Kymco Xciting 500

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Xciting 500

Příspěvekod p.benne » 24 kvě 2020, 07:55

Tak asi takto. Chlapi rád se podělím o problémy které jsem se svým skutrem měl. Při koupi nestartoval. Po delší době bádání a psaní jsem o rady (no nevěděl jsem , že sem lidé nechodí tak často) jsem se dozvěděl , že pokud rozumím autům jak jsem psal tak se skutrem si také poradím. Opravdu se tak stalo. Byl problém v elektrice. Dále mi přestalo svítit brzdové světlo. Také jsem sem psal o rady jak a co rozebrat a na co se zaměřit. Opět jsem neuspěl. No strávil jsem nad rozebíráním a skládáním skoro celé odpoledne. Šlo jen o špatný kontakt.
Tak asi tak k mým zkušenostem se závadami. Snad vám to pomůže víc než mě
p.benne

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 28 říj 2019, 20:07
Skútr / moto: Kymco 500 rv. 2005

Re: Kymco Xciting 500

Příspěvekod JardaB » 24 kvě 2020, 08:42

Můžeš být konkrétní !!! Elektrických kontaktů je ve skútru milion ... zase se musíme domýšlet, protože o závadě zase nic nevíme .... takže stačilo zkontrolovat jiskru na svíčce ?

Mrzí nebo nemrzí, že ti nikdo neporadí ? to je těžké ... to musíš lépe popsat projevy problému, z vody se vařit nedá .. a ještě na dálku. Z mé strany to zlý úmysl nebyl, vždy se musí vycházet z nějakého příznaku závady, nejsi první koho jsem se pokoušel pokoušel navést k závadě, ale u tebe opravdu nebylo z čeho. Rady chceš a první kontrolu - jiskra a benzín jsi neudělal.
Naposledy upravil JardaB dne 24 kvě 2020, 15:21, celkově upraveno 3
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1668
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Xciting 500

Příspěvekod p.benne » 24 kvě 2020, 09:24

No tak asi takto.
Když jsem přivezl skutra , tak nešel nastartovat. Vyndal jsem svíčku a zkusil jiskru - byla. Tak jsem zkoušel přívod paliva - bez problémů. Tak jsem se vrhl na elektriku. Každý konektor a kabel (nedokážu popsat jaký nemám schéma zapojení ) co jsem viděl jsem odpojil ,řádně očistil , nakonzervoval a zapojil zpět. Dal jsem novou svíčku vše pozapojoval a skutr chytil.
No a k druhé závadě to je brzdové světlo ? Rozebral jsem půlku skutru protože jsem nevěděl jak se dostat na kabeláž. Nikdo neporadil a tak jsem vařil z vody. Ale i tak se povedlo. Byl problém v elektroinstalaci (nalomený kabel na pravé straně pod plastama. Tam tudy totiž vede elektroinstalace do zadní části skutru.
p.benne

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 28 říj 2019, 20:07
Skútr / moto: Kymco 500 rv. 2005

Re: Kymco Xciting 500

Příspěvekod JardaB » 24 kvě 2020, 12:46

Jinak řečeno, příčina problémů se startováním nenalezena. :-) a my jsme ti měli poradit :-(

Ale samozřejmě gratuluji, situace bývají někdy hodně zapeklité a nejhorší jsou ty náhodně se vyskytující
Naposledy upravil JardaB dne 24 kvě 2020, 15:21, celkově upraveno 1
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1668
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Xciting 500

Příspěvekod icask2 » 24 kvě 2020, 14:09

Akoze nie? Evidentne bol niekde vadny kontakt. To je jedno ktory. Proste po rokoch sa spoje uvolnia a zaoxiduju. Toto je asi na vacsine skutroch problem. Lenze nikomu sa nechce babrat s rozobratim a hladanim kazdeho kontaktu.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
icask2

500+
 
Reputace: 62
Příspěvky: 605
Registrován: 14 črc 2018, 09:39
Skútr / moto: Maxsym400; Kymco Downtown 125 abs

Re: Kymco Xciting 500

Příspěvekod JardaB » 24 kvě 2020, 15:22

Tzn. řídící jednotka a čidla ? Pokud benzín i jistra byly ?
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1668
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Xciting 500

Příspěvekod p.benne » 30 dub 2022, 10:27

Zdravím. Jdu si pro radu. Při výjezdu z pozemku mám bohužel našikmo obrubník. Když ho prejizdim tak mám pocit jako by se podemnou celý skútr kroutil. Při přejezdu nerovností mi bouchnou zřejmě přední vidle. Pokud stojím na místě tak mi při stlačení vidlí nic nebouchne a chodí krásně. Nevíte co by to mohlo být?
p.benne

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 28 říj 2019, 20:07
Skútr / moto: Kymco 500 rv. 2005

Re: Kymco Xciting 500

Příspěvekod JardaB » 30 dub 2022, 12:18

*** To je prosté milý Watsone ... na to stačí trochu fyziky. Stejný jev se projeví na podélných spárách nebo podélných spárách zalitých asfaltem. Nebo pokud pojede přes místo které má boční sklon odlišný od vodorovných ploch okolo ... všude rovina a tady šikmý nájezd do dvorka. Kdybys přejížděl chodník kolmo ... nic by se nedělo :-)

Ve tvém případě se kolo dotýká podkladu (hrany chodníku) mimo svoji svislou osu a tím vznikne klopivý moment stroj se pod tebou zavlní ... žádný vidle ani rám stroje za to nemůžou. :-)

*** A ta rány vidle při přejezdu obrubníku --- bouchne i auto natož skútr.

Obrázek
Naposledy upravil JardaB dne 03 kvě 2022, 12:22, celkově upraveno 2
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1668
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Xciting 500

Příspěvekod keto » 30 dub 2022, 13:06

p.benne píše:Zdravím. Jdu si pro radu. Při výjezdu z pozemku mám bohužel našikmo obrubník. Když ho prejizdim tak mám pocit jako by se podemnou celý skútr kroutil. Při přejezdu nerovností mi bouchnou zřejmě přední vidle. Pokud stojím na místě tak mi při stlačení vidlí nic nebouchne a chodí krásně. Nevíte co by to mohlo být?

při přejezdu nerovnosti padá kolo dolů nebo odskakuje na horu podle toho zda sjíždíš nebo najíždíš na obrubník mnohem rychleji, než jsi schopný nasimulovat pohupováním vidlice a taky na vidlici působí soubor sil, které jsou na stojící mašině mimo hru, tak se dá vyzkoušet akorát zda tlumič funguje ve své základní funkci, vidlici stlačíš co nejvíce a prudce pustíš a kolo se musí zhoupnout jen jednou, pokud se houpe vícekrát, tak je tlumič v háji, pokud bys chtěl tlumič vyzkoušet pořádně, tak musíš někde zajet na test tlumičů :wink:
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1136
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Kymco Xciting 500

Příspěvekod josuk » 03 kvě 2022, 18:53

keto píše:.. tak musíš někde zajet na test tlumičů :wink:


Podle mě to nikde netestuji moc jinak než oční kontrolou těsnosti resp.netesnosti gufer, zaperovanim, a doporučením repase vidlí :)

Btw: pokud jsou už měkké a staré uložení motoru a tlumiče tak to pak samozřejmě s fyzikou bojuje mnohem hůř nez nový stroj..
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 591
Příspěvky: 1409
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a letní Xciting 400
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Předchozí

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron