Honda SW-T 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod Koča » 03 kvě 2018, 15:36

Dneska jsem trochu přefoukl pneu na 2,3 a je to krapet lepší
Koča

25+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 48
Registrován: 06 úno 2010, 14:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: Honda SW-T400

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 04 kvě 2018, 10:44

Ony ty Koyo, nebo NSK origo lóža vydrží opravdu hodně, já když je letos vyndal po necelých 50Tkm, tak jim vůbec nic nebylo.I tak jsem je vyměnil za nové.
Špatné ložisko by ti hučelo nejen při 60km/h, ale prakticky v jakémkoliv náklonu apod... A hlavně by jsi to poznal, pokud zatočíš kolem naprázno, vakl do stran by jsi též ucítil, kdyby tam nějaký byl...
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 06 kvě 2018, 19:50

Dnes odpoledne jsem se vrhnul na výměnu chladící kapaliny, dle manuálu jí je v okruhu 2,2ltr.
Měl jsem koupenou hotovou směs na - 30 (3ltr.)

IMG_20180506_175534-1040x584.jpg


Práce na 3 hodinky i s úklidem. Musí se sundat levý nášlap spolujezdce, plast kolem bočního stojanu, přední "V" plast a ještě vycvaknout 2 druky v předním nadkolí (pravá strana nahoře a plast vyhnout za pravý tlumič).
IMG_20180506_164349-1040x584.jpg



Musí se vypustit nádobka rezervoáru, tak, že se nahoře u plnícího hrdla (pod "V" plastem) odpojí hadička, kterou je dobré si 2rukou podat do prostoru nadkolí a do připravené nádoby jí vypustit.
IMG_20180506_164308-584x1040.jpg

IMG_20180506_165321-584x1040.jpg


Dole vypustit kapalinu pomocí povolení sponek hadic z plastového " Téčka".
IMG_20180506_161847-1040x584.jpg


Po vypuštění všechny hadice vrátit, dotáhnout či zajistit, doplnit vrchní nádobku (hrdlo je v pravém kastlíku, výška hladiny je mezi dvěmi ryskami - okénko pod hrdlem) - dále uzavřít hrdlo a tudy již kapalinu dále nenapouštet.
Dále nalít kapalinu do systému ( hrdlo chladiče pod "V" plastem vpravo - ještě je tam potřeba odstranit jedním šroubkem zajištěný černý mřížkový plastík).
Připravit si 10tku oříšek na odvzdušňovák (šroubek označený šipečkou na vodní pumpě viditelné na poslední fotce - za Téčkem s hadicema - na motoru).
Nastartovat, odvzdušnit, zamačkat na spodní silnou hadici ( vypouštěli jste jí kapalinu - bacha na horké svody výfuku) dolít pomalinku kapalinu.
Zavřít plechové víčko, nechat bublat na volnoběh , zahřát, dokud sepne vrtule na chladiči, pokud teplota klesá - ok.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod Dusan14 » 07 kvě 2018, 19:52

No neviem ci to bol do ry napad tam davat do -30, kde to v zime parkujes ze potrebujes az -30?
Na slovensku by som povedal staci -20.
Hlavne ci nizsia teplota tuhnutia tym horsie ta kvapalina odobera teplo....
Tj hlavne v lete blbo chladi.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 07 kvě 2018, 21:11

Parkuju venku pod plachtou jen pod přístřeškem, kapalina je úplně stejně tekutá jako ta, co tam byla, akorát je to G12+ to znamená výměnu jednou za 5let. Podotknu jen tolik, že kapalina ve skůtru byla ještě původní ( 9let stará).
Je to standartní nemrznoucí kapalina již naředěná v ideálním poměru od výrobce s výbornými výsledky v testu... (kdyby jsem se měl pozastavovat nad každou hovadinou, asi bych byl už byl na onom světě).
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod Koča » 20 kvě 2018, 19:59

Tak hluk od předního kola jsem vyřešil. Návod jsem našel na italském foru. http://www.swci.it/silverwing400.it/ind ... -anteriore Je tam spoustu návodů a řešení problémů. Třeba se někomu bude odkaz hodit.
Koča

25+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 48
Registrován: 06 úno 2010, 14:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: Honda SW-T400

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 20 kvě 2018, 20:07

Pěkný, já tedy žádný velký hluk od kol nepozoruji, ale jako nápad je to super.
Mě asi pomalu a jistě odchází plynová vzpěra držící vyklopené sedlo. Asi zašlu p. Gorčákovi, neboť se mi opravdu nechce dávat 1500, - za novou.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod janon » 30 kvě 2018, 16:32

Nebo muzes objednat TADY Zadas typ a delku a kolik Nm chces nafoukat. Mam tam od letoska a zatim dobry.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 30 kvě 2018, 17:56

Tak se asi přesunu do téma SW-T 400, stal jsem se majitelem. A budu rád, když mi poradíte popřípadě osvětlíte mé "všetečné otázky".
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 30 kvě 2018, 19:46

2 Janon: Na koliko Newtonů jsi nechal nafoukat?

Bajza: Vítej příteli, nejdříve to tady od počátku pročti a když to nenajdeš, tak se ptej, ono tady těch stránek moc dohromady není, alespoň to tu není jak v topicu o PCX :-D
Koupil jsi bílou z JJ?
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 30 kvě 2018, 20:58

Tak jel jsem tam s tím, že mi je barva lhostejná. Na místě už byli oba připraveni. Obhlížel jsem koukal a hned mi padl do oka tmavý. Taky jsem si ho i víc prohlédl. Jako prvního projel. A hned po něm i bílého. Přesto jsem odjel na bílém ze kterého jsem měl lepší pocit,přišel mi takový stabilnější a i pružnější. Tmavý o něco lépe brzdil, na vině nejspíš, že bílý má mizerný zadní kotouč. Možná horší desky. Ale jízdně se mi líbil víc. Tak že prvních cca 300 km. Vše v pořádku jen mi po cestě zpět na dálnici při předjíždění a rychlostech přes ne celých 120 km/h vibrovala řídítka, dalo se jet, ale trochu mne to překvapilo. Nejdřív jsem to přikládal zvlněné D1 kolem Brna. Ale pak jsem to rovném úseku mimo dálnici zkusil párkrát a to samé. Na skútru jsou nové bridgestone battlax sc napadlo mne vyvážení či tlak, leč hnal se na mne na vysočině déšť tak jsem to dojel tak jak to bylo kolem 110 jel skůtr jak po kolejích krásně. Přesto jsem teď večer zkusil a pneu dost podhuštěné kolem 1,5 tak jsem přifoukl na přední na 2,1 zadní na 2,2 po projížďce změna jen taková, že se posunuli vibrace až když jedu 125 km/h. Jinak blikání hiss je nejspíš imobilizér a je to OK?
Naposledy upravil bajza dne 30 kvě 2018, 21:16, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 30 kvě 2018, 21:07

Ano hiss je imo a je to v pořádku, to přední kolo by chtělo určitě převážit. Já tam mám taky dost nalepenýho závaží a nic nevibruje...
Ještě si rýpnu: když se ti více líbil bílý (ne bílí) :-D
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod doncze » 30 kvě 2018, 21:20

bajza - tohle je podle mého odhadu špatná guma, nejrychlejší metoda jak to zjistit = vyvážit (a dát na vyvažovačku nejdřív jen disk a podívat se zda nehází) a projet...a v případě neúspěchu pak dát jinou gumu. Když nic z toho nepomůže je špatně něco na uložení.
Uživatelský avatar
doncze

50+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 62
Registrován: 22 led 2015, 10:22
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 125, ex Honda S-Wing 125

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 30 kvě 2018, 21:22

Kdybych měl s obou stejný pocit, odjel bych na tmavém. Přihrádka pod řídítky je super. Zámek sedla na klíč trochu zastaralý. Výkon slušný a i při zrychlování ze 100 km/h při předjíždění je cítit, že má snahu jet a jde slušně za plynem. Pohodlí proti Nexusu určitě lepší, lepší posezení i tlumení. Nexus je sportovní a tvrdší. Kolo nechám převážit, olej vypadá skoro nejetý, chci nechat zkontrolovat řemen a válečky. A časem vyměnit zadní kotouč, je docela drahý. Také doufám, že to bude vyvážením guma je prakticky nová, asi by to nedělalo jen při vyšších rychlostech, zkoušel jsem i horší cestu a skútr se choval normálně.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 01 čer 2018, 18:29

Ahoj tak první dotaz na Hondu. Olej se měří po vytočené měrce, nebo vytočit otřít a změřit za šroubovanou?? Mám sice návod, ale ve francouštině. Koukal jsem, že vzduchový filtr je docela schovaný, tak že asi kouknu na youtube. Po ujetí cca 400 km, největší přednost je pohodlí. Výkon motoru dostatečný i při zrychlování nad 100 km/h, motor slušně táhne až ke 130. Prostor pro zavazadla perfektní. Až do řeším drobnosti bude snad vše OK. Vibrace nad 120 km/h snad vyřeší převážení kola. Nebo výměna brzdových kotouč, napadlo mne zda nemůže být přední zvlněný, zadní je šoatný tak mne čeká výměna i s destičkami. Kotouče jsou relativně drahé cca začínají na 2500 NG, Brembo samozřejmě ještě výš. Zatím to moc nenakláním trochu respekt z váhy a pak ještě ho nemám v ruce. Na Nexovi po dvou letech už byla jistota a sebevědomí. Za případné rady a podněty. Děkuji
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků