Variátor - povolení a utažení

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Re: Variátor - povolení a utažení

Příspěvekod TUNER » 15 úno 2012, 21:09

Na ty Nm bych moc nekoukal....a nějaký nastavování na těchhle hračkách bude spíš jen orientační....pochybuju že to bude kalibrovaný atd. že to má 380 Nm vůbec nevadí. Ono to na tolik neutáhne a až to bude utažený,tak se ti to stejně začne protáčet s celou spojkou nebo variátorem. Ideal to zakápnout ještě lepidlem.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Variátor - povolení a utažení

Příspěvekod Kokeš » 15 úno 2012, 21:31

Uživatelský avatar
Kokeš

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 05 bře 2009, 19:34

Re: Variátor - povolení a utažení

Příspěvekod Jimmy » 15 úno 2012, 22:46

Kokeš píše:To musíš koupit tenhle :
http://www.elektroeden.cz/automobilovy- ... v+dp78058/
na zdroj zapomeň,bere to myslím 8A,normálně to strkám rovnou skutříkovi do zásuvky.

I ten nejstarší PC zdroj dá na 12V bez problémů 8 A. Např. nejslabší zdroj co mám doma 250W ještě z doby Pentií 2 a 3 dá na 12V 9A a později se přesouval důraz zrovna na 12V, takže mladší zdroje dají klidně i dvojnásobek.

Nicméně baterka bude pravděpodobně při montáži víc po ruce.
Zontes 310M Obrázek, dříve Runner 50 Purejet, Runner ST200
Uživatelský avatar
Jimmy

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 295
Registrován: 28 bře 2010, 00:20
Skútr / moto: Zontes 310M/ Dříve Gilera Runner Purejet 50/ST 200

Re: Variátor - povolení a utažení

Příspěvekod LukeOII » 15 úno 2012, 22:58

asi koupím tento http://www.atexkom.com/Auto-moto/Autopr ... -380N.html ,to uš je jedno jestli to budu napájet z baterky nebo ze zdroje,asi tu baterku,jen si budu muset udělat zásuvku,ale aspon to vyřeším můj problém a hodí se mi to pak na přehazování kol k autu,super. Ještě se zeptám,tím blokovacím klíčem to půjde povolit ten variátor?
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 pro 2013, 01:34, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Variátor - povolení a utažení

Příspěvekod Ladzi » 25 bře 2012, 20:25

Utahujte pořádně, jinak...
BG1.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Honda SCV100 Lead se vrátila se slzou v oku bývalému majiteli.
Jsem hrdým členem: http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
Ladzi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 14 lis 2010, 19:35
Bydliště: Úštěk (mezi Litoměřicemi a Č. Lípou)
Skútr / moto: Suzuki Burgman 250 (1999)

Re: Variátor - povolení a utažení

Příspěvekod moto.joker » 25 bře 2012, 20:34

Dobrý ...
Pokud budeš potřebovat díly, komplet variátor, řemen, spojka, ...
Ledasco mám, tedy mám celej motor po defektu, ale tyhle díly tam jsou.
Nechám levně.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250
Je: Honda Forza 350; Yamaha YBR 125
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 323
Příspěvky: 1707
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Variátor - povolení a utažení

Příspěvekod Ladzi » 25 bře 2012, 21:10

Určitě se domluvíme. Navíc to k tobě nemám ani příliš daleko. Sledoval jsem tvůj příběh s motorem a popravdě se dost obávám stejné situace. Jezdím s tím jak s miminkem :)
Honda SCV100 Lead se vrátila se slzou v oku bývalému majiteli.
Jsem hrdým členem: http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
Ladzi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 14 lis 2010, 19:35
Bydliště: Úštěk (mezi Litoměřicemi a Č. Lípou)
Skútr / moto: Suzuki Burgman 250 (1999)

Re: Variátor - povolení a utažení

Příspěvekod moto.joker » 25 bře 2012, 22:57

Dej vědět přes SZ a určo se domluvíme. Mi to leží doma a jsem línej někam dát inzerát. Kdybys chtěl celý motor, není problém se dohodnout. Už sice není komplet (chybí karburace, převody ...), ale pro Tvoje účely to bude dostačující celek. Kartery, variátor, spojka, kryty variátoru, vodní pumpa, ...
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250
Je: Honda Forza 350; Yamaha YBR 125
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 323
Příspěvky: 1707
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Variátor - povolení a utažení

Příspěvekod MisaKacenka » 25 bře 2012, 23:01

Jak si to utahoval...? Nejaky jisteni - lepidlo, barva...?
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Variátor - povolení a utažení

Příspěvekod Ladzi » 25 bře 2012, 23:09

Nemám v tom prsty. Koupil jsem to sotva před půl rokem a najel necelé dva tisíce. Dostal jsem starý řemen a válečky, že jsou měněné, tudíž jsem nepátral, zda je ve variátoru nějaký problém.
Honda SCV100 Lead se vrátila se slzou v oku bývalému majiteli.
Jsem hrdým členem: http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
Ladzi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 14 lis 2010, 19:35
Bydliště: Úštěk (mezi Litoměřicemi a Č. Lípou)
Skútr / moto: Suzuki Burgman 250 (1999)

Re: Variátor - povolení a utažení

Příspěvekod MisaKacenka » 25 bře 2012, 23:21

Hmm...tak to je radost...zrouvna sem menil vario a montoval ho :) tak snad to bude drzet...pro sichr se na to kouknu :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Variátor - povolení a utažení

Příspěvekod radomir.lubos » 08 kvě 2020, 13:25

Zdravím, mám dotaz ohledně pořizování variátoru. Budu si ho muset pořídit do svého skútru, ale nevím kde radši, zatím jsem našel tuto možnost: https://scooter-tuning.cz/kategorie-produktu/variatory-a-spojky/variator/ :) Máte ještě nějaký tip?
radomir.lubos

5+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 5
Registrován: 02 říj 2017, 15:23

Re: Variátor - povolení a utažení

Příspěvekod kalis323 » 08 kvě 2020, 14:20

Záleží co odtoho očekáváš má to plusy a mínusy.

Odesláno z mého Redmi Note 8 Pro pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
kalis323

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 245
Registrován: 11 zář 2016, 21:19
Bydliště: Jižní Čechy-Česko Budějovicko
Skútr / moto: piaggio mp3 500ie lt business abs, SKYCRUISER 125

Předchozí

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron