O tom že navigácia pomáha pri jazde sa orientovať a nejazdi za teba treba asi vysvetlit len tebe jedinému lubik. Ak budeš raz naozaj cestovať bez cieľu čiže aj cielene blúdiť tak to sa spraví samo neboj. Ale posluz si opäť vytrhnuté z kontextu a myšlienky aspoň sa trosku bavíme, dokazuje to tvoju pre nás uz tipicku a nekonečnú bezduchost a obmedzenosť názorov.
Naposledy upravil BrAtKo dne 25 led 2015, 14:51, celkově upraveno 1
Hele bratře, dál si plánuj svůj zrychlený průjezd zatáčkou na navigaci, ale odpusť si mě označovat za omezence (aha, už jsi stihnul udělat edit ) Také tě neoznačuji za člověka co žije na salaši s ovcema a užívá si s nima nespoutaný sex. Měj se fajn, třeba se někdy potkáme v zatáčce, já budu koukat na cestu a ty do navigace
Zdarec, náhodou, bez toho titulování, celkem dobrá řeč. Já po Česku i Slovensku, navi v celku nemusím. Od té doby co mě zavedla omylem kamsi do kravína. Ale jinam je dobrá věc. Co se týče těch zatáček, aspoň se orientuji jaká mě čeká, ostrá či mírná a na kruháči vyznačí i číslicí který výjezd použít. Kolikrát tu "slepici" co mi hlásí kterým vyjet neslyším.
Moto-navigaci za cenu 8k a více si nejspíš odpustím, není to pro mne jaksi "rozumná" cena. Když už, tak navigaci do auta za polovinu, nebo navigaci v mobilu zadarmo. Mapy zemí kam se chystám, si tam nahraji k offline použití a když bude pršet, tak je prostě schovám.
Kdysi Babetta 210, Yamaha FS80SE, Yamaha Virago 1100, Yamaha x-city 125 Piaggio Mp3 500 LT sport Suzuki DL 650 V-Strom
Při mém ročním nájezdu okolo 5000km v jedné stopě ročně je téměř jakákoliv navi zbytečná. Doživotní Garmin leží celé roky v šuplíku a i v autě si vystačím s navi Sygic v mé G2. Nejsem žádný hltač kilometrů, osobně nevím proč by jsem měl sedět za řídítkama skůtra déle než 300km, od toho mám auto a na trhání dálkových rekordů by přeci jenom bylo vhodnější cestovní moto. Další věc je, že času přes léto moc nemám a když už ano, raději se jedu vykoupat na pískovnu, než si pařit hlavu ve škopku. Skůtr je pro mě holt příjemněší alternativou v sezóně k autu a nebotřebuji se zde bít v prsa, kolik že toho na skůtru najezdím a tím pádem mám právo se nad ostatní povyšovat!