem se hlídal abych nedržel křečovitě řidítka a víc se do toho pokládal a měl jsem pocit, že je to o devadesát procent lepší.
Nakonec bude chyba mezi řídítky a sedlem :lol: :lol: :lol:

Ještě jednou díky čau J.
Uživatelský avatar
Jarda-TR

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 5
Registrován: 07 dub 2016, 23:57
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Gilera Fuoco

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod bouska.t » 18 dub 2016, 13:34

Však to nejsou držátka ale řídítka....!!! Nechápu jak to plno lidí drží křečovitě, pozoruju to kolem sebe...

Sent from mTalk, W10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník