Padesátky - maximální rychlost?

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Příspěvekod Sails » 17 led 2007, 23:02

klika, namontovani laufu a prace pokud se nepletu
No udelal sem z toho vrak tak se to pokusim dat do kupy :D .
Uživatelský avatar
Sails

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 87
Registrován: 15 říj 2006, 19:57
Skútr / moto: Gilera Runner FX 180

Příspěvekod kure.11 » 17 led 2007, 23:06

no prave ze to je hooodne moc...nemysli stim i dily???
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod Dj RE5PECT » 17 led 2007, 23:07

[quote=kure.11]no prave ze to je hooodne moc...nemysli stim i dily???[/quote]ne asi twe,kdyz rikam vsechno :D klika+loziska+prace
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod kure.11 » 17 led 2007, 23:16

[quote=Dj RE5PECT][quote=kure.11]no prave ze to je hooodne moc...nemysli stim i dily???[/quote]ne asi twe,kdyz rikam vsechno :D klika+loziska+prace[/quote]
jenom ?? hm tak to je docela dosti zlosti B) ale jet to jede :)
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod Marios » 17 led 2007, 23:22

To myslím nejede ale letí :D
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod KYBLOS » 18 led 2007, 10:10

[quote=Dj RE5PECT][quote=kure.11]no prave ze to je hooodne moc...nemysli stim i dily???[/quote]ne asi twe,kdyz rikam vsechno :D klika+loziska+prace[/quote]


No vidiš. Mě neměnil kliku, ale jenom ložiska kliky a hlavu z 50ccm na 70ccm. Taky musel půlit motor. Měnil mi ještě klapky sání, šteloval karbec, dolil mi baterku a nabil jí. Ta práce mě stála celkem 3000kč :) Samozřejmě myslím jenom práci. Díly do toho nepočítám.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod TK » 19 led 2007, 16:50

[quote=WeCo]Treba Aprilky SRka a Runnery (a par dalsich) jsou na to kilo jeste celkem dimenzovane, ale po číně se tohle nedá chtít. Vim jaky je to pocit jet na malém Hurricanovi s 10" kolečky osmdesátkou - kroutí se to a je to fakt adrenalin ale ne sportovni jizda. Je to asi tak pohodlne jako kdyz jsem vjel s Runnerem do vyjetych koleji ve stotřiceti na dálnici. Nic moc pocit... :stare:[/quote]

No s mejma 100 kilama se i Aprilka v zatáčkách malinko kroutí. Někdy si říkám že až dost. Jednou dokonce tak že jsem byl skoro naštorc silnice..... Ale ne konstrukcí Aprilie, ale kvůli písku v zatáčce. Fuj eště teď mám pot i na prdeli.... Bylo to tak tak.
Nejen silné stroje mají své kouzlo... Další info na adrese: www.kouril.cz tel: 603480873
Uživatelský avatar
TK

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Vamberk, Pardubice
Skútr / moto: Aprilia SR 50 Factory - Najeto 33000 Km.
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000, GPS, GPS Logger, VHF/UHF transceiver Yaesu, Alarm, Xena, Neon a pár nepodstatných kravinek...

Příspěvekod Elektron » 20 led 2007, 01:07

To kure:jj zatim stale serie,dokud to jede tak nic menit nebudu ;)
The life is not a game...
Elektron

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 49
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Aprilia sr racing 50 ditech

Příspěvekod roman.mara » 20 led 2007, 12:28

ono zvyšování výkonu a max. rychlosti je fakt super, ale zároveň je třeba brát v úvahu,
že konstrukčně mají všechny stroje své hranice

ať jde o výdrž součástí motoru, tak i po kostru skútra samotného. Snad tady není nikdo,
kdo neviděl těch pár trubek, co máme pod těmi krásnými plasty a kdo sám nezažil, jak se
umí zakroutit, když třeba projedete koleje vyjeté od náklaďáků.

nemluvě o samotných zkušenostech řidiče
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod Marios » 20 led 2007, 13:19

Roman.mara souhlas :
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod Dj RE5PECT » 20 led 2007, 15:03

[quote=roman.mara]ono zvyšování výkonu a max. rychlosti je fakt super, ale zároveň je třeba brát v úvahu,
že konstrukčně mají všechny stroje své hranice

ať jde o výdrž součástí motoru, tak i po kostru skútra samotného. Snad tady není nikdo,
kdo neviděl těch pár trubek, co máme pod těmi krásnými plasty a kdo sám nezažil, jak se
umí zakroutit, když třeba projedete koleje vyjeté od náklaďáků.

nemluvě o samotných zkušenostech řidiče[/quote]tak ale,kdyz mas udelanej celej motor,komplet vsechno proste,tak ti ty soucasti taky vydrzej,kdyz sou vsechny jiny...a s tema trubkama,sou scootry co se delaj i ve vetsich kubaturach-napr.: Runner dela se 50,125,180,200cc a vsechny mas stejnej ram,takze kdyz sem dal 70cc a je udelanej skoro celej motor,furt se chova dobre na silnici B)
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod VVLLKK » 20 led 2007, 16:40

Na moji Yukine mam maximalní rychlost nekde kolem 62 km/h ale to musi byt super podminky. Jinak idealních je tech 55 km/h. No neni to zadne delo ale vlete se chystam na neco vetsiho.
[font=arial]Motorkář ježděním žije a jeho stroj je jeho nejlepší kamarád!![/font]
Uživatelský avatar
VVLLKK

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 461
Registrován: 21 říj 2006, 22:51
Bydliště: Frydek Místek (PASKOV)
Skútr / moto: Honda Pantheon 125 2T a Yuki Rally 50

Příspěvekod Twinshot » 21 led 2007, 08:49

Roman.mara:
Ne každý to ale upravuje jenom kvůli maximální rychlosti. Měl jsem dřív maximum 70 km/h, ale bylo mi líto jezdit trvale víc než padesátkou. Proto jsem si koupil větší motor. Teď můžu jezdit trvale 60 km/h bez výčitek svědomí, protože maximum je 100 km/h. Tu maximálku jsem zkusil jenom dvakrát na rovné silnici, abych viděl, jak to pojede. Podvozek to snášel dobře, na horším povrchu nebo v zatáčkách by to už asi takové nebylo, ale upravoval jsem to hlavně kvůli zvýšení cestovní rychlosti.
Telefon: 737 186 466
Uživatelský avatar
Twinshot

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kentoya Twinshot, Moto Guzzi 1000 SPII

Příspěvekod WeCo » 21 led 2007, 13:26

[quote=Dj RE5PECT][quote=roman.mara]ono zvyšování výkonu a max. rychlosti je fakt super, ale zároveň je třeba brát v úvahu,
že konstrukčně mají všechny stroje své hranice

ať jde o výdrž součástí motoru, tak i po kostru skútra samotného. Snad tady není nikdo,
kdo neviděl těch pár trubek, co máme pod těmi krásnými plasty a kdo sám nezažil, jak se
umí zakroutit, když třeba projedete koleje vyjeté od náklaďáků.

nemluvě o samotných zkušenostech řidiče[/quote]tak ale,kdyz mas udelanej celej motor,komplet vsechno proste,tak ti ty soucasti taky vydrzej,kdyz sou vsechny jiny...a s tema trubkama,sou scootry co se delaj i ve vetsich kubaturach-napr.: Runner dela se 50,125,180,200cc a vsechny mas stejnej ram,takze kdyz sem dal 70cc a je udelanej skoro celej motor,furt se chova dobre na silnici B)[/quote]

To je fakt, Runnery maj ze všech malých skůtrů nejpevnější rám. Ale třeba tlumiče má Runner 200 vzadu dva pořádné, kdežto 50ka má jen jeden obyč a to je taky jedna z věcí, které při vysoké rychlosti můžou rozhodovat o stabilitě si myslim.
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod radman » 28 úno 2007, 15:24

Tady je jeden blesk.

Keeway Matrix- 50 cm, výfuk Technigas/Hebo/ , spojka RMS,variátor HEBO 135 N, kevlarový řemen,

rychlost mimo tachometr, cca 80-90 km
radman

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: SUZUKI Burgman 650, dříveAprilia Atlantic 250

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků