125 ccm po záběhu

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

125 ccm po záběhu

Příspěvekod kocur » 22 bře 2014, 18:09

Nazdar chlapci
stále zajíždím nový motor a zajímá mě, jak se zlepší jeho parametry. Myslím, kdy je motor už zajetý, o kolik se zvýší max. rychlost v procentech a sníží spotřeba. Jistě jste to sledovali. Samozřejmě bavíme se o dobře zajetém motoru. Díky za poznatky!
Uživatelský avatar
kocur

100+
 
Reputace: -11
Příspěvky: 116
Registrován: 03 led 2014, 19:30
Skútr / moto: Yuki 125 Snake, TGB X-Motion 300 EFi

Re: 125 ccm po záběhu

Příspěvekod Gandalf » 22 bře 2014, 20:40

Pri zabehu motoru se nejezdi naplno, tak z ceho chces zjistovat narust maximalky? Naopak spotreba zpravidla lehce stoupne, protoze teprve zacnes vyuzivat plny potencial motoru :wink:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1467
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: 125 ccm po záběhu

Příspěvekod Zrk » 22 bře 2014, 20:53

No po záběhu spotřeba vždy klesne např.u auta to bylo až o litr.U skútru to asi bude jen o pár deci.
Zrk

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 17 led 2014, 19:07
Skútr / moto: Kymco Yager 125GT
Tuning / úpravy: Bez

Re: 125 ccm po záběhu

Příspěvekod kocur » 22 bře 2014, 21:07

No po pár stovkách km jsem maximálku zkoušel. Z prudkého kopce to jelo 110 tacho, asi 90 km/h v reálu. Ale myslím, že po pár tisísích km to může jít i víc.
Pokud jde o spotřebu, měl jsem na mysli prům. spotřebu při určité rychlosti, resp. jízdním průměru.
Díky za reakci.
Uživatelský avatar
kocur

100+
 
Reputace: -11
Příspěvky: 116
Registrován: 03 led 2014, 19:30
Skútr / moto: Yuki 125 Snake, TGB X-Motion 300 EFi

125 ccm po záběhu

Příspěvekod BrAtKo » 22 bře 2014, 21:12

Kolega mal pcx 125 ktoré išlo 112 na tachu a neverili mu to ani v servise u dílera tak ich nechal previezť sa. Podotýkam že sériové pcx bez uprav.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: 125 ccm po záběhu

Příspěvekod janh2 » 22 bře 2014, 23:16

Možná je to jen pocitová záležitost, ale u mého SH125i mám dojem, že si vše na motoru sedlo až po cca 3.000 km. Motor od této hranice lépe táhne a klesla i o nějaké deci spotřeba. Když jsem se ptal servisáka, tak mi řekl, že motor se plně zajede až po 3000-5000km. Pravdou je, že prvních 500km jsem jezdil piánko, pak jsem to občas i rozjel na maximálku, ale po 1000km jsem přestal brát na mládí motoru jakékoli ohledy :D
janh2

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 05 srp 2011, 14:02
Bydliště: Frýdek-Místek, Severní Morava
Skútr / moto: Honda SH 125i 2013 ABS červená Sienna
Tuning / úpravy: Štít+kryty řidítek - origo, 2x12V zásuvka, vyhřívané gripy, teploměr, držák GPS navigace

Re: 125 ccm po záběhu

Příspěvekod Milan57 » 22 bře 2014, 23:23

U karburátoru je možné , že spotřeba trochu klesne, ale ne o moc u takto malých spotřeb se to bude blbě měřit. ale u mé stříkačky spotřebu menší nepozoruju- podle mě je to u vstřikování naprosto fuk spotřeba před a po zajetí, Akorát mi připadá, že motor táhne jakoby plynuleji po zajetí- necuká tolik a líp táhne. líp tam jsou rychlosti atd,, Mám teď 4 tisíce km
Obrázek Spotřeba CTX 700

Dříve. Honda Wave 110i- prodáno
Uživatelský avatar
Milan57

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 230
Registrován: 10 srp 2012, 15:17
Bydliště: Vesnička hlavní- středisková
Skútr / moto: Honda CTX 700 DCT- Na Prodej !
Tuning / úpravy: batoh na zádech stačí

Re: 125 ccm po záběhu

Příspěvekod Dusan14 » 22 bře 2014, 23:26

No neviem ale mal som vonku valec a piest po 4500km a este vidno honovanie na valci, tak ze na zabeh treba viac ako 5000km kym si to uplne sadne.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: 125 ccm po záběhu

Příspěvekod TUNER » 23 bře 2014, 00:38

Myslíš že dokud je vidět honování,tak není válec zajetý ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: 125 ccm po záběhu

Příspěvekod kocur » 23 bře 2014, 10:16

Možná se to už tady řešilo, ale automobilový motor se už dnes nezajíždí (ovšem jsou na to různé názory). U skútrů a zvláště pak čínských, je opracování materiálu horší, proto je předepsáno úzkostlivé dodržování podmínek záběhu (absurdně nízká rychlost, resp. otáčky prvních několik set km). Přitom si myslím, že motoru spíš nesvědčí velká námaha při nižších otáčkách. Tedy prudký kopec na čtyřku a podobně. V kopci se mi cca 3 krát rozsvítila kontrolka přehřátí motoru a ventilátor zcela pravidelně.Tedy svítí v kopcích, nikoli při max. otáčkách, když to ženu shora dolů. Snake má vodní chlazení.
Uživatelský avatar
kocur

100+
 
Reputace: -11
Příspěvky: 116
Registrován: 03 led 2014, 19:30
Skútr / moto: Yuki 125 Snake, TGB X-Motion 300 EFi


Zpět na Diskuze o skútrech

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků