Maxon Ardour 50 2T - měření spotřeby

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Maxon Ardour 50 2T - měření spotřeby

Příspěvekod Danek » 19 dub 2014, 15:17

Zdravím.Chci si změřit spotřebu a tak do prostoru pod sedadlem umístním kanystříček a napojím ho do karburátoru.Jde o to že benzín bude nad karburátorem,původní nádrž je v podlaze jakoby pod karbburátorem,tak jestli to nebude vadit? Mám 50tku Ardura 2T.
Danek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 02 lis 2012, 21:57

Re: Maxon Ardour 50 2T - měření spotřeby

Příspěvekod jackm » 19 dub 2014, 16:07

Než se s tím s****, tak to změř od plný k plný např. po ujetí 100 kilometrů.
Fungovat by to mělo -> samospádem to téct do karburátoru, ale záleží na výšce umístění té nádoby a na tom, kde by byla dole díra v případě, že jedeš do kopce, aby tekl benzin musí být co nejvíce dole.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Maxon Ardour 50 2T - měření spotřeby

Příspěvekod patass » 19 dub 2014, 16:32

taky bych řekl,že jsou jednodušší způsoby.
http://www.ondrejpinos.cz/vypocet-spotreby-paliva/
patass

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 23 zář 2013, 20:28
Skútr / moto: babetta 210,Jawa 350-634,teď Yamahy X Max-125

Re: Maxon Ardour 50 2T - měření spotřeby

Příspěvekod Mr.Voza » 19 dub 2014, 18:43

Proč vymejšlet takový kraviny? Prostě natankuj do plný, pak normálně jezdi a až budeš potřebovat tankovat, tak vem zase do plný a natankovaný litry vyděl setinou (1/100) najetejch km. Po prvním tankování samozřejmě nebudeš vědět uplně přesnou průměrnou spotřebu, protože se ti pravděpodobně nepodaří natankovat přesně na dcl to množstní benzínu, který jsi vyjel. Jako směrodatnej údaj bych bral až zprůměrovaný hodnoty po 2-3 takhle natankovanejch nádržích.

Např.: natakuješ do plna, najedeš 230km a pak natankuješ do plna 8 litrů. Spočítáš 8 / 2,3 = 3,47 litrů na 100km. Po druhým tankování ti výjde průměr třeba 3,2 litrů a po třetím třeba 3,6. Z toho je průměr 3,42 litrů.

Jinak já si to eviduju na http://www.spotreby.cz - tam zadáváš kolik tankuješ při jakým stavu km a ono ti to tyhle věcy počítá.

Jo a to, že je nádrž (flaška) nad karburátorem a benzín do něj teče samospádem je normání a je to tak u většiny moto/skůtrů. Když je nádrž níž, než karbec, jako to máš ty, tak se musí běnzínu nahoru nějak pomáhat - např. podtlakovou pompičkou, u novějších možná el. čerpadlem.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků