TGB Bullet 50

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod mikes57 » 17 zář 2011, 18:30

Zdravím,
mám dotaz na přísavaní.Má to nějaký význam,když se to odřizne.Nezvedne se spotřeba?A ta hadice se vymontuje.Není někde na druhém konci k něčemu připojena.Dík za info.
mikes57

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 15 zář 2011, 17:38

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 17 zář 2011, 20:15

Hadice vede do černé krabičky v bočním plastu přidělaný na rámu a z něho dál pokračuje.Odříznout se dá bez problémů.Pokud sundáš sedadlo a pod sedlovou část je to jeden kus 4 nebo 6 šroubů uvidíš to.Názory na spotřebu jsem už slyšel oba,jak že bude nižší,ale i vyšší.Napiš Adasovi25 SZ ten to uřízl.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod adas25 » 18 zář 2011, 11:35

...přisávání vzduchu je tam jen z ekologických důvodů pro EU, t.j. splodiny z výfuku se ředí vzduchem, jiný význam to nemá, pokud výfukem proudí plyny ventil jako vývěva přisává vzduch hadičkou z airboxu, změnu spotřeby či výkonu jsem nepostřehl (stále mám 2,9-3l/100km, neboli na plnou v pohodě přes 200km), stav tacho 3400km, jiná věc je slepé koleno výfuku, to po odříznutí přidá cca 10% výkonu (lepší odšťuch, a jízda do kopců) toť vše... 8)
Obrázek
TGB 50 Bullet 2T 2010 a YUKI 50 Jet 2T 2010
____________________________________
Adas25
"Hákujte planetu !!!"

Jsem členem a nástěnkářem Skútr Klubu Ústeckého Kraje - http://skuk.ebcz.net
Uživatelský avatar
adas25

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 50
Registrován: 19 dub 2011, 11:29
Bydliště: pohoří nad Litvínovem
Skútr / moto: TGB Bullet 50 RS
Tuning / úpravy: Seriový, odstraněny restrikce :-)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod mikes57 » 19 zář 2011, 09:22

Ahoj,ja ty šrouby povolil trochu upraveným inbusem a pak jsem tam dal už klasické inbusaky.Takže vůbec žadný problem.
mikes57

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 15 zář 2011, 17:38

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 19 zář 2011, 11:45

Nechceš víc popsat jak si ho upravil.Co ten na přírubě motoru?Díky.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod mikes57 » 19 zář 2011, 13:31

Jo,tak ten jsem ještě ani neviděl.Zatím jsem pucoval výfuk, potřeboval jsem je rozdělit a tam je taký takový nepravidelný a tak jsem si myslel,že bude i u motoru.

26.9. edit:
Zdravím,
tak na to povolení těch šroubu vyfuku kolena u motoru jsem použíl torx T27 a mírně jsem ho naklepnul a šlo to v pohodě povolit, ale zpátky jsem už dal klasický inbusový šroub M6x20.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 19:55, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
mikes57

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 15 zář 2011, 17:38

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 26 zář 2011, 16:34

Díky za info.Bohužel T27 jsem nesehnal samostatně a celou sadu kupovat nechci.Tak si ho pučím v nějaké dílně.Hned na začátku výfuku by mělo být zúžení.Odstraňoval si ho??Tedy pokud tam je.

27.9. edit:
Ty dva stejné na tlumiči,se mi podařilo v pohodě vyměnit,ale ten na přírubě se nedaří.Zkusil jsem torx 27.Bohužel se protáčí a T30 je moc velký.Dám to známému.Zkusí přivařit matku a povolit,nebo vyříznout drážku.Jinak já tam mám jen jeden druhý je klasická matka.

2.10. edit:
Tak je šroub odstraněn a nahrazen jiným.Dnes jsem sundal výfuk.Jen tak na zkoušku zúžení za motorem jsem tam nenašel.Výfuk je poměrně těžký,ale zjistil jsem,že v něm něco chrastí.V zimě ho sundám a zkusím rozebrat a vyčistit.

6.10. edit:
Tak znovu sundán výfuk.Chci ho odvést na zavaření toho,druhotného spalovaní.
DSCF0416.JPG

DSCF0415.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 20:00, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny 4 příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod mikes57 » 06 říj 2011, 19:21

Zdravím,
taky to mám sundané a žadné zůžení tam není.Volal jsem mechanikovi, který TGB zpravuje a ten mi řekl,že to má tak malý význam u tak malého obsahu, že to nemá cenu.Tak to nechám tak.Jinak v tlumiču mi také něco chrastí,ale nebudu s tím dělat nic až se to projeví nějak víc nebo jinak.Mám to rozdělaný, protože zítra měním zadní plášť a to musí celé dolu i s tím rameném.
mikes57

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 15 zář 2011, 17:38

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 06 říj 2011, 23:58

To už máš sjeto?A pokud ano kolik si na něj najel?Já mám 4500 km.A plášť myslím vydrží minimálně jednou tolik.

20.3.2012 edit:
Tak musím po zimě hlásit první závadu.Z odkalovacího šroubu na karburátoru teče benzín.Pár vteřin po startu to začne téct a to dost silně.Čeká mne čištění a kontrola karburátoru po 5000 km bez vážnějších závad první,která znemožňuje jízdu.Začal téct hned po prvním nastartování odstavil jsem na konci října.Předpokládám nečistoty,nebo zaseknutý plovák.Vzhledem k minimálním zkušenostem.Zřejmě někoho požádám o spolupráci.

10.4. edit:
Tak závada dle zastoupení vadný ventil v karburátoru.Bohužel čekám na dodávku s Taiwanu od 20.3.Vzhledem k tomu,jak se na internetových stránkách píše o dostupnosti dílů("náhradní díly skladem v Č.R.").Jsem zklamán přístupem,jakým se k zákazníkům přistupuje.Příští nákup bych už výběr zřejmě rozmýšlel.Zvlášť když nejde o nějaký kuriózní díl,ale zcela běžný.
Až doposud jsem byl se skůtrem spokojen a dokážu pochopit,že se může něco pokazit.Zajímalo by mne jak rychle by reagovaly,pokud by šlo o záruční opravu.

22.4. edit:
Tak skútr zprovozněn přesně po 4 týdnech byla to tryska v karburátoru ta s tou gumovou špičkou.Dle zastoupení TGB nebyla tryska na centrálním skladu a musela se extra do objednat s Taiwanu.Údajně většinu dílů mají skladem,ale tato součástka nějakým omylem nebyla.Rovnou jich prý objednal zásobu.V servisu žádný problém.Přesto že jsem o něm slyšel špatné zvěsti tak za mě vše OK.Možná dlouhá dodací lhůta,ale tam nevím zda to mohl servis jakkoliv ovlivnit.Hlavně,že už zase jezdím.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 20:04, celkově upraveno 4
Důvod: Sloučeny 4 příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

TGB Bullet 50

Příspěvekod mudla » 13 kvě 2012, 10:53

Ahoj. Mám TGB Bullet 50. Jaká je Vaše zkušenost se zvýšením rychlosti po odstraněníkroužku na variátoru? Díky za info. :D
Uživatelský avatar
mudla

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 09 kvě 2012, 22:09
Skútr / moto: Skútr TGB Bullet 50
Tuning / úpravy: ne

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod mikes57 » 31 kvě 2012, 10:01

Zdravím,
Jaká je možnost nahradit výfuk u skutra TGB BULLET 50 za jiný. Díky za info
mikes57

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 15 zář 2011, 17:38

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 01 čer 2012, 11:22

Pro Mudlu po odstranění kroužku se na rovině zvedla rychlost o 10km/h.Ale hlavně klesly otáčky při normální jízdě a tím i spotřeba.Která je mírně přes 3 litry,ale hlavně kvůli hodně lehkým orig.válečkům.(3gr.)Ostatní restrikce jsem již popsal v předešlých příspěvcích.

Pro mikes 57.Výfuků je na výběr dost i když ne tolik jako pro motory minareli.Při vyhledávaní musíš hledat tip motoru morini.A jméno Bullet se všude nepoužívá taky je to R50X,nebo i pegasus dle trhu na kterém se prodával.U nás ho pod svým jménem zpočátku prodávala Yuki jako 50RX ale na fotografiích je normálně TGB jen přelepily nálepky a stál o 10 000 víc než všechny jejich 50 ccm skůtry.
http://skutry-levne.cz/nahradni-dily/53 ... 45179.html
http://skutry-levne.cz/nahradni-dily/56 ... 41409.html
http://www.scootland.cz/zbozi/leovince- ... ng-morini/
http://www.skutry-malsice.cz/italjet/fo ... ml#content
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod mikes57 » 01 čer 2012, 11:45

Zdravím,
Díky za info Bajzovi,ale dostaly mě ty ceny.Uvidím jak to vyřeším.
mikes57

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 15 zář 2011, 17:38

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod TUNER » 01 čer 2012, 12:04

Ceny jsou zcela normální....jsou také výfuky za 10 tisíc......
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 01 čer 2012, 14:04

To jsou ty levnější varianty.Pokud ti přijde cca.3000 moc nezbývá ti nic jiného než se pokusit vykuchat ten dvoukomorový co tam je v originále.Levnější variantu těžko najdeš.Ale rozmontovat moc nejde.Navíc zahnutí od motoru není úplně ideální.Ale je na něm ten zpětný odtah co vede pod sedačku.Já ho zavařil,ale efekt minimální do kopce cca 3-4 km/h.Také je třeba vědět co od výfuku očekáváš zda zvuk (streetový) nebo výkon (tuningový).A podle toho vybírat.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 9 návštevníků