Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 28 dub 2017, 11:55

Burgman i V Strom maj 55w zarovku ,to je samozrejme taky rozhodujici .
Netusim,kolik dava alternator na Kymcu a jakou ma rezervu .
Bylo by fajn dat vetwi wataz ,nebo prepojit svetla ,aby potkqvaci svitila furt.
Technicky je to snadny ,ale nerad b.menil aternator ,nebo event.kupoval teplem zkrouceny plasty/i kdyz ,myslim,ze tohle snad nehrozi ,jak Burak,tak V Strom mely svetla taky v plastu /
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod tomik.cesko » 28 dub 2017, 12:27

Na malaguti patřily h4 35w, vyměnil jsem za 55w a svítilo to úplně stejně. Jediný co se změnilo, při zapnutí blinkru světla pohasínaly do rytmu blinkrů. A když jsem měl telefon v zásuvce, při rozsvícení potkávaček prostě nedobíjel (telefon) Takhle jsem najezdil asi 20tis km, takže altíku ani lampám, ani baterce to evidentně neublížilo, ale víc světla jsem z toho stejně nedostal.
silnička RB
Uživatelský avatar
tomik.cesko

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdlant

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 28 dub 2017, 12:30

Tak tos mel kliku,protoze altik teda evidentne nestihal.
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod dreamer » 28 dub 2017, 13:00

Na V-Strome mam cosi odjazdene a svietil ako auto. No a retazovku som menil pri 42000 km, takze asi tak.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 28 dub 2017, 13:09

Dyk to rikam,ze V Strom svitil jako krava a ze na retezovku najedes 2x tolik,co na remenu na skutru.
Ale nekteri tomu neveri :-)
Byla to skvela masina,muj mazel,ale bohuzel uz se na ni v garazi spis prasilo,nez by jezdila ,tak sla do sveta .
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod double-J » 28 dub 2017, 13:14

Patrik68Dux píše:Burgman i V Strom maj 55w zarovku ,to je samozrejme taky rozhodujici .
Netusim,kolik dava alternator na Kymcu a jakou ma rezervu .
Bylo by fajn dat vetwi wataz ,nebo prepojit svetla ,aby potkqvaci svitila furt.
Technicky je to snadny ,ale nerad b.menil aternator ,nebo event.kupoval teplem zkrouceny plasty/i kdyz ,myslim,ze tohle snad nehrozi ,jak Burak,tak V Strom mely svetla taky v plastu /


Vymena zarovek i soucasne "drzeni" rozsvicenych vsech zarovek dohromady je v rozporu s tim, aby to utah altik, o tom uz tu rec byla. Jak pise tomik.cesko...i pouha vymena zarovky muze zpusobit to, ze altik nestiha, coz se u nej zjevne projevovalo, jen si to neuvedomoval...
Jinak vykon zarovky je samozrejme dulezity pro intenzitu svetla, pro jeho "dopad" je ale mnohem dulezitejsi tvar paraboly, s cimz nic neudelas...

Jeste k tem zarovkam, H4 35/35W neexistuje, to je zarovka HS1, ktera ano, vypada stejne, jako H4...
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 28 dub 2017, 13:22

...to je mi jasny,ze na tvar kuzelu svetla ma vliv tvar svetlometu /paraboly/ Nicmene,pokud by se povedlo nejak zvysit intenzitu svetla,bylo by to kazdopadne plus .
Zkusim zvednout svetla a uvidim.
Jinak je D 300 myslim skvely skutr ,ale ty svetla ho zbytecne degraduji.
A skoda,ze nema vzadu klasicke stupacky pro spolujezdce .
Mackat furt nohy k sobe ,na tech malinkejch plotnach,aby nesklouzavaly je peklo.
Za trest bych nechal dozadu posadit konstruktera,kterej to vymyslel.
Jesteze ja sedavam vepredu :-)
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Gandalf » 28 dub 2017, 17:14

A co přídavné LED - nižší watáž, doplní a zjasní světelný kužel a na STK demontuješ. Jezdí s tím hafo maxíků.
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1467
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 28 dub 2017, 17:16

Myslis externi svetlomet?
Kam ho dat,aby to nehyzdilo scoot?

29.4. edit:
A propos : ma nekdo z vas na D 300 seriove pneu?
Dostal jsem je darem od predchoziho majitele,kterej seriovy pneu hned nahradil lepsima.
Ted se mi blizi vymena zadni pneu a premyslim,jestli tam mam tu pneu Kenda vubec davat.
Predpokladam,ze bude pekne tvrda ,vydrz asi super,ale prilnavost bude asi dost bidna.
Ma teda luxusne hlubokej vzorek :-)
Na predchozim skutru jsem mel Michelin City grip a ty teda taky vubec neubejvaly ,po 5 tis.km mela zadni tak 80% vzorku.
Nejezdim zadnou kalbu ,ale klopeni zatacek mam rad - za sucha.
Tak abych skoro novyho skutra hned nerozbil kvuli tvrdy /tudiz neadhezni/ pneu ...
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 kvě 2017, 08:45, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod double-J » 30 dub 2017, 15:54

Jak jsou stare a byly jete? Pneu Maxxis jsou paradni, pokud jsou nove, dobre sjizdene a nepouzivas je dyl jak dve sezony v kuse, pak pukovatej a ztracej prilnavost


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 30 dub 2017, 17:18

Jete jsou ,ale pocitam,ze na nich najel tak max.500km.
Jsou jak novy ,proto je mi lito je vyhodit,i kdyz maji r.vyroby 2010.
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod dreamer » 30 dub 2017, 18:22

Na 7 rokov starych pneu by som uz nejazdil. Na aute budiz, ale na moto urcite nie.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod double-J » 01 kvě 2017, 14:11

Jestli jsou to 2010 a meli najeto 500 km uz nebudou pouzitelny...


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 01 kvě 2017, 20:58

Stejne asi nazuju zadni gumu a uvidim.
Sundat ji muzu vzdycky.
Stoji to par korun,zadek jsem nevyvazoval ani na velke moto ...
Pohmatem se mi ta guma nezda nijak extremne tvrda.

Serizovaci sroub tlumenych svetel jsem nasel ,ale daji se nejak serizovat i dalkove ?
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod double-J » 02 kvě 2017, 08:52

To se pohmatem nedá poznat...pointa je v tom, že jestli ta guma má najeto řekněme víc, než 50 km, sjela se z ní ta "ochranná vrstva", co je na ní z výroby a tím začala stárnout vzduchem a buď ti zmizí před očima, nebo bude strašně klouzat. Jinak jestli myslíš, že přezutí je "hned", resp. za málo, tak to ti fandim :D ;) ...není to jako moto, ale nemyslím to nijak zle, jen aby nedošlo k mejlce.
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 11 návštevníků