Maximální rychlost na scooteru

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Příspěvekod venca1124 » 30 říj 2006, 01:01

:cyclops:podle mne staci zjistit jakou znacku cinane okopcily a pak to bude sranda B) B) B)
SUZUKI BURGMAN AN650 RV2003
venca1124

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 04 říj 2006, 22:01
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod MP » 30 říj 2006, 18:58

Maximálka mého skútru:
V obci 50 km/h
mimo 90 km/h
dálnice 120 km/h .... jde i víc , ale jedu na pohodu :rolleyes:
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Příspěvekod KYBLOS » 30 říj 2006, 20:02

Tak tomu říkám správnej bodovej názor :D Nicméně uděluju ti trestný body za podporu bodovýho šystému :( Né nezastřel mě, dělám si srandu :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 bře 2013, 01:37, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod WeCo » 30 říj 2006, 21:05

to Venca 1124: myslím, že nejlepší způsob jak z toho číňana dostat maximum je okamžitě ho prodat dokud je jako novej, přidat těch 15 - 20 a koupit si jetou itálii nebo japonce. Pak můžeš v tuningu pokračovat dál. Nehledě na to, že vzduchem chlazený čtyřtakt asijské výroby má jisté hranice, které moc neposuneš. Tohle opravdu nemá cenu - nemyslím to nějak zle, sám jsem to podstoupil a mám takovou zkušenost. Snažil jsem se přesvědčit čínskou (tchaiwanskou) padesátku dvoutakt aby jezdila reálně 80, což se mi za cenu asi 15.000,- (a nesčetně hodin kamaráda servisáka) nakonec podařilo. Nárůst výkonu ale nesedl té konstrukci a vznikly z toho nemalé technické problémy. Přemýšlej taky nad tím, že rám, brzdy, gumy... to vše je u Tvého stroje dimenzováno na určitou provozní rychlost a když ji budeš zvyšovat, tak musíš přidat i tady... závěr: do 40 tKč koupíš třeba lehce jetou Yamahu Majesty 150 (10 kW) a třeba za tři roky ji ještě můžeš za dvacet prodat. Což se o značce z číny bohužel nedá říct :(
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod Dj RE5PECT » 30 říj 2006, 21:30

[quote=WeCo]to Venca 1124: myslím, že nejlepší způsob jak z toho číňana dostat maximum je okamžitě ho prodat dokud je jako novej, přidat těch 15 - 20 a koupit si jetou itálii nebo japonce. Pak můžeš v tuningu pokračovat dál. Nehledě na to, že vzduchem chlazený čtyřtakt asijské výroby má jisté hranice, které moc neposuneš. Tohle opravdu nemá cenu - nemyslím to nějak zle, sám jsem to podstoupil a mám takovou zkušenost. Snažil jsem se přesvědčit čínskou (tchaiwanskou) padesátku dvoutakt aby jezdila reálně 80, což se mi za cenu asi 15.000,- (a nesčetně hodin kamaráda servisáka) nakonec podařilo. Nárůst výkonu ale nesedl té konstrukci a vznikly z toho nemalé technické problémy. Přemýšlej taky nad tím, že rám, brzdy, gumy... to vše je u Tvého stroje dimenzováno na určitou provozní rychlost a když ji budeš zvyšovat, tak musíš přidat i tady... závěr: do 40 tKč koupíš třeba lehce jetou Yamahu Majesty 150 (10 kW) a třeba za tři roky ji ještě můžeš za dvacet prodat. Což se o značce z číny bohužel nedá říct :( [/quote]mam stejnej nazor...
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod venca1124 » 30 říj 2006, 22:01

:cyclops:vube ses mne nedotk ;) je jasne ze kdibi to bil kvalitni skutr tak nebude stat 25000kc, mozna mas pravdu ja ti ho trochu popisu pnemu P 120/70-12 Z 130/70-12 (obe bezdusove) pokud nezaprsi sedi v zatačce docela dobre,Delka 1960/sirka700/rozvor1340/vaha 107kg/v predu koutouc dvoupistek v zadu buben predni brzdi fakt dobre,zadni fakt spatne ale uz mam pripravenej kotouc i do zadu, mne proste bavi se v tom vrtat mozna ze sem si spomnel na sva mlada leta kdiz sem rozebral kdeco a zase sem to dal do hromady proste na tomle se trochu zasvetim do problematyky a techniky skutru a pak si koupim neco poradneho ale to budene nejdriv za 1.5roku a bude to skutr radove kolem 100000kc ;) B) B)
SUZUKI BURGMAN AN650 RV2003
venca1124

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 04 říj 2006, 22:01
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod WeCo » 30 říj 2006, 22:14

venco a to je 4T AC? asi jo, že jo. Protože pokud vím, tak kromě Kymca se LC v číně nedělá. Samozřejmě Kymco je jiný class za jinou cenu... Škoda že ten Xinling není dvoutakt, s tím by se už daly dělat psí kusy. No nic, moc ho netrap a brzy našetři na B400 - taky si ho moc přeju - na dlouhý trasy je to super koráb. Pokud mi nerupne v kouli a nekoupím si třeba Jawu Dakar 650 což mě teď taky docela dostává... no nic tady je to o skůtrech, tak zdar a dojeď s tím na jaře na nějaký sraz! ;)
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod venca1124 » 30 říj 2006, 22:34

:cyclops:ses tam este je to 4T co znamena AC a LC :thinking:
SUZUKI BURGMAN AN650 RV2003
venca1124

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 04 říj 2006, 22:01
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod KYBLOS » 30 říj 2006, 22:40

Já nevím jestli je to 4T, nebo 2T, ale AC je chlazení vzduchem a LC je chlazení vodou :-) tzn. vodník
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod WeCo » 30 říj 2006, 23:45

ano, jak praví pan Kyblos AC= Air Cooled tzn. vzduchem chlazený (nucené chlazení - když se točí motor, točí se i vrtule ženoucí vzduch na žebra chladiče) LC= Liquid Cooled (kapalinové chlazení) - mnohem účinnější - proto se dá motor víc točit = vyšší výkon. Jako u počítače - dokud jsem chladil ventilátorem tak to hučelo a výkon nic moc. Pak jsem začal chladit vodou - otočil jsem výkon o 30% navrch a ticho po pěšině. Hold co neuchladíš to neukecáš :) B)
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod venca1124 » 31 říj 2006, 19:01

ten muj je to 4T AC
SUZUKI BURGMAN AN650 RV2003
venca1124

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 04 říj 2006, 22:01
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod WeCo » 01 lis 2006, 12:23

jj, to je bohužel ta nejméně vhodná kombinace na zvýšení výkonu. Největší šanci to zvednout máš u 2T LC :) obecně se 4T moc tunit nedají, i když si myslím že laděný výfuk a nový variátor může tomu trochu pomoct ale tak cca 10% v maximálce. Myslím že to teď podstoupil roman.mara, mrkni na téma Variátory, laďáky...
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod roman.mara » 01 lis 2006, 13:09

můžu potvrdit

maximálka se zvedla zhruba o 5km/h, tedy teď je 115km/h,, no on taky Burgouš není žádný drobek
je to hlavně cesťák, to si člověk musí vybrat, co od svého scoota chce.

mě stačí jet v klidu tou 100km/h a to i ve dvou. Do kopce ( Baranďák sám také 100km/h)

variátor zlepšil výrazně průběh výkonu, je živější. Výfuk dodá ten správný zvukový efekt. Jak když
stojíš na semaforu, tak při jízdě. Umí si i pěkně střelit.

když zvedat maximálku a výkon, tak určitě 2T a nejlépe vodník
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod venca1124 » 01 lis 2006, 23:03

:cyclops:ja to stejnak skusim, ten ten motor neni vlastne zajetej(1300km)tak uvidim az bude mit tak 2500km a kdiz sem vyndal svycku tak nemnela tu cyhlovou(cervenou)barvu ale spis trochu do bela tak to bude chuda smes,tak skusim zvetsit trysku(nini je tam 108),este mozna dat jinej vzduchovej fyltr,zda se mi ze trubka z valce do vifuku v porovnani s jinejma ma malej prumer tak tak navarim vetsi a to same z vifuku,uz sem sehnal 13palcova kola a mam v jednani varec a remen(kevlar) ta skuste poradit co este poladit ja ma v praci casu dost :p ;) B)
SUZUKI BURGMAN AN650 RV2003
venca1124

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 04 říj 2006, 22:01
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod JERZEY » 25 led 2007, 16:24

Čau,
já ho mám krátce, ale zatím max 110 km/h na jižní spojce, ve dvou 100 km/h..ale myslím, že by uměl i víc. B)
Uživatelský avatar
JERZEY

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 17 led 2007, 14:59
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Yamaha Teo´s rv.2001,8,7 kw/9000 ot,najeto 10500km,modrá metalíza

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků