

Pořadí komponent původní sestavy tak jak jsem ji sundával při demontáži: matice / podložka pod maticí / protikus rohatky na startování uvnitř s 16mm tisícihranem (ten byl po osazení zároveň s koncem tisícihranu na klikovce při originální sestavě) / unašeč polořemenice s ventilátorem / hliníková polořemenice s ventilátorem / PODLOŽKA MOSAZNÁ / sestava variátoru (váleček, tělo, talířek) / KONEC dále nebylo nic rovnou se to opíralo tuším o volnoběžku co je skovaná za variátorem.
Pořadí nových komponent- PODLE MONTÁŽE NAZPĚT - podle toho co jsem vyčetl v obrázkách jak jsem již zminoval jsem osadil : NOVOU MALOSSI PODLOŽKU / komplet variátor / Puvodní "mosaznou" podložku (která vypadá stejně jako ta od malossi) / hliníková řemenice s lopatkama ventilátoru / její unašeč / protikus rohatky - ( ZDE JSEM ALE NARAZIL NA PROBLÉM protože tisícihran na klikovce už nestačil a tudíž jsem nemohl osadit tento protikus na startování proto jsem musel původní "mosaznou" podložku ze sestavy vyndat abych mohl nasadit startovací protikus - i po tomto zákroku však nebyl po montáži zároveň s koncem tisícihranu na klikovce jak tomu bylo u série.
Moje otázka je tedy jasná. Tím že se tam dala ta malossi podložka černá jako úplně první na řadě tak se vše posune o její tlouštku a pa to prostě nesedí. Musí tam ta podložka být ? Nmůžu ji vytáhnout a dát tam jen tu původní "mosaznou" podložku dopředu na pozici mezi váleček varecu a přední polořemenici s lopatkama ?
Skutr v puvodní sestavě neměl problém z kopce valit 80 podle tacha takže tam nemá žádné restrice.
Máte někdo stejný skůtr ? jaké těžké použáváte k multivaru válečky ?
Díky moc draci



