Jak na D1 s motorkou ?

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Jak na D1 s motorkou ?

Příspěvekod Jouda » 01 lis 2010, 11:21

Možná je to naprosto nesmyslný dotaz, ale můžu vůbec jet od 1.11. po D1 s motorkou ? Zimní gumy pochopitelně nemám :mrgreen: Ví to někdo s jistotou jak to je ? Přiznám se, že jsem nekoukal jestli se toto ustanovení (zimní výbava) vztahuje i na jednostopá vozidla.
Uživatelský avatar
Jouda

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 246
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Aprilia SRV850 ex GP800
Tuning / úpravy: Rychly pruhy na zakryti skrabancu :))

Re: Jak na D1 s motorkou ?

Příspěvekod Ryan » 01 lis 2010, 12:05

Ano, můžeš 8)


Definice značky „Zimní výbava“ je následující:
„Zimní výbava“ (č. C 15a), která přikazuje řidiči motorového vozidla kategorie M nebo N v období od 1. listopadu do 31. března pokračovat v jízdě jen za použití zimních pneumatik, a to u motorových vozidel o maximální přípustné hmotnosti nepřevyšující 3 500 kg s hloubkou dezénu hlavních dezénových drážek nebo zářezů nejméně 4 mm na všech kolech a u motorových vozidel o maximální přípustné hmotnosti převyšující 3 500 kg s hloubkou dezénu hlavních dezénových drážek nebo zářezů nejméně 6 mm na všech hnacích kolech; pod značkou může být umístěna dodatková tabulka E 12 s uvedením odlišné úpravy doby platnosti.“

Shrnuto:
Povinost mít na všech kolech (u vozidel nad 3,5t pouze na poháněných kolech) zimní pneumatiky, a to jak pro osobní, tak pro nákladní vozidla – netýká se to však např. motocyklů a přívěsů.
Uživatelský avatar
Ryan

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 467
Registrován: 04 říj 2006, 00:43
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Aprilia SR50 Racing
Tuning / úpravy: TopPerformance 70ccm, LeoVince ZX, Malossi MultiVar, Malossi 19mm carb.

Re: Jak na D1 s motorkou ?

Příspěvekod j3nda » 01 lis 2010, 12:09

koukam, ze vymysleli zase peknou kokotinu
co je asi tak na snehu neovladatelnejsi auto na letnakach a nebo motorka :-D
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Jak na D1 s motorkou ?

Příspěvekod 1975ak » 01 lis 2010, 14:09

Dej řetěz na hnanou nápravu a pokračuj :-)
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: Jak na D1 s motorkou ?

Příspěvekod BG650 » 01 lis 2010, 20:43

Buď v klidu, motorka je na sněhu neovladatelná i na zimákách. Leda, že by tě napadlo použít hřeby. Ale to je spíše do terénu a rozhodně ne na skůtra.
Uživatelský avatar
BG650

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 402
Registrován: 27 lis 2007, 17:57
Bydliště: Lety u Dobřichovic
Skútr / moto: B 650, X9 250,ČZ 175,KLR 600 602371312

Re: Jak na D1 s motorkou ?

Příspěvekod Bahnak » 01 lis 2010, 20:53

Motorka je samozřejmě na sněhu ovladatelná. Problém nastává pouze na uježděném ledu a náledí. Suchý sníh nijak zvlášť neklouže.
Na skůtry se dělají zimní pneu a dokonce i s hroty. To má ale smysl tak někde na horách.
cesta je cíl
Uživatelský avatar
Bahnak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 598
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Re: Jak na D1 s motorkou ?

Příspěvekod Tomas VXR » 02 lis 2010, 00:09

Bahnak píše:Motorka je samozřejmě na sněhu ovladatelná. Problém nastává pouze na uježděném ledu a náledí. Suchý sníh nijak zvlášť neklouže.
Na skůtry se dělají zimní pneu a dokonce i s hroty. To má ale smysl tak někde na horách.


Myslíš třeba takovouhe, Na ledu a tvrdyn sněhu to jde, na asfaltu a betoně jsou jízdní vlastnosti horší, ale zase to pěkně jiskří. :lol:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Tomas VXR

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 13 čer 2010, 21:45
Bydliště: Praha 9
Skútr / moto: Gilera Runner VXR
Tuning / úpravy: multivar + Leo vince + momentálně bílej mat

Re: Jak na D1 s motorkou ?

Příspěvekod Bahnak » 02 lis 2010, 00:35

tohle už je extrem ale viděl jsem někde na netu takový rozumný s hrotama jako se používaly za mýho mládí tzn. cca 1mm.
cesta je cíl
Uživatelský avatar
Bahnak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 598
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Re: Jak na D1 s motorkou ?

Příspěvekod Mojda » 02 lis 2010, 09:30

Za tvýho mládí, říkáš ? Tak to muselo být někdy tak okolo roku 1863 a tenkrát, co si pamatuju, jezdily povozy v zimě s koly omotanými takovými slaměnými, zkroucenými povřísly :twisted: !!!
* Na světě jsou dva druhy lidí, ti co mě mají rádi a ti co půjdou do pekla...
Uživatelský avatar
Mojda

1500+
 
Reputace: 246
Příspěvky: 1738
Registrován: 04 lis 2007, 21:52
Bydliště: Prágl
Skútr / moto: mrňavá Aprilka

Re: Jak na D1 s motorkou ?

Příspěvekod Neos50 » 02 lis 2010, 09:32

Bahnak píše:Motorka je samozřejmě na sněhu ovladatelná. Problém nastává pouze na uježděném ledu a náledí. Suchý sníh nijak zvlášť neklouže.
Na skůtry se dělají zimní pneu a dokonce i s hroty. To má ale smysl tak někde na horách.

myslíš třeba totok? :-D mám a je to znát i na silnici..tam kde normální kloužou tak totok drží je to jak u auta prostě rozdíl poznáš
Obrázek
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Jak na D1 s motorkou ?

Příspěvekod 1975ak » 02 lis 2010, 09:35

Klíííd,, podle vyhlášky smí hroty používat jen záchranné jednotky a to jen v horských oblastech a to jen na sněhu...
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: Jak na D1 s motorkou ?

Příspěvekod matty46 » 02 lis 2010, 22:03

ty hřeby by se hodily vloni sem jedenkrát nepřespal doma a do rána napadl sníh a zmrzl na silnici samozřejmě mi mé mužské ego nedalo a chtěl jsem odject na plnej plyn ale nakonec jsem jen hrabal na mistě nebo se točil :D takže jsem vypadal jak idi... hold pět koní na zadku je brutál :twisted:
Naposledy upravil KYBLOS dne 26 bře 2013, 01:07, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
South Bohemia Scooters
Bývalo:Derbi Vamos,Piaggio NRG,Yamaha yp Majesty 150,Suzuki Burgman 400 K3,Yamaha T-Max 500.....
fén 602626895
http://matty46.rajce.idnes.cz/
abych neměl hlad a žízen na provázku zkáču, doufaje že získám přízen samolibých sráčů
Uživatelský avatar
matty46

750+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 960
Registrován: 22 čer 2009, 11:25
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Piaggio Liberty 125


Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků