05 črc 2012, 14:30
tatík píše:máš dvě možnosti,počkat si do ledna příštího roku,koupit si skutr 125 a bude Ti to muset stačit,nebo autoškola a za měsíc si můžeš koupit co chceš.At už zvolíš jedno nebo druhé,osobně bych do ničeho překopanýho nešel,běžná kontrola na silnici sice nic nepozná,ale bude to na ůkor životnosti motoru a ten rozdíl výkonu zas tak velkej není,aby to stálo za to.
 Taky mě překvapilo, že jsem v bazarech na netu našel skútry s vyšším obsahem levněji, než ty 125-ky.
  Taky mě překvapilo, že jsem v bazarech na netu našel skútry s vyšším obsahem levněji, než ty 125-ky. 
			
		05 črc 2012, 15:18
05 črc 2012, 15:40
 
  
			
		05 črc 2012, 15:52
 
  A to je pak omezení jen na aut. převodovku a bez omezení kubatury ?
  A to je pak omezení jen na aut. převodovku a bez omezení kubatury ?   
  
 05 črc 2012, 19:19
 125ky JSOU drahý, protože je chce každej mladej...
 125ky JSOU drahý, protože je chce každej mladej...   Zkusím ti zjistit, zda ve Štatlu něco takového nemají, co by to bylo za Šalingrad bez motoškoly na skútra? Jo, ve vyhlášce máš psáno "je li výcvik prováděn na stroji s automatickou převodovkou, ŘP se vztahuje pouze na vozidla s aut. přev." Jelikož to platí pro auta, pro motorky by mělo taky. Takže velký A dělaný na skútru by mělo být neomezený pro moto s automatem (variátorem)
 Zkusím ti zjistit, zda ve Štatlu něco takového nemají, co by to bylo za Šalingrad bez motoškoly na skútra? Jo, ve vyhlášce máš psáno "je li výcvik prováděn na stroji s automatickou převodovkou, ŘP se vztahuje pouze na vozidla s aut. přev." Jelikož to platí pro auta, pro motorky by mělo taky. Takže velký A dělaný na skútru by mělo být neomezený pro moto s automatem (variátorem)  
			
		06 črc 2012, 08:28
 Ale to vysvětlení má logiku, v dnešní pitomé době. Jak je o něco zájem, hned se to zdraží a vydělávat - vydělávat. Ono by to šlo i naopak a možná daleko výnosněji... ale pryč od toho.
  Ale to vysvětlení má logiku, v dnešní pitomé době. Jak je o něco zájem, hned se to zdraží a vydělávat - vydělávat. Ono by to šlo i naopak a možná daleko výnosněji... ale pryč od toho. Já teda pátrám taky ale zatím bez úspěchu. Do jedné autoškoly jsem i psal dotaz, tak čekám, jestli, kdy a co mě odpoví.
 Já teda pátrám taky ale zatím bez úspěchu. Do jedné autoškoly jsem i psal dotaz, tak čekám, jestli, kdy a co mě odpoví.   Nějaká autoškola mě už loni napsala, že výcvik s automatem neprovádí a že i na skútry všech kubatur si musím udělat regulérní "A"-čko. Což mě prozatím odradilo.
 Nějaká autoškola mě už loni napsala, že výcvik s automatem neprovádí a že i na skútry všech kubatur si musím udělat regulérní "A"-čko. Což mě prozatím odradilo.
			
		06 črc 2012, 09:05
 Psal jsem včera známému, co dělá auto-motoškolu v Kolíně, bezva chlap, píšu mu vždy, když si něčím ve vyhlášce nejsem jistej. Psal, že teoreticky by to tak mělo fungovat, dokonce jsem i já našel na netu motoškolu, kde provádí výcvik na skútru, bohužel však jen A1 (do 125ccm). Špatná zpráva je, že ani ten známej (byť má dění v autoškolách zmapovaný opravdu výborně) neví, že by někde tuto metodu praktikovali na neomezené A.
 Psal jsem včera známému, co dělá auto-motoškolu v Kolíně, bezva chlap, píšu mu vždy, když si něčím ve vyhlášce nejsem jistej. Psal, že teoreticky by to tak mělo fungovat, dokonce jsem i já našel na netu motoškolu, kde provádí výcvik na skútru, bohužel však jen A1 (do 125ccm). Špatná zpráva je, že ani ten známej (byť má dění v autoškolách zmapovaný opravdu výborně) neví, že by někde tuto metodu praktikovali na neomezené A.  To první se dá docela snadno chápat, stejný problém řeší soused z vesnice, má papíry na všechno krom Áčka. Dokoce i profesák, a bojí se jak čert kříže, aby o to nepřišel. Má doma skútříka čínu 50ccm (skoro nová, najeto 500km, a teď se mu ji nedaří prodat
 To první se dá docela snadno chápat, stejný problém řeší soused z vesnice, má papíry na všechno krom Áčka. Dokoce i profesák, a bojí se jak čert kříže, aby o to nepřišel. Má doma skútříka čínu 50ccm (skoro nová, najeto 500km, a teď se mu ji nedaří prodat  hold čína) a já ho jezdím vždy dráždit s Viragem (má rád amerikan styl, a čopřík, to mu tečou sliny jak bernardýnovi) a nebo se Sferrari, tuhle jsem mu ho pujčil, ať se projede, a když se vrátil, bylo vidět, že jsem ho dostal do kouta, vono to totiž na rozdíl od 50ccm JEDE. Je tu ale taky snadná pomoc, problém je jediný, hodně autoškol dělá to, že si s tebou prostě odkroutí něco z teorie a něco z jízd (často dokonce méně, než jsi si zaplatil), a pak tě kopne ke zkouškám. Pak se jen instruktor baví na tom, co všechno tě nenaučili, a tebe česky řečeno "kopnou do pr*ele"! Snadná pomoc je, najít autoškolu v okolí (už jsem psal tomu známému, zda ví o nějaké v Brně s dobrým přístupem, co nejpodobnějším tomu jeho, čekám na odpověď od něj, a pak dám taky vědět) která to bere trochu vážně, věnuje se ti, a 1. odjezdí s tebou všechny jízdy, které jsou součástí kurzu, byť to budeš umět, a 2. ke zkouškám tě nepustí, když ještě bude pochybnost, a budou tě "cepovat" dokud si neboudou jistí. Pak už stačí jedniné, nepřijít na zkoušky po vopici, nebo nedej bóže i s ní (byť bys ji měl v kočárku), nezpanikařit, a hlavně VŽDY BÝT KLIDNEJ, A MÍT CHLADNOU HLAVU! Já zatím dělal 2 řidičáky (AM, pač jsem musel už letní prázdniny na pincku projezdit, a čekat na 16tiny v listopadu se nechtělo, a A1, kterou jsem dělal 5 měsíců po dokončení AM, den po narozeninách), a vždy jsem viděl, že vypadnul buď frajírek, který si myslel "já to vím, nepoučuj, vyliž mi", nebo někdo, kdo byl tak vynervovanej, že při podepisování papírů skoro přeškrtnul celý lejstro.
 hold čína) a já ho jezdím vždy dráždit s Viragem (má rád amerikan styl, a čopřík, to mu tečou sliny jak bernardýnovi) a nebo se Sferrari, tuhle jsem mu ho pujčil, ať se projede, a když se vrátil, bylo vidět, že jsem ho dostal do kouta, vono to totiž na rozdíl od 50ccm JEDE. Je tu ale taky snadná pomoc, problém je jediný, hodně autoškol dělá to, že si s tebou prostě odkroutí něco z teorie a něco z jízd (často dokonce méně, než jsi si zaplatil), a pak tě kopne ke zkouškám. Pak se jen instruktor baví na tom, co všechno tě nenaučili, a tebe česky řečeno "kopnou do pr*ele"! Snadná pomoc je, najít autoškolu v okolí (už jsem psal tomu známému, zda ví o nějaké v Brně s dobrým přístupem, co nejpodobnějším tomu jeho, čekám na odpověď od něj, a pak dám taky vědět) která to bere trochu vážně, věnuje se ti, a 1. odjezdí s tebou všechny jízdy, které jsou součástí kurzu, byť to budeš umět, a 2. ke zkouškám tě nepustí, když ještě bude pochybnost, a budou tě "cepovat" dokud si neboudou jistí. Pak už stačí jedniné, nepřijít na zkoušky po vopici, nebo nedej bóže i s ní (byť bys ji měl v kočárku), nezpanikařit, a hlavně VŽDY BÝT KLIDNEJ, A MÍT CHLADNOU HLAVU! Já zatím dělal 2 řidičáky (AM, pač jsem musel už letní prázdniny na pincku projezdit, a čekat na 16tiny v listopadu se nechtělo, a A1, kterou jsem dělal 5 měsíců po dokončení AM, den po narozeninách), a vždy jsem viděl, že vypadnul buď frajírek, který si myslel "já to vím, nepoučuj, vyliž mi", nebo někdo, kdo byl tak vynervovanej, že při podepisování papírů skoro přeškrtnul celý lejstro.   Normální motorky se bát NEMUSÍŠ! Neříkej, že jsi nikdy nejezdil na pincku, a když opravdu ne, pujč si Simsona nebo pincka a do 2 hodin ježdění budeš připraven, co se řazení týče. Pak sedneš na normál motorku, a jen si zvykneš, že to trošku víc váží, ale to je pohoda. Ve správné autoškole by ti první jízdy měli dát ideálně na 125ccm, když řekneš, že jsi na motorce moc nejezdil, nebo při nejmenším alespoň na motorce pro výcvik A omezeného. A pak teprve šup na "litrouše"
 Normální motorky se bát NEMUSÍŠ! Neříkej, že jsi nikdy nejezdil na pincku, a když opravdu ne, pujč si Simsona nebo pincka a do 2 hodin ježdění budeš připraven, co se řazení týče. Pak sedneš na normál motorku, a jen si zvykneš, že to trošku víc váží, ale to je pohoda. Ve správné autoškole by ti první jízdy měli dát ideálně na 125ccm, když řekneš, že jsi na motorce moc nejezdil, nebo při nejmenším alespoň na motorce pro výcvik A omezeného. A pak teprve šup na "litrouše"  
			
		06 črc 2012, 09:42
06 črc 2012, 10:09
 Bezva človíček. Já právě tohle nepsal, protože jsem si nebyl jist, abych mu nenapsal hloupost, jisté však je, že tak nebo tak, v dobré autoškole mají zajistit, aby žák věděl vše tak, aby prošel. Je jasné, že někdy se to nepovede, ale to myslím tak snadno nehrozí (pokud nejde o ženskou za volantem, které jsem v autoškole viděl hoodně často vypadávat ze zkoušek). Musím Matymu ještě napsat, u něj je to trošku horší, než odepíše
 Bezva človíček. Já právě tohle nepsal, protože jsem si nebyl jist, abych mu nenapsal hloupost, jisté však je, že tak nebo tak, v dobré autoškole mají zajistit, aby žák věděl vše tak, aby prošel. Je jasné, že někdy se to nepovede, ale to myslím tak snadno nehrozí (pokud nejde o ženskou za volantem, které jsem v autoškole viděl hoodně často vypadávat ze zkoušek). Musím Matymu ještě napsat, u něj je to trošku horší, než odepíše  Já si myslím, že tak nebo tak, není se čeho bát. Na to řazení si člověk dokáže snadno zvyknout, a když to je jak říkáš, že své stávající papíry neohrozí, fak není o čem přemýšlet (leda o penězích
 Já si myslím, že tak nebo tak, není se čeho bát. Na to řazení si člověk dokáže snadno zvyknout, a když to je jak říkáš, že své stávající papíry neohrozí, fak není o čem přemýšlet (leda o penězích  ).
 ).
			
		06 črc 2012, 11:15
 
  
  Ale skútříci v provedení MAXI, to se mě taky zalíbilo. Má to  ...jak to napsat...   "geometrii sezení" hodně podobnou s těma "mýma" motorkama. Navíc to má ten variátor.
 Ale skútříci v provedení MAXI, to se mě taky zalíbilo. Má to  ...jak to napsat...   "geometrii sezení" hodně podobnou s těma "mýma" motorkama. Navíc to má ten variátor.   
  Ovšem... 1 - 2 - 3 - neutrál stop. A pak zas 1 - neutrál, stop. 1 - 2 -  neutrál, stop... to je pomalu na věšák.
  Ovšem... 1 - 2 - 3 - neutrál stop. A pak zas 1 - neutrál, stop. 1 - 2 -  neutrál, stop... to je pomalu na věšák. 
   
  
			
		06 črc 2012, 12:03
 chvilku si zvykneš a uděláš to. Hele, najdi si, kterého maxíka by jsi chtěl, a koukej na fotku, a řekni si: "tak pro tebe to udělám, a tu motorku těch pár týdnů zvládnu!!!"
 chvilku si zvykneš a uděláš to. Hele, najdi si, kterého maxíka by jsi chtěl, a koukej na fotku, a řekni si: "tak pro tebe to udělám, a tu motorku těch pár týdnů zvládnu!!!"  A pak ti nic nebude bránit v koupi nového mazlíka, a můžeš s námi někam vyrazit
 A pak ti nic nebude bránit v koupi nového mazlíka, a můžeš s námi někam vyrazit  
			
		06 črc 2012, 12:57
06 črc 2012, 16:27
 Já ještě musím někam vyjet, do zítra do večera musím najet ještě alespoň 140km, abych měl za jeden týden 1000km
 Já ještě musím někam vyjet, do zítra do večera musím najet ještě alespoň 140km, abych měl za jeden týden 1000km  
   To je strašný, ani na jawě, ani na Yamaze Virago ty kiláky tak nenaskakovaly, ale skútr, a už se počítadlo vrtí jak o život
 To je strašný, ani na jawě, ani na Yamaze Virago ty kiláky tak nenaskakovaly, ale skútr, a už se počítadlo vrtí jak o život  
			
		06 črc 2012, 19:19
06 črc 2012, 19:44
 Teď jsem se ještě byl projet v krásně nabitém vzduchu před bouřkou na Zl. Slunce u Kolína na kafčo se sousedem, takže další kiláky k dobru
 Teď jsem se ještě byl projet v krásně nabitém vzduchu před bouřkou na Zl. Slunce u Kolína na kafčo se sousedem, takže další kiláky k dobru 