


 zdanie klame. Na tom skútri nájdem kopec múch, ale plasty sú to posledné čo by ma oné. Nie sú dokonalé, ale sú funkčné. Dokonca o niečo viac než u burga.
 zdanie klame. Na tom skútri nájdem kopec múch, ale plasty sú to posledné čo by ma oné. Nie sú dokonalé, ale sú funkčné. Dokonca o niečo viac než u burga.




vanil píše:Dnes servis při 20.000 km. Konkrétně 20.900 km. Výměna oleje, filtru, vzduchového filtru, řemene CVT, vodící desky, válečků + práce = 14.700 Kč.
Do toho v prd..i přední i zadní brzdové destičky - objednány - cena 4.970 + práce. V reklamačním řízení řešena pískající spojka a chybně ukazující čidlo hladiny oleje. Uff. Docela síla.Jo a v rámci svolávací akce měněn napínák rozvodového řemene. Staré válečky jsem si vzal - bez plošek, řemen - bez viditelného poškození. Kontrolováno prověšení a poškození sekundárního řetězu - OK.
Rnx píše:Páč sem im to přivez a řek, že to moc chrchlá. Tak to rozdělali a řekli, že je to upečené. Tak jsem se zeptal co s tím chtějí dělat, nevěděli, ale vyměnili válečky.Chrchlalo to ale dál, tak sem si vyměnil ložiska za 300,- a mám klid (a nové válečky).
Rnx píše:Vanil díky, príspevok som čítal ale chcel som zoznam partsnubers, ktoré si chcem pred výmenou overiť, preto tá prosba o faktúru.
Paradoxne je reťaz jedna z najmenších položiek, cca 2000,-.
Nakoniec dobrá rada, neodkopnite si kryt nádrže, za ten kus plastu chcú 1400,-. Kebyže ho vylomím sedačkou, tak som nasratý na dreň, ja som si ho ale debil prachsprosto odkopol pri nasadaní...
 tak som sa zasmial a išiel som preč
 tak som sa zasmial a išiel som preč 
Rnx píše:FYI, story s mojím skútrom má veselý koniec, finálna cena je 5.600 (z pôvodných 26k). Variátor bol spečený, záruka už pol roka neplatí, chceli to po mne celé zaplatiť, stačilo ale argumentovať otázkou čo je príčina, tak to vraj poslali na centrálu, ktorá odsúhlasila výmenu ešte v rámci záruky. Chce to dupať a nedať sa, tak ako všade. Nechal som pôvodný sekundárny reťaz a nemenil som brzdy. Vymenili ešte napínak na primár v rámci zvolávačky a nejaké objednané plasty...
Na výmenu doštičiek teda budem zháňať servisáka v Prahe, čo to zmákne za polovic, otázka je teda kam...






 .. + PIAGGIO BEVERLY 400 S arancio sunset
  .. + PIAGGIO BEVERLY 400 S arancio sunset


 o kvalitě plastů, zpracování, o tom, že motorizace je "s prominutím od Kymca", že je hlučný, že vibruje a podobně jsou, alespoň z mého pohledu, naplněním starého, ale přesto českého přísloví "o psech,  kteří štěkají, ale karavana táhne dále". Tenhle skútr je I.třída a v tovární výbavě měl vše, co se na řadu jiných prémiových skútrů musí dokupovat a nebo to ani nemají. Jízdní vlastnosti vynikající, zatáčky jak po kolejích, o akceleraci ani nemluvím, kontrola trakce perfektní a  i rozbité cesty zvládal komfortně. Ergonomie a sedlo perfektní i na dlouhé cesty. Pro někoho možná povrchní popis, ale nejsem typ ( ani na to nemám čas ), abych řešil nějaké technické věci a nebo se v něm šťoural, takže tady asi moc neposloužím, nadto těch 9500 km jsem nic nemusel řešit. Mínus je samozřejmě váha ( i když nedosahuje váhy vorvaně jako burák nebo tuším velké Kymco
 o kvalitě plastů, zpracování, o tom, že motorizace je "s prominutím od Kymca", že je hlučný, že vibruje a podobně jsou, alespoň z mého pohledu, naplněním starého, ale přesto českého přísloví "o psech,  kteří štěkají, ale karavana táhne dále". Tenhle skútr je I.třída a v tovární výbavě měl vše, co se na řadu jiných prémiových skútrů musí dokupovat a nebo to ani nemají. Jízdní vlastnosti vynikající, zatáčky jak po kolejích, o akceleraci ani nemluvím, kontrola trakce perfektní a  i rozbité cesty zvládal komfortně. Ergonomie a sedlo perfektní i na dlouhé cesty. Pro někoho možná povrchní popis, ale nejsem typ ( ani na to nemám čas ), abych řešil nějaké technické věci a nebo se v něm šťoural, takže tady asi moc neposloužím, nadto těch 9500 km jsem nic nemusel řešit. Mínus je samozřejmě váha ( i když nedosahuje váhy vorvaně jako burák nebo tuším velké Kymco  ), cena originálních náhradních dílů i doplňků a cena a dostupnost značkového servisu ( pro mne Leebmann v Pasově  - 120 km). Poměr 80% město nemůže být příznivý pro žádného Maxe, na to mám Piaggio Liberty 125.
 ), cena originálních náhradních dílů i doplňků a cena a dostupnost značkového servisu ( pro mne Leebmann v Pasově  - 120 km). Poměr 80% město nemůže být příznivý pro žádného Maxe, na to mám Piaggio Liberty 125.  jdeme s objemem níž a níž ( až nás jen budou vozit na vozejku
 jdeme s objemem níž a níž ( až nás jen budou vozit na vozejku  ) - z FJR1300 na Hondu Monkey, z Goldwinga na pionýry a já teď koukám na Zoomera
 ) - z FJR1300 na Hondu Monkey, z Goldwinga na pionýry a já teď koukám na Zoomera  ( i když ty motorky máme pořád v záloze ) - a přitom je to také veselá jízda. Pro někoho možná kotrmelec, ale to neřeším,  ježdění je o zábavě, no néé ?
 ( i když ty motorky máme pořád v záloze ) - a přitom je to také veselá jízda. Pro někoho možná kotrmelec, ale to neřeším,  ježdění je o zábavě, no néé ?




 . U každé motorky vždy říkám, že je to už naposledy ( především rodině
. U každé motorky vždy říkám, že je to už naposledy ( především rodině  , a .... Fakt jsem málem na poslední chvíli pánovi řekl, že ji neprodám ( on to viděl
, a .... Fakt jsem málem na poslední chvíli pánovi řekl, že ji neprodám ( on to viděl  ), ale zase na druhou stranu, podařila se velmi dobrá cena ( za skvělý stroj - takže oboustranná spokojenost ) a tak mám v šuplíku nějaké volné prostředky ... a mohu VYBÍRAT NĚCO NOVÉHO
 ), ale zase na druhou stranu, podařila se velmi dobrá cena ( za skvělý stroj - takže oboustranná spokojenost ) a tak mám v šuplíku nějaké volné prostředky ... a mohu VYBÍRAT NĚCO NOVÉHO  . Což je také krásná činnost, ba až posedlost, které muzikanti říkají Gear Acquisition Syndrome
. Což je také krásná činnost, ba až posedlost, které muzikanti říkají Gear Acquisition Syndrome 


 
 













Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků