Je tomu asi týden co jsem reklamoval TOMTOM RIDER. Závada byla: Navi se zasekává a po té restartuje! Četnost restartů  ... za SF aneb 48 Krajskými městy cca 30x!!! a vždy se to samozřejmě stalo, když jsem přijel na křižovatku a nevěděkl kudy kam  
 Servis funguje následovně: V případě softvarové závady (což toto byl jeden z případů) je uživateli zsklán email, kterým si přeinstaluje software. V případě, že toto nepomůže (z 99,99% je závada odstraněna) se zavolá na HOTlinku TOMTOMU a servisní služba si navigaci vyzvedne u Vás doma a opravenou Vám ji doručí zpět! Tomu říkám služba zákazníkovi a je to další + pro TomTom! 
Já sem nechával navigaci v servisu (další možnost, pokud chcete reklamaci vyřešit přímo u Vašeho prodejce) , kde byla opravena za 2 hodiny.  
  
 Vše vyzkoušeno a zatím na výbornou!