Pánové, díky za rady, koupil jsem Plastilube od ATE, vyčistil, nechal jen film maziva a kolo se krásně točí. Zítra to projedu. Opravdu to chce čistit častěji. Já měnil desky po 40tkm, teď tam mám 60tkm...
A ještě jeden problém - při brzdění předkem, zejména v rychlostech nad 100, jsou cítit vibrace přední vidle. Otázka zní - zvlněný kotouče, nebo vůle v hlavě řízení? Ovšem v páčce přední brzdy žádné vibrace cítit nejsou a když na hlavním stojanu podepřu motor tak, aby přední kolo bylo nad zemí a vezmu za spodky vidlí, není cítit vůle žádná...
Zvlněný kotouč se dá změřit uchylkoměrem,pokud má už vyjeté hranky dal bych nové aj bez měření.Problém bych ale spíš hledal v krku řízení,kór jestli tam je kuličkové ložisko a ne kuželíkové.Zvedni to ještě jednou a otáčej kolem ze strany na stranu,ale nedrž to za řídítka, ale za vidle co nejblíž spodním brýlím, tím ucítíš v ruce nejlépe jak to chodí,vsadím se že v poloze rovně budou nepatrně zadrhávat,kór jestli tam jsou kuličky místo kuželíku.
Ať ti bez problémů hodně dlouho slouží a jsi spokojen.Už po ni taky ňáký pátek pokukuji,ale jek začnu přemýšlet hlavou, že za xadv mám 2forzy tak nevím jestli se někdy dočkám.
adacarp píše:Ať ti bez problémů hodně dlouho slouží a jsi spokojen.Už po ni taky ňáký pátek pokukuji,ale jek začnu přemýšlet hlavou, že za xadv mám 2forzy tak nevím jestli se někdy dočkám.
A za forzu mas tri mas Maxony
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd
Pravdu máš, ale jezdím celkem dost tak chci něco spolehlivého a ne jen stále sobě dělat mechanika.Na forze mi ani výkon nechybí, kde teda chyběl byl letos přejezd Polskem, když jsem jel do Talinu, tak se dá říct že mi chybí výkon 14dní v roce když jedu na dovču,proto stále přemýšlím jestli to má význam.