Vitas píše:Jenom se chci zeptat - ty rychlosti jsou podle tachace? Jestli jo tak docela bida, jestli podle navigace, tak to je pekny. Ale ona je sice Kymco Cinska, ale myslim, ze skutry od Kymca na tom nejsou rozhodne spatne...

Ne, neni to bida.. Takto jede po odblokovani skoro kazdy skutr, tedy +/- 70 km/h tacho na rovine.
jiribar píše: ale podvozek a brzdy netuní nikdo...
Nektere skutry maji kotoucovou brzdu jak na prednim, tak i zadnim kole a uz v serii brzdi velice dobre. Brzdy se ale bezne "tuni" alespon o lepsi brzdove desticky (napr S6 od cca 360kc) , ale jde koupit i cely kotouc s brzdou (cca 4500kc a vys). Stejne tak si muzete koupit i tlumice nove, ale jen ten zadni stoji od cca 3500kc a vice. Jenze tohle vse je spis uz pro zavodni ucely, pro hodne nadupane skutry, na bezne jezdeni po meste si to muze dovolit asi malokdo:D
Vitas píše:Jiribar: No tak jestli to promeruje tak jako drtiva vetsina ostatnich skutru (10-15, nekdy klidne i pres 20%) tak nic moc... Me to sem tam ukazuje i kilo, kdyz je priznivej vitr, a radar pak zablika 80..

Nerikam, ze je na tom Kymco spatne, ale zkus se nekdy svest na nakym Italskym. Uvidis,jestli bude rozdil, ja osobne na Kymcu nikdy nejel.

A co ze tam mas za upravy? Neznam zadnou serii, co by po odstraneni restrikci jela 80km/h real..
Napr. gilera runer se 70 valcem, multivarem, 17,5 karbecem (uz v zakladu) jede bez ladaku 85 km/h na rovine a to asi jeste podle tacha..
Jedine ze by uz v serii ten italjet nejaky vice tocil (ve variatoru ma jen 5,5g valecky) a mel delsi prevody..(?)