Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: BMW

19 pro 2011, 14:39

Ale ten trubkovy ocelovy ram... Zrovna od BMW, bych cekal trochu vice inovace... :roll:

Re: BMW

19 pro 2011, 14:48

Asi si napřed chtějí ověřit prodejnost, s duralovým rámem by ta cena byla podstatně vyšší, pokud jim to klapne, určitě se podobného rámu jako má T-max dočkáme :wink:

Re: BMW

19 pro 2011, 14:54

Mam obavu, ze prodejnost bude ocelovy, neocelovy ram, stejne mala pri tech cenach BMW. Proste bych od nich cekal vic.

Re: BMW

19 pro 2011, 18:21

jak je na tom velikost, váha třeba v porovnání s nějakým konkurentem. V těhle sférách jsem mimo mísu. Myslíte, že je to k u bmw lepší než např u hondy a jejich velkých těžkých sw-t ?

Re: BMW

19 pro 2011, 19:15

_Tom_: Kdyz vidim, ten ocelovy trubkac, pocitej s tim , ze pod 260kg to nebude urcite.

Re: BMW

19 pro 2011, 19:27

U modelu C650GT by měla být pohotovostní (se všemi náplněmi a povinnou výbavou) cca 261Kg.
Nic neobvyklého v této kategorii.

Re: BMW

19 pro 2011, 20:07

to jsou hrozný váhy nojono ocel je ocel

Re: BMW

20 pro 2011, 08:09

kolik váži B650 exe? To je taky tak nějak ne? Dovi jestli ne hůř...

Re: BMW

20 pro 2011, 09:42

B650 exe - provozní hmotnost 277kg, ale ta se projevuje jen na místě, po rozjezdu necítím žádný rozdíl ani ve srovnání se 150-ti kg Malaguti Madison - tohle všechno jsou pořád ještě lehké stroje Goldwing a podobné váží přes 400kg :wink:

Re: BMW

20 pro 2011, 11:08

tak gl nejni moto to je cabrio jen tomu chybí dvě kola
ale stejně by mě zajímalo co je na tom tak těžký?!

Re: BMW

20 pro 2011, 11:43

No rozhodne to neni trubkovy ram. Je to predevsim motor, predni vidlice, kola a ostatni komponenty odpovidajici svou kvalitou rychlosti a vykonu.

Re: BMW

20 pro 2011, 12:33

u GL ta váha nevadi ten ma nejaky koniky pod“kapotou“...

Re: BMW

20 pro 2011, 13:21

no koníků moc ne spíš Nm aleproč třeba v-strom 650 má 200km a burák 280? že by rám?

Re: BMW

20 pro 2011, 13:24

Tak samozřejmě, že komu jde o sportovní výkony, maximálku a ďábelské zrychlení tak si koupí mašinu, BMW C650 GT na tom v tomhle směru bude s výkonem 44kW jen o málo lépe než B650 i když díky menší hmotnosti srovnání poměru váha / výkon vypadá dobře - B650 - 6,84kg/kW BMW C650 GT - 5,93kg/kW , a ještě Goldwing 1800 - 4,66kg/kW a nebo třeba 200 koňová Octavia RS 2.0 TSi - 9,5kg/kW - v normálním provozu na pohodovou jízdu a bezpečné předjíždění bude bohatě stačit i těch 40kW B650 :wink:

Re: BMW

20 pro 2011, 14:10

Dom999 píše:no koníků moc ne spíš Nm aleproč třeba v-strom 650 má 200km a burák 280? že by rám?

nebude to variatorem?
Odeslat odpověď