nechci ti kazit radost, ale bojím se že tam nepůjdou NC X má holé řidítka a je to tam kam přidělat, ale NC D (Integra) má řidítka celé zaplastované a není to kam chytit. To samé držák na mobil, který jsem pak musel vybrat od SHADu, které se montuje pod zrcátko na závit.
Ty kryty z ebaye od pohledu vypadají, jako čínská kopie Givi. Ty jsem měl, jsou upevněné u závažíček a druhý držák je pod zrcátkem, takže kryt řídítek nevadí. Spíš může být kolize s plexi, ale i to jde vychytat - zvýšení řídítek a náklon. Osobně mi víc vyhovuje široké plexi Givi, co kryje i ruce.
Mě ty kryty přišly taky jako kopie GIVI, ale místo 2500 za 1100, tak jsem to risknul. Origo plexi mě vyhovuje výškou, mohlo by být trochu širší, ale oproti Fazeru pohoda. Až kryty dorazí, dám vědět jak sedí.
ex MZ 150 ETZ 1991 ex Cagiva Canyon 500 2000 ex Kymco Xciting EVO 500 2011 Yamaha Fazer FZ1 2006 ex Honda SH 300 2007 Honda Integra 750 2014
Ahoj, musím vyměnit řetězovku. Někdo z vás už ji určitě měnil taky, co jste dávali? DID má 2 verze. A jaká je normální cena za řetězovku, olej s filtrem a práci v normálním servis, neautorizák? Mě nabídli cenu cca 5000 Kč materiál + práce, servis na kraji Brna, známí. Díky moc, zítra tam mám jet. R.
ex MZ 150 ETZ 1991 ex Cagiva Canyon 500 2000 ex Kymco Xciting EVO 500 2011 Yamaha Fazer FZ1 2006 ex Honda SH 300 2007 Honda Integra 750 2014
Já měnil řetěz v asi 20tkm, DID s X-kroužky. Řet. kola jsem tehdy nechával původní, byla jak nová. Původní řetězy jsou holt měkké. Cena 5tkč za řetěz a olej s filtry je dle mého přiměřená.
Tak řetěz zlatý DID X, olej, fitr, práce lehce pod 6 tisíc. Jo a už mě přišly ty kryty, GIVI jsem neviděl v reálu, ale vypadá to podle fotek stejně, jen bez nálepek. Na Ingtegru to sedí, jen nejde rejd až na dorazy, chybí malej kousek, asi to nebudu řešit. Případně by se muselo něco zkrátit.
ex MZ 150 ETZ 1991 ex Cagiva Canyon 500 2000 ex Kymco Xciting EVO 500 2011 Yamaha Fazer FZ1 2006 ex Honda SH 300 2007 Honda Integra 750 2014