Odpojování baterie na skútru

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Odpojování baterie na skútru

Příspěvekod martinsima » 12 dub 2011, 22:31

Na všech skútrech mám alarmy, které žerou v tzv. Stand By stále proud. Proto mám všude vypínače baterie. Nevadí těm skútrúm, když přijedu do garáže, tak tlačítkem odpojím baterii? Myslím tím, nezblbne to nějak elektroniku, imobilizer atd??
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 212
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: Odpojování baterie na skútru

Příspěvekod lkpdshark » 12 dub 2011, 22:33

Jediný co vždycky zblbne, tak budou hodiny, plus věci bez paměti.
Není lepší ten alarm odpojit?
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: Odpojování baterie na skútru

Příspěvekod martinsima » 12 dub 2011, 22:40

Proto se tu ptám, na Piaggiu mám jen vypínač na alarm ale ostatní skútry vypínam celý.
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 212
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: Odpojování baterie na skútru

Příspěvekod lkpdshark » 12 dub 2011, 22:45

Odpojením jsem myslel ho úplně vyhodit.
Stand-by proud by měl být tak malý, že tu baterku skoro nevysává. Pokud ano, tak tam bude někde chyba. Pak ale bych dal alarm úplně pryč.

Jinak komplet odpojení baterky od stroje na noc by nemělo nic tropit s elektrikou.
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: Odpojování baterie na skútru

Příspěvekod 1975ak » 13 dub 2011, 18:03

Odpojením baterie se nic nestane, ale pokud nemáš zálohované hodiny. budeš je must znovu nastavovat.
Alarm a dálkové startování jsem měl na Keeway a asi po 10 dnech jsem musel nakopávat , baterka byla hin. Když jsem to počítal , tak při kapacitě baterky 3000 mAh je to 10x30 mAh. Tedy odběr 30 mAh za 10 dní vybil baterku. Po první sezóně se baterie zničila. Než jsem dal druhou, naistaloval jsem vypínač a už nikdy se to neopakovalo. Pokud tedy parkuješ déle jak 2 dny, tak se odpojovač vyplatí.
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka


Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků