Aprilia SR 50 - výměna řemenu

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Aprilia SR 50 - výměna řemenu

Příspěvekod tovarnikpan » 07 črc 2009, 14:04

čau,

koupil jsem tenhle stroj a dosloužil mi řemen. jsem naprostej začátečník a potřeboval bych poradit, jak se mění....tzn. jestli pouze v servisu, nebo to zvládnu i já svépomocí :-)

dík
tovarnikpan

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 06 črc 2009, 19:13
Skútr / moto: aprilia sr 50

Re: aprilia sr 50 - výměna řemenu

Příspěvekod Namicek » 07 črc 2009, 14:31

zvládneš to klidně sám koukni na http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/ postup stejný akorát vyměníš řemen, kdyby byl dotaz tak přes SZ(soukr. zpráva)
Namicek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 26 črc 2008, 15:46

Re: aprilia sr 50 - výměna řemenu

Příspěvekod jardaslavonice » 07 črc 2009, 21:35

zrovna se mi válí jeden řemen doma i s přední parabolou na sr ditech (03) tak kdybys měl zájem se mužem dohodnout.řemen i parabolu jsem nafotil.parabolu jsem měnil asi po pul roce z duvodu lepší svítivosti tak originál mi zbyl.samozřejme neporušen i se žárovkama.řemen jsem kupoval v ab shopu u kluku.puvodně jsem měl objednaný jiný ale dlouho jsem čekal tak jsem si jel pro něj do prahy a druhej den mi přišel tak jsem je zdrbal do telefonu a hned se mi ulevilo.to bylo někdy na v letě a na podzim jsem prodal aprilku a koupil maxika.od tý doby se mi to válí doma.stačí poslat mail a pošlu ti fotky abys byl trochu v obraze.odkud jsi?
Uživatelský avatar
jardaslavonice

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 209
Registrován: 29 pro 2008, 22:26
Bydliště: Slavonice 728950720
Skútr / moto: babeta 650 od pana Suzukiho
Tuning / úpravy: něco menšího se tam určitě najde jako lauf, xenony,maxia 3 apod.

Re: aprilia sr 50 - výměna řemenu

Příspěvekod tovarnikpan » 08 črc 2009, 07:46

díky moc za návod!