Prodejci skútrů, příslušenství, servisy... Hodnocení jejich šlužeb očima zákazníků.

Pravidla fóra

Před tím, než vytvoříte nové téma, zkontrolujte prosím, zda-li není již téma o této firmě vytvořeno. V takovém případě prosím nezakládejte nové téma, ale napiště svůj příspěvek v založeném tématu.

Postovat komerční prezentace firem je v tomto topicu zakázáno! Pro tento druh prezentace prosím využijte naše specializované téma.
Odeslat odpověď

Re: SCOOTLAND

27 čer 2012, 12:21

8steve píše:... její život začíná až namontováním na skútra

No mozna tak aktivni zivot, ale rozhodne ne zivotnost. Ta se zacina odpocitavat presne od vyroby. Kdyz se dobre skladuje, tak proc ne. Ale ty se bohuzel nemuzes vubec spolehnout na to, jak byla doposud skladovana. Co ty vis kde celou dobu lezela? Mohla byt vystavena ve vyloze na slunicku. Jednou jsem dokonce videl, ze meli v pneuservisu gumy v otevrenych regalech na dvore. Pak ty zesedly gumy "namastej spekem" aby byly krasne cerny a se slavou je prodaj. Tim vubec nechci pausalizovat nad poctivosti prodejcu a uz vubec ne o tom zakladat nejaky flame.
Extrem zivotnosti jsou traba igelitky ze supermarketu, o cemz jsem se nedavno presvedcil. Nosil jsem jednu v zip pytliku v batohu, projistotu kdyby byla treba. Po pul roce ji ted bylo treba a s radosti jsem ji z batohu vytahnul. Bohuzel jsem ji ale z toho pytliku vysypal jako jemny prach. Normalne se rozpadla.
No nic. Chtel jsem jen rict, ze guma ma svou zivotnost a pokud se s ni zachazi nevhodne, tak ta zivotnost umerne tomu zachazeni klesa. A to na ni nemusis ani jezdit.

Re: SCOOTLAND

27 čer 2012, 12:30

steve přesně tak prodejce samozřejmě bude tvrdit něco jiného přesto existuje takzvané pravidlo 4 čtverek je to sice o autech ale má to obecnou platnost.Samozřejmě netvrdím že vyhodím pneu proto že má 5 let.A taktéž uznávám že vhodným skladováním je použitelná déle.Nicméně každej ví jak prodejce skladuje potraviny a co se snaží prodat.Takže jen naivní člověk má za to že zrovna ty pneu bude skladovat poctivě natobene když to nikdo nepozná na rozdíl od třebas masa.

Re: SCOOTLAND

27 čer 2012, 13:10

ta vrstva se popravdě neotře ani za sto let pokud s ní nebudeš hýbat a že poznáš nevhodně skladovanou že je zdeformovaná to je pravda.Ale nevhodně skladovaná znamená i nevhodná teplota a světlo.Takže srovnáni s masem je sice extrém neb u masa to probíhá rychle ale jakmile sjede s pásu začínaj už ruzné ty procesi daj se ovlivnit tím skladovánim ale ne zastavit.Souhlas 2 roky není problém přesto platím plnou cenu tak osobně při koupi toleruji max rok nemluvím ale jen o skutru.A to pravidlo 4 čtverek není sice zed přesto asi něco do sebe má.
Ps koupím li za pakatel nějakou tu čínu neřeším tam vím do čeho jdu

Re: SCOOTLAND

27 čer 2012, 13:34

jen k tomu pravidlu čtyř čtyřek:
- minimální vzorek 4 mm
- použití na všech 4 kolech
- použití 4 měsíce v roce (listopad, prosinec, leden, únor)
- životnost 4 roky

Tohle asi na skůtra apliovat nelze, to je pro použití zimních pneu u auta. Pro letní pneu se počítá, že by se pneu měla vyměnit po 6 letech.

Re: SCOOTLAND

27 čer 2012, 14:16

Poněkud neaplikovatelné pravidlo na Liberec :roll: Tady kolikrát i v březnu to vypadá takto:

zimni sraz.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: SCOOTLAND

27 čer 2012, 14:21

to jo, ale založ si marketingovou akci na sloganu 3x4 + 1x6 :-)

Re: SCOOTLAND

27 čer 2012, 21:30

Kluci myslím si že to moc řešíte, rok sem, rok tam. Mě nikdy ani nenapadlo kontrolovat rok výroby na pneu a nikdy jsem neměl problem. Spoustu lidí má doma 30 let starou Jawu s původními pneu a jezdí jako o život..... :wink:

Re: SCOOTLAND

24 črc 2012, 21:06

Možná už tu ta informace proběhla, ale zaskočilo mě, že ve Scootlandu v Brně mají přirážku při platbě kartou. :(
Jinak spokojenost. :wink:

Re: SCOOTLAND

24 črc 2012, 22:23

Je na prodejci jestli přirážku dá nebo ne. A je na klientovi jestli bezhotovostně kartou zaplatí nebo ne. Je to služba jako každá jiná, za kterou se platí. Z každé tvojí platby kartou prodejce totiž zaplatí většinou 2-3% bance, které patří platební terminál. Přirážka za platbu kartou nebývá zatím tak častá, ale proč ne? 3% odvádí většina středních a malých prodejců resp.obchodů. Něco jiného je to u marketů (Obi, Kauflnad, Albert, aj. kde se vystřídá milion lidí denně), ti mají kolel 2-2,5%.. Tak asi tak.. :wink:

Re: SCOOTLAND

24 črc 2012, 22:39

Spíše není normální, kolik poplatků platíme, ve vyspělých zeních takové poplatky neexistují ... :roll:

Re: SCOOTLAND

24 črc 2012, 22:47

Nebo je třeba také možnost, že existují, ale jsou započítané již v ceně a to ať už daný člověk zaplatí hotově, či kartou, takže to není při platbě poznat. Jen mě tak napadlo, že i tahle varianta by mohla být možná. To my zase v Kralupech máme autodíly Škoda atd.., kde pokud chce člověk zaplatit kartou, musí z obchodu s někým z prodavačů do vedlejšího kanclíku, kde pro to mají ten přístroj. Nemají tuhle možnost placení rádi, tak se snaží ten platební přístroj nemít na očích. Asi nechtějí používat přirážku k ceně, nebo zvyšovat ceny ( aby to nebylo poznat ) kvůli tomu, že oni musejí ty procenta zaplatit. :?

Re: SCOOTLAND

24 říj 2012, 15:58

Dneska jsem chtěl skutříkovi před zimou udělat radost,tak jsem mu koupil ve Scootlandu - Praha,novou baterii.
Doma jsem ji vyndal z krabice a nevěřil jsem vlastním očím,pod baterii ležel lístek na kterém bylo napsáno
"REKLAMACE - POUZE 50% KAPACITY".
Hned jsem opět zajel do Scotlandu,kde se mi prodavač omlouval a že mi dá baterii jinou.
Nechal jsem si vrátit peníze,že už jim nevěřím a baterii si koupím jinde.

Re: SCOOTLAND

24 říj 2012, 16:01

Kokeš ty snad tyhle speciality přitahuješ ? nebo co ...

Re: SCOOTLAND

24 říj 2012, 20:02

Možná se jenom báli,aby to pro skutříka nebyl energetický šok,tak mi dali horší baterku.
Nebo je tahle baterie putovní,třeba si ji někdo nechá.

Re: SCOOTLAND

11 zář 2020, 16:12

S jednáním SCOOTLANDU v Brně mám špatné zkušenosti.Poté co jsem si u nich nechal vyměnit motor a předělat kliku a ložiska,zdálo se mi že motor je abnormálně hlučný, tak jsem jim zavolal abych se s nimi poradil a výsledkem bylo, že při příštím objednání na servis mi řekli ať k nim nejezdím a jako důvod si vymysleli zcela nesmyslné důvody že jsem na ně křičel. Připadá mi že tu néni něco v pořádku, protože ty důvody z jejich strany jsou absurdní.
Odeslat odpověď