Zkušenosti s elektroskůtrem?

Diskuze o skútrech s elektrickým pohonem.

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod krizik1 » 03 říj 2020, 17:51

Necitujte mi prosím poslední příspěvky, není to nutné, ba naopak je to otravné, děkuji :wink:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 813
Příspěvky: 2272
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod goes » 03 říj 2020, 20:24

e-Kája píše:Když komentuješ ten test tak předpokládám, že jsi ho pozorně shlédnul. Kde se teda v tom videu uvádí, že se baterie elektroskútru nabíjí půl dne a že skútr stál jeho majitele 80tisíc? Napiš mi prosímtě minutu stopáže, třeba jsem to přeslechnul.

Já jsem pouze vyhledal aktuální informace na internetu a předložil jsem ti je.

A pokud mi nestačí dojezd 50km nebo nižší výkon a ryhlost? Tak si teda pořídím spíš jiný ekektroskútr, který ujede třeba 150km a pojede 130km/h ne? A pokud na to nemám peníze, tak si pořídím benzínový skůtr. Copak já ti nutím pořídit si tenhle nebo jiný elektroskútr? Najdi mi někde ve vláknu že někomu něco vnucuju. Já se akorát na rozdíl od tebe dokážu smířit s tím, že baterii nenabiju za 10 minut, ale třeba až za 4 hodiny a dokážu s tím v pohodě žít. Ale v žádném případě třeba tohle specifikum elektroskútrů nikde ve vláknu nevychvaluju, a nepíšu fanaticky, že je to je super věc. Taky bych skůtr rád nabil za 10minut jako u benzínky, ale dokážu se v současné době smířit s tím, že stávající technologie baterií tohle neumožňuje.

Pokud takhle dokážeme bez emocí diskutovat, jsem pro. Ale pokud to chceš za každou cenu zprofanovat klamnými informacemi, raději si prosím založ vlákno s názvem "Proč si nepořídit elektrický skůtr" Díky.


ja zadal jmeno skutru do vyhledavace, klikl na prvni odkaz a bylo tam 80k z toho jsem vychazel. Pokud je nekde jinde cena jina ok, respektuji to, nicmene na tom celku to pro mne nic nemeni. I za 40 je to... pro mne nesmysl.

Co se tyka doby nabijeni ano chybi mi tam uvozovky, myslim, ze to bylo jasne, ze je to nadsazka. Pokud je 7 hodin super cas na "nacepovani" enerige pro 40-50 km, pak ok.

Ja zhodnotil ten test, co z nej vyplynulo, nevim proc musis mit potrebu mi to pak rozporovat. Ja ubytek vykonu s mnozstvim paliva nepozoruji a vadilo by mi to hlavne v tom, ze pak nikdy nevim jakou mam dynamiku k dispozici, coz muze byt dulezite treba pro predjizdeni, objizdeni apod. pokud se mi auto/motorka/skutr bude chovat tak, ze nevim jaky mam vykon, je to pro mne spise vec, ktera zvysuje riziko nehody.

Smiruj se s cim chces, pokud ti vyhovuji polofunkcni produkty, kupuj je a vyuzivej je. A to, ze vychvalujes ony nedostatky, resp. je naprosto bagatelizujes a hlavne se zastresujes ostatnimi lidmi, je taky tvoje vec, pokud si myslis, ze ti to pomuze si obhajit tvou volbu, tak v tom klide pokracuj.

A v neposledni rade tu asi nebudes od toho, abys nekomu urcoval kde ma psat apod. pokud me nazory v teto diskuzi budou vadit moderatorum, staci mne upozornit a rad s tim prestanu.
goes

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 464
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod duky5 » 03 říj 2020, 20:32

Naozaj by si sa mohol naučiť prispievať do fóra a necitovať celé príspevky.
jazdim za Obrázek, dlhodoby priemer za cca 60 000 km
nejaké cestopisy tu: http://motoduky.blogspot.sk/
Drziak GPS, Termoscud Tucano Urbano, Vyhrievaná vložka pod bundu
Youtube
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 105
Příspěvky: 1145
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Gilera Nexus 500 mk2 2007 Dragon Red
Tuning / úpravy: Dr. Pulley valčeky, turistické givi plexi, kufor givi maxia 52l vo farbe

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod e-Kája » 04 říj 2020, 10:32

Vrátím se zpět k tématu vlákna.

Moje včerejší nabíjení Brammo Enertia+

Počáteční stav nabití baterie 27%
Konečný stav nabití baterie 82%
Doba nabíjení 4 hodiny
Cena nabíjení 11Kč
Reálný dojezd na aktuální stav nabití baterie 82-105km (mimo město-město)

Doba kterou jsem tomu já osobně věnoval 15 minut (cesta do garáže a zpět, zapojení, odpojení)
Větráky vestavné nabíječky jsou poměrně hlučné, ale spouštějí se až v pozdější fázi nabíjení, dle aktuální teploty nabíječky.
Jelikož ale byla motorka v garáži, kde po celou dobu nabíjení nikdo nebyl, tak ten hluk nikomu nevadil.
Pokud by mi hluk vadil (nabíjel bych často někde kde jsou lidi), je možné bez problému vyměnit větráky nabíječky za tišší.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
E-max 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 19 zář 2020, 21:08
Skútr / moto: tankuji pouze elektřinu!

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod forester » 04 říj 2020, 13:39

Nehladiac na zápory a klady e-skůtru ktoré v obsiahlej recenzie vo zverejnenom videu podrobne opísal a dal si tolkú námahu neznámi rencenzent,chcem vyzdvihnúť jeho prácu s ktorej by sa môhl učiť nejeden renomovaný motoristický novinár. Napr. taký pán Macko, ten mu nesiaha ani po členky.

Ďalej ma prekvapil ako bravúrme zvládal jazdu v zapachatých uliciach a suverejne obiehal stojace autá. Až som sa ja bál či mu niekto nevybočí z nervóznych stojacích šoférov alebo navkročí na cestu nejaký chodec. Ale ako vieme tak kamera a ten záber len pred seba skresluje a v skutočnosti to nie je na živo tak hrozivé ako to vyzeralo na videu.

Kiež by tento týpek recenzoval aj iné moto.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, 25 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 509
Příspěvky: 5070
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod curlyboi » 04 říj 2020, 23:43

Ahoj, děkuju za vřelá slova chvály. Toto vlákno jsem objevil jako zdroj přístupu na tu recenzi na YouTube :)

Možná udělá radost, že na CUx už se těší kamarád, a já mám v předprodeji objednaný z Německa SuperSoco CPx.
Udělám na něj podobnou recenzi.

Ještě mám Kymco People S 125, šíleně vytuněný, ale teď mu bouchá klika, tak na něm moc nejezdím, než ji vyměním.

Pokud tě bavila moje jízda městem, určitě se podívej i na ostatní videa na tom YouTube kanálu :D

EDIT: Ještě doplním po přečtení vlákna pár bodů:
1) Nemá smysl porovnávat 10 staré escootery, teprve poslední 3 roky zhruba vycházejí ruzumně koncipované věci, to odvětví je velmi v plenkách. A i to, co vychází letos, se teprve snaží konkurovat benzinovým 125kám.
2) Půjčovny mají často omezené scootery na úsporné režimy. CUx od Revoltu jede pomaleji než moje CUx. Nemělo by to sloužit jako benchmark. BeRider to samé (model Torrot Muvi).
3) V katalogu jsou často uvedené max. výkony, důležitější jsou ale ty kontinuální. Rozhodoval jsem se teď mezi Horwin EK3 a SuperSoco CPx a právě vyhrálo Soco, protože Horwin je 6.2/3.5 a SuperSoco 4.8/4.
4) Trochu mě ale mrzí, že každý, kdo je do elektřiny nadšený, tak je hned onálepkován ekofanouškem. Moje auto je 17 let starý benzínový třílitr, moje Kymco po úpravě na 160 se sportovním variátorem žere 5l/100 :D S ním jsem absolvoval i třeba orientační závod (stovky km po pohraničí). Rozhodně nejsem odpůrce spalování benzínu.
5) Stejně tak mě mrzí, že každý hned prohlašuje, jak elektřinu nenávidí, aniž by si to vyzkoušel. Nenávidět by se mělo něco, co Vás upěnlivě bolí, ne něco, co jste jednou (ne)slyšeli projet kolem.
6) S podporou elektřiny ze strany dotací a státu v zásadě jako pravičák nesouhlasím. Zatím je to víceméně obor nadšenců. A funguje to tak, že ti, co si koupí předražené exempláře první generace zaplatí vývoj té druhé. Tak je to s každou novou technologií. Kdysi dotykové telefony, sám jsem to zažil u virtuální reality.
7) Shrnuto a podtrženo, momentálně to zdaleka není pro každého. CUx jsem věděl, že je na mě pomalé, koupil jsem ho prostě proto, že bylo za příliš dobrou cenu (47k nové). CPx si kupuji proto, že chci vidět, jestli bude schopné nahradit moji 125. A taky proto, že si to můžu dovolit. Ale nemějte mi to za zlé, prosím. Možná právě díky takovým neopatrným rozhazovačným dobrodruhům, jako jsem já, bude pro vás všechny ta technologie na dobré úrovni, až nám ta ropa skutečně dojde :) A když může od řídítek pozdravit motorkář skútristu (kterému navíc vyhrává z repráků drum'n'bass :D), tak může pozdravit benzíňák elektrikáře <3
Super Soco CPX
(prodáno) Super Soco CUX
(prodáno) Kymco People S 125 (Naraku: 160ccm kit + MaxiSpeed variátor + Racing karburátor, tryska 125, vymontovaný EGR, Tecnigas 4scoot, 130dB klakson :D, 50W bluetooth amp + vodotěsné repro)
Uživatelský avatar
curlyboi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 04 říj 2020, 23:39
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Super Soco CPX
Tuning / úpravy: muzika, klakson, blastery

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod e-Kája » 06 říj 2020, 10:40

Curlyboi - bezvadná videorecenze, proto jsem to sem taky dal. Dokonce uvažuju o tom, pokud bys měl čas a chuť, poskytnout ti k otestování můj elektroskůtr Peugeot E-Vivacity. Ty propagační videorecenze Peugeotu totiž nemají skoro žádnou užitnou hodnotu. Tenhle elektroskůtr se sice už nevyrábí, ale ojetiny s nízkým nájezdem (okolo 2000km) se dají z Německa nebo Rakouska stále sehnat okolo 1200-1600Eur. A to může být zajímavá aletrnativa pro začínající elektroskútristy, kteří nechtějí do svého prvního stroje investovat dvoj- až trojnásobné částky.

Ještě bych měl dotaz k tvým zkušenostem ohledně doby nabíjení. Jak to reálně trvá dlouho nabít oproti katalogovým údajům (7h 0-100%)?
Předpokládám, že z 0% to nenabíjíš, tak to prosímtě kdyžtak nějak odhadni. Ze začátku se většinou baterka nabíjí maximálním proudem (pokud má alespoň 15-20 st. C) a nejpomalejší by mělo být naopak nabíjení z 90 na 100%, kvůli ochraně baterky proti přehřátí.

Dále k nabíjení na 100%. Já jsem od kolegů elektromobilistů převzal a aplikuju v praxi takovou zkušenost, že pro baterku je samozřejmě lepší z hlediska deklarovaného počtu nabíjecích cyklů, nenabíjet jí úplně do plna, pokud to hned nepotřebuju. Chemické reakce v baterce totiž probíhají pořád a není proto dobré, když je baterie plně nabitá a nezačne se zase hned vybíjet. Takže pokud vím, že po nabíjení baterie s elektroskůtrem/motorkou někam vyrazím, nabiju jí bez obav na 100% pokud to potřebuju kvůli dojezdu. Pokud ale vím, že někam pojednu až třeba druhý den, nabiju baterku klidně jen na 80-90%. A Mám takovou zkušenost, že když jsem baterku nabil méně než 100%, tak díky vybalancování článků mi nabití baterky dle ukazatele na displeji do druhého dne ještě o pár procent stouplo (Enertia+). A přes zimu, kdy nejezdím, tak nechávám baterii nabitou mezi 60-70%. Tímto způsobem se dá minimalizovat degradace baterie, která nastává tak jako tak, ale tenhle proces se dá způsobem nabíjení/vybíjení baterie buď urychlit, nebo zpomalit.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
E-max 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 19 zář 2020, 21:08
Skútr / moto: tankuji pouze elektřinu!

