Z kraje týdne jsem dostal tip od kamaráda na skůtr Maxon Rhon 50 2T. Skůtr koupen v roce 2012, asi pět let sporadicky provozován, potom přehozen plachtou a stál na dvorku dodnes. Mezitím propadla dávno technická prohlídka, odešla baterie. Skůtr prý nevypadá špatně, pán prý chce 5tisíc. Porovnal jsem informaci s nabídkou v inzerátech a dnes jsme s vozíkem vyrazili. Cesta 70km - víc bych asi pro takovou věc nebyl ochoten .
Rhon už čekal na dvoře utřenej od prachu, dolili jsme krapet benzínu, párkrát šlápli a skůtřík běžel. Sedl jsem (na skůtr poprvé v životě) chvíli mi trvalo než mi došlo že nejsou stupačky, potom jsem jako hledal spojku - nakonec úspěch, skůtr po přidání plynu a nabrání mnoha otáček vyrazil. Trošku mně vyděsilo řízení - takové jako "v blátě" divné - budu muset juknout na uložení řízení - nevím. Pneumatika měla tlak něco pod 1, dofoukl jsem na 2 ale nic se nezměnilo. No a zkusil jsem dát ještě jinou baterii - startér funguje - Rhon chytá na brnk.
Nejdoucí blikače vpředu, jedno světlo, pochroumaný zámek pod sedlem i na nádrži, spousta takových drobností, vše přejdu a vyrazím zkusit tu léta propadlou technickou.
K té věci veškerá původní dokumentace v papírových deskách z Kelly, no paráda. Předal jsem pánovi koruny, ani jsem nesmlouval, nemyslím že by k tomu byl nějaký důvod.
Manželka byla ráda že jsem brzy doma, skůtr je prý moc pěkný - no nechtěla mi kazit radost...
Tak až něco pokutím, udělám technickou, přehlásím a něco pojezdím, tak poreferuji. Ahoj všem













 ani nevím kde už jsem na tom najel přes 600 kilometrů, jako přibližovadlo na kratší vzdálenosti super!!
  ani nevím kde už jsem na tom najel přes 600 kilometrů, jako přibližovadlo na kratší vzdálenosti super!!