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod curlyboi » 07 říj 2020, 09:39

e-Kája: Co se týče baterky, včera jsem ve 22:10 dojel domů a zapojil baterku na nabíjení ve stavu 21%, v 0:40 jsem ji vypojil (tedy 2h30), do rána nechal "uležet" a po zapojení v 9 ráno měla 65%, takže 44% za 2 a půl hoďky.

Nevím, jestli to jde počítat lineárně, ale pokud ano, tak 44% z 1800Wh je 792Wh, a to po dobu 2:30 odpovídá 317 Wattům dobíjení. Taky by to šlo říct jako 17% za hodinu. A ano, posledních pár procent se určitě dobíjí pomaleji. Jenže já to často zapojím večer a usnu, takže neuhlídám, abych to vypojil třeba v těch 80%, tak to většinou dotlačím doplna. Ráno to je vždycky hotové (nejmíň jsem to dobíjel z 13%).

Co se týče zápůjčky Peugeota na recenzi. Zajímalo by mě to, ale nemám možnost si ho dobít na dvoře. Parkovat tam můžu, ale tahat buben ze 4. patra se mi nechce :D A napojovat to dole v baráku, to bych zbytečně dráždil vlastníky, zvlášť když jsem ve výboru :D
Super Soco CPX
(prodáno) Super Soco CUX
(prodáno) Kymco People S 125 (Naraku: 160ccm kit + MaxiSpeed variátor + Racing karburátor, tryska 125, vymontovaný EGR, Tecnigas 4scoot, 130dB klakson :D, 50W bluetooth amp + vodotěsné repro)
Uživatelský avatar
curlyboi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 04 říj 2020, 23:39
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Super Soco CPX
Tuning / úpravy: muzika, klakson, blastery

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod sinco » 07 říj 2020, 22:18

Zajímavá videorecenze. Že se protáhneš mezi auty ok, to je tak nějak v normě. Ale ta jízda mezi kolejema za tramvají to už je síla. I na eskutru bys měl mít nějakou soudnost, až to zmerčí muži zákona, nevím jestli zohlední že je to "jen" eskutr. Něco ke zvuku. Ze začátku báječná srozumitelnost a pak při představování stroje to bylo zahuhlané. Asi byl mikrofon v přilbě.
K eskutru. je potřeba před pořízením zvážit více faktrorů. U benzínu když je jen skupina "B" tak hlavní kritérium kolik mám peněz- tolik mám kW. A kolik potřebuji kW rozhoduje váha jezdce a max rychlost. která i u číny dá 80km v hodině U 70kg mladíka to bude jinak jako u mně co má 116kg a pomalu dva metry a pár desítek let na hrbu. Sednu, nastaruji a valím. A když dochází palivo není problém si ho během okamžiku doplnit. U eskutru už je to krapet složitější. Dojezd, mít kde nabíjet. Není to jen nasednout, otočit klíčkem a jet. Musím mít v merku stav baterie, kdy jsem naposledy nabíjel a porovnat to s požadavkem jak daleko chci jet a kam ve skutečnosti mohu dojet. A ten dojezd musím mít ve slušné rezervě. Jinak bude dojezd ve 30stupńovem horku a jinak to bude ráno při 8 stupních. A pokud se netrefím a dojezd nadhodnotím tak jsem v hájí. A pak ta rychlost kterou tam prezentuješ jako že je to ok. Není ok. I ve městě kde se stojí v kolonách je občas potřeba vyvinout rychlost nad rámec 50km/h. Akcelerace je taky závislá na proudu který je baterka schopna dodat. A jinak to bude když je nabitá a horší to bude třeba při 50 procent kapacity. A nezapomeň na plíživou degradaci baterie v čase plus chlad. V ten čas je kapacita baterie o něco horší. Jsem technický nadšenec a protože do techniky a elektrotechniky trochu vidím tak eskútr zatím ne. Pokud bych chtěl e skútr používat podobně stejně jako benzín. skútr. Prostě sednout a jet je u eskútru okořeněno o tanečky okolo baterie. Ale lidi jsou schopni slevit z komfortu, drkotat se pomalu jak šnek, otravovat se s baterii a dojezdem který je jak kdy ale je potřebné si najit-vymyslet nějaké plus aby měli pocit že to vlastně nebyl blbý nákup. Za mě byl. Nová technologie baterie, nabíjení v čase do max hodiny to už by se dalo třeba uvažovat. Ale chce to čas a průkopníky jako curlyboi.
sinco

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 113
Registrován: 15 črc 2019, 20:05
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GTS JOYMAX 125i ABS + Start & Stop

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod curlyboi » 07 říj 2020, 23:55

Díky za reakci, v zásadě s tebou souhlasím. CUx je rychlostně pro "netěžkého" člověka, který nejezdí sportovně. Během pár dnů ještě nahraju nesestříhané (až na čekání na semaforech) video z jedné cesty do práce. Je tam i 70km/h tunel, tak tam bude realistický moment, kdy jsem byl brzdou provozu. Ale reálný rozdíl je 21min (CUx) vs 18min (Kymco za dobré dopravy), a to jsem s oběma jel skutečně "co to šlo" a největší rozdíl byl právě ten tunel a pak Evropská, kde benzín dokáže jet 110.

Ale právě proto teď kupuji ten CPx. Maximálka jinde, kontinuální výkon trojnásobný, dvě baterie člověku umožňují mnohem lépe plánovat trasy (jednu mám doma "připravenou" s druhou přijedu, když potřebuji hned vyjet, jen je prohodím; naopak chci-li jet na delší výlet, zapojím obě; téměř 4x vyšší nabíjecí proud). To "mít kde nabíjet" je právě elegantně řešené tím, jak je baterka vyndavací zastamdací. Dobiju doma, v práci. 230V zásuvka je všude. Říkal jsem si těch 1800Wh může stát třeba 10Kč, i kdybych si denně (pracovní dny) nabíjel baterku plných 100% v práci, "okradu" tak firmu o 200 Kč za měsíc. Asi tak o stejnou částku, jako vypitím jednoho ranního kafe v pracovní době.

CUx posílám do světa kamarádovi, který nijak nezávodí, uvítá obratnost malého skútru a má garáž, takže ani teplot baterky se nemusí bát.

Nakonec k tomu protahování za tramvají: všimni si, že za ni vjedu až ve chvíli, kdy už zavírá dveře. Do poslední chvíle nechávám prostor pro další, která by se chtěla případně zařadit za ni. Udělal bych to i s benzínem, jde mi prostě o maximalizaci plynulosti tak, abych nezpůsobil újmu nikomu dalšímu. K tomu jsou koneckonců všechna silniční pravidla navržená - aby pomáhala zajistit bezpečnost a plynulost provozu. Snažím se respektovat ten samotný záměr, konkrétní pravidla proto neberu příliš dogmaticky.

EDIT: Ke zvuku recenze - některé části jsem nahrával doma ve svém skromném studiu, něco je z helmy, kde jsem měl ještě dost radost, že mi vlastně i za jízdy bylo rozumnět (vlastně jsem si kvůli té recenzi konečně koupil mikrofon do helmy :D). Do příště to lépe zekvalizuju :)
Super Soco CPX
(prodáno) Super Soco CUX
(prodáno) Kymco People S 125 (Naraku: 160ccm kit + MaxiSpeed variátor + Racing karburátor, tryska 125, vymontovaný EGR, Tecnigas 4scoot, 130dB klakson :D, 50W bluetooth amp + vodotěsné repro)
Uživatelský avatar
curlyboi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 04 říj 2020, 23:39
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Super Soco CPX
Tuning / úpravy: muzika, klakson, blastery

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod e-Kája » 08 říj 2020, 00:17

curlyboi: díky za to změření doby nabíjení. Jestli dobře počítám, tak odhadem 6-7h by to mělo vycházet z 0 na 100%, takže to cca odpovídá i tomu oficiálnímu údaji od výrobce.

S tím sledováním stavu nabití a občasným zaspáním mě to taky občas postihne: Jde to řešit časovacím vypínačem do zásuvky. Jinak třeba u mojí Enertie sice nejde nastavit, že se má baterie nabít jen na 80% (umí některé elektromobily), ale na druhou stranu mi hned po započetí nabíjení naskočí na displeji údaj o předpokládaném času do konce nabíjení a ten je většinou v reálu ještě o půl hodiny kratší. Řeším to tak, že si nastavím upozornění na mobilu a hodinu před ukončením to vypnu. Výsledkem je 80-90% nabití baterie. Je to teda i tak trochu opruz, ale myslím že další generace elektroskútrů už by mohly mít i takovéto vymoženosti dnešních elektromobilů ohledně nastavení doby nebo % ukončení nabíjení.

Jinak ty vyndavací baterie ti tiše závidím. Můžeš nabíjet v podstatě kdekoliv a ještě si u toho zaposiluješ :D Já to řeším tak, že v garáži si přehazuju rovnou celý elektrovozidla :) Ale samozřejmě že mám i zkušenost s pár nabíjením metodou vyhození kabelu z třetího patra paneláku . Ale to bylo jen v době kdy jsem začínal, než jsem si vytvořil páteřní sít nabíjecích zásuvek (garáž/práce/chata/chalupa).
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
E-max 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 19 zář 2020, 21:08
Skútr / moto: tankuji pouze elektřinu!

Video CUx z provozu

Příspěvekod curlyboi » 08 říj 2020, 17:30

Tak jsem konečně nadaboval to video z provozu:

Super Soco CPX
(prodáno) Super Soco CUX
(prodáno) Kymco People S 125 (Naraku: 160ccm kit + MaxiSpeed variátor + Racing karburátor, tryska 125, vymontovaný EGR, Tecnigas 4scoot, 130dB klakson :D, 50W bluetooth amp + vodotěsné repro)
Uživatelský avatar
curlyboi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 04 říj 2020, 23:39
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Super Soco CPX
Tuning / úpravy: muzika, klakson, blastery

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod e-Kája » 08 říj 2020, 20:35

Opět skvělá videorecenze a dokonce i s instruktáží na co si dát pozor :)
Je vidět že máš velké zkušenosti s jízdou na skútrech po zacpané Praze.
Tvou trasu z domova do práce odhaduju na cca 13km. Myslíš že bys to dal 2x tam a zpět na jedno nabití?
Já to mám do práce taky asi 13km s převýšením 100m a i s Peugeotem to 2x tam a zpět na jedno nabití v pohodě zvládnu 8)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
E-max 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 19 zář 2020, 21:08
Skútr / moto: tankuji pouze elektřinu!

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod goes » 08 říj 2020, 20:49

Tak toto by zadny spalovak nezvladl... ted uznavam vyhodu elektro skutru.
goes

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 464
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod curlyboi » 08 říj 2020, 23:14

e-Kája píše:Myslíš že bys to dal 2x tam a zpět na jedno nabití?


Je to 14. Myslím, že by to bylo tak tak. Cesta do práce je cca -32%, cesta z práce -22%. Možná na Normal nebo Eco, na Sport asi ne.

goes píše:Tak toto by zadny spalovak nezvladl... ted uznavam vyhodu elektro skutru.


Píšu to pod videem, spalovák to zvládá a ještě ke všemu rychleji. Smysl toho jen byl ukázat, že ač je skútr slabý, není pomalý.
Super Soco CPX
(prodáno) Super Soco CUX
(prodáno) Kymco People S 125 (Naraku: 160ccm kit + MaxiSpeed variátor + Racing karburátor, tryska 125, vymontovaný EGR, Tecnigas 4scoot, 130dB klakson :D, 50W bluetooth amp + vodotěsné repro)
Uživatelský avatar
curlyboi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 04 říj 2020, 23:39
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Super Soco CPX
Tuning / úpravy: muzika, klakson, blastery

PředchozíDalší

Zpět na Elektrické skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků