Aprilia SR 50 R - tuning

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Aprilia SR 50 R - tuning

Příspěvekod Driver » 12 pro 2010, 02:05

Zdarec mám Aprilii SR 50 R r.v2010
MY09_bianco.jpg
a určitě bych ji chtěl nějak postupně upravit.Budu rad za všechny příspěvky
nápady,zkušnosti popřípadě fota.
Úpravám se nebraním jak motorickým tak i optickým.
Děkuji všem předem.
Uživatelský avatar
Driver

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 12 pro 2010, 01:51

Re: Úprava Aprilia SR 50 R

Příspěvekod Driver » 14 pro 2010, 08:11

Nikdo nic :?: Co třeba začít výfukem?Můžu ho tam dát jako první?
Přemýšlím o Výfuk Stage6 PRO Piaggio
stage6-vyfuk-stage6-pro-piaggio.jpg
prej utáhne hrozně moc a da se dat aji na 50ccm později chci dat samo 70ccm ale ptám se jen
jestli tam zatím může byt
Pak tu mám ještě jeden tip ktery se mi teda aji víc líbí ale davám přednost funkčností.Je to Stage6 Pro Replica Piaggio chrom-carbon
stage6-vyfuk-s6-pro-replica-piaggio-chrom-carbon.jpg

Poraďte prosím někdo.Zda třeba máte někdo zkušenost stěch dvou.Díky
Uživatelský avatar
Driver

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 12 pro 2010, 01:51

Re: Úprava Aprilia SR 50 R

Příspěvekod smates » 14 pro 2010, 08:48

No vyfukem zacit muzes ale nejlepsi by bylo oboje najednou at to nemusis tolikrat ladit.Pocitej ze s tim vyfukem budes muset prinejmensim vymenit trisku v karbeci,dat lehci valecky a mozna i tvrdsi pruzinky do spojky.Jinak k tem vyfukum S6 Replica je dobra na 50ccm valec ale S6 Pro je zase dobra na 70ccm valec.70ccm s Replicou taky pojede a s Pro bude mit vyssi vykon.S S6 Pro na 50ccm seriovim valci muzes mit problem se sladenim.A proto radim dat oboje najednou. :wink:
Yamaha Aerox/Slušně vytuněnej --- Yamaha X-City 125
smates

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 214
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Usti n.Labem
Skútr / moto: Yamaha X-City 125

Re: Úprava Aprilia SR 50 R

Příspěvekod Driver » 14 pro 2010, 13:11

Tohle jsem potřeboval slyše.Díky za radu :wink:
Uživatelský avatar
Driver

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 12 pro 2010, 01:51

Re: Úprava Aprilia SR 50 R

Příspěvekod Pavel » 14 pro 2010, 17:27

Driver píše:Zdarec mám Aprilii SR 50 R r.v2010
MY09_bianco.jpg
a určitě bych ji chtěl nějak postupně upravit.Budu rad za všechny příspěvky
nápady,zkušnosti popřípadě fota.
Úpravám se nebraním jak motorickým tak i optickým.
Děkuji všem předem.


Tohle téma jak naladit se tady už několikrát řešilo, stačí se jen poohlédnout a projít si témata.
Pokud chceš tenhle scoot tunit, tak si musíš rozmyslet do jaké kategorie chceš skočit. Buď tam nacpeš rovnou otevřený výfuk podle kterého ale budeš muset sladit vše ostatní jako válec, variátor a karburátor a budeš požívat značky jako Hebo, S6 a pod. Nic proti těmto značkám, určitě dělají kvalitní věci, ale doporučuji osvědčenou kvalitu a vyzkoušené věci co ti určitě pomůžou ušetřit nějakou tu kačku a hlavně spoustu času s dolaďováním.
Mé osobní dlouholeté zkušenosti říkají použít díly od Malossi a LeoVince, tedy pokud chceš jezdit i ve městě. Pro zlatou střední cestu použij litinu od Malossi a ve výběru výfuku máš volbu mezi LeoVince TT základ, ZX, ZX chrom (cirkus), GP, nebo novinku ZX-R ( momentálně bych doporučil tento, nebo zx). Karburátor, pokud to není stříkačka a máš tam motor Piaggio a karbec 17,5 tak tam může v klidu zůstat, pouze přetryskuješ o cca 12%, ale to je věc ladění. U výfuk LV bývají přibalené ( pokud je to potřeba) i válečky a spojkové pružinky.
Pokud budeš měnit i válec, tak malossi většinou přibaluje i karbonové štítky, ale svíčku budeš muset pořídit dle předpisu výrobce.
Jako v poslední řadě doporučuji i variátor Malossi Multivar, když už ladíš tak to vždy udělej v kompletu, pak ušetříš finance a čas s dalším dolaďováním..
Tohle je pouze můj osobní názor. Motory Piaggio se dají ladit vcelku jednodušeji než Minarelli a jejich životnost při strávném nepředimenzovaném naladění je delší.
Pokud budeš potřebovat nějaké další informace, jsem na níže uvedeném telefonu, za zeptání nic nedáš.
Ještě ti přihodím link na válec a výfuky.

Výfuky: http://www.leovince.com/en/search.php?m ... le_chiave= , http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... p-08-4028r , http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... p-08-4028r , http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... ra-lc-7492

Válec: http://www.malossistore.it/Prodotto.asp ... =31%207353, http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -lc-317353

varec: http://www.malossistore.it/Prodotto.asp ... =51%209019, http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... mc2-519019
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

Re: Úprava Aprilia SR 50 R

Příspěvekod Driver » 14 pro 2010, 17:55

Díky moc za info.Jo chtěl bych jen kvalitu...Mimochodem mám karburator.Moc díky za tip.No chtěl bych se dostat na cca 13koní.
Vím že 10-11koní jde vcelku lehce.A že za dalšího koně se tvrdě platí.Ale chtěl bych toho docílit.Určitě tě ještě budu v budoucnu kontaktovat.Díky :wink:
Uživatelský avatar
Driver

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 12 pro 2010, 01:51

Re: Úprava Aprilia SR 50 R

Příspěvekod smates » 14 pro 2010, 18:23

S tim co ti radi Pavel se na 13k nedostanes ani omylem.S tim co ti radi tak 9-10k max jsou to bezne zakladni komponenty kdezto ten S6 Pro je kapku vis.Muzes mi verit uz se v tuningu nejakej patek hrabu :wink: Jinak na tuning scootru ti doporucim jine forum viz SZ,tady se na to moc nehraje.
Yamaha Aerox/Slušně vytuněnej --- Yamaha X-City 125
smates

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 214
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Usti n.Labem
Skútr / moto: Yamaha X-City 125

Re: Úprava Aprilia SR 50 R

Příspěvekod Pavel » 14 pro 2010, 19:25

Možná se hrabeš nějaký pátek, já 14 let a proto se ptám jestli chce tunit do města nebo na závody. 90% lidí si to nechá vytunit že jim to jde v padesáti na zadní, ale pak jim to vyndavám protože jim motor každou chvíli zdechne, nebo se zadře, nebo požitek z jízdy je na bodu mrazu. Pokud chce jezdit ve městě a chce tunit aby zvedl výkon a maximálku, doporučuji to co jsem psal a je bez "problému", pokud chce závoďáka tak se dá jít až do aleluja, je to jen o penězích. Kažopádně by kitování vypadalo trochu jinak, ale ať si to vyzkouší každý sám, alespoň bude příště chytřejší. A co se týče rady, tak tady si myslím ji dostane a pak si může vybrat. Věř tomu že nemalé množství zákazníků co mám mají skútr po léčbě tuningu, vím o čem mluvím a pokud je tvůj koníček tuning, tak bych ti mohl poskytnou nějakou tu krabku vyndaných dílů, třeba se hodí, ale neber to nějak zle :D sranda ne, je zima tak budeme tlachat..
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

Re: Úprava Aprilia SR 50 R

Příspěvekod Driver » 14 pro 2010, 23:03

Vím že to co mi radí se nedostanu na 13 koní ale o tom nevěděl na kolik chci jít koní.Chlapi klid.Je to tak že kámoš má to stejné co já a má tam od Scootlandu výfuk od Stage6 pro piagio,Variator od Malosi,A válec 70 taky od Malosi tuším nejakej sport.A má tam 11 koní naměřených.A já jsem si prostě řekl že ho trumfnu :D A právě ve Scootlandu mu řekli že ten S6 pro piagio výfuk je hodně dobrej a dost utáhne že prej má ještě rezervu takže něco na tom bude.
No nic méně ho chci trumfnout a ukázat mu záda :D
Uživatelský avatar
Driver

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 12 pro 2010, 01:51

Re: Úprava Aprilia SR 50 R

Příspěvekod Pavel » 14 pro 2010, 23:28

Ok, stačí povědět jak chceš mít ten biftek propečenej. V tom případě co chceš ty ti poradím asi to co říkal kolega, páč v návrhu co bych ti vytvořil by padlo moc kaček. Tak dej vědět kdo vyhrál. 8)
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

Re: Úprava Aprilia SR 50 R

Příspěvekod smates » 15 pro 2010, 22:04

Pokud by jsi chtel davat vykonejsi valec tak bych popremyslel i o vymene kliky.
/-Pavel-Nic ve zlim ale ten patek mi vychazi na dyl nez tobe :D Beru te za slovo s tou krabkou vyndanych dilu,co by se naslo na Mina LC?Co uz mam vydis v podpisu :D
Yamaha Aerox/Slušně vytuněnej --- Yamaha X-City 125
smates

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 214
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Usti n.Labem
Skútr / moto: Yamaha X-City 125

Re: Úprava Aprilia SR 50 R

Příspěvekod jardaslavonice » 19 pro 2010, 01:17

no já ml kdysi aprilku ditecha (03) novou takže jsem si ji i dobře zajel.kdybych chcel kitovat tak volím karbec ale vstřiku jsem dal přednost.po otevření jsem s ní jezdil běžně 80-90kou.někteří to můžou potvrdit co jezdily na šnuru z brna.jen jsem do ní dával ty správný kapaliny co jsem měl a nelituju toho.po čase jsem s jídlem dostal chut tak jsem začal jezdit i kousek dál (150 km a víše) ale jaksi padina k tomu nebyla pohodlná tak jsem po delším výběru zvolil maxíka.jestli tě vytrhne vložit několik litrů do kitu jinak to nemá asi smysl pokud se bavíme o zvýšení výkonu.ale jestli ti jde jen o zvuk tak o vejfuku by se dalo uvažovat.vono časem přijde stejně nařízení, že tyto stroje budou kontrolovány na silnicích běžně jako u jiných kontrolách.nedej bože že se dostaneš do nějaký nehody kdy tvůj stroj at nezaviníš nehodu, pujde na kontrolu kvůli technickýmu stavu.tam zjistí že nesedí výkon podle techničáku a pokud na to ještě nemáš řidičák, tak už šetři na pokutu, protože je to pěknej ranec.pojištovna od toho dá pazoury taky pryč a ve finále se může stát, že budeš jen platit i tomu co tu nehodu zavinil až zčernáš.radši jsem volil variantu si udělat A neom. protože je to pořád levnější než platit někomu za nehodu ikdyž jsem ji nezavinil.to je jen můj názor.co mám informace tak zatím ty kontroly u nás nejsou a pokud ano, tak jen vyjímečně, ale nevím o nich.v německu a v rajchu je to běžný.k tomu je tam ještě buterace ze rámus z vejfuku pokud je vykuchanej i na velký motorce, to nevadí, dostane takovou pálku že se prohne a při nejhorším pujde domů pěškobusem.
Uživatelský avatar
jardaslavonice

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 209
Registrován: 29 pro 2008, 22:26
Bydliště: Slavonice 728950720
Skútr / moto: babeta 650 od pana Suzukiho
Tuning / úpravy: něco menšího se tam určitě najde jako lauf, xenony,maxia 3 apod.

Re: Úprava Aprilia SR 50 R

Příspěvekod cinemah » 31 pro 2010, 19:56

ahoj, pánové mám malý problém.... nedávno jsem koupil zánovní aprilii SR 50 R a celkem z ničeho nic mi přestal fungovat klakson a spínač na levé páčce od brzdy, takže když scooter startuju, musím držet pravou páčku. Nevíte někdo čím to může být? Ještě jsem na to nekoukal, protože v garáži je celkem zima, tak jen jedtli jste se s tím už někdo nesetkal....
cinemah

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 31 pro 2010, 19:51
Skútr / moto: aprilia sr 50 r

Re: Úprava Aprilia SR 50 R

Příspěvekod Hasmann » 01 led 2011, 11:10

Poradím jen jedinné,jestli ti odešly dvě věci najednou na levém ovládání,tak ho budeš muset rozebrat a podívat se kde odešel kontakt(drátek)... :wink:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Aprilia SR 50 R - tuning

Příspěvekod driver100 » 12 led 2016, 14:54

Zdravím.Toto fórum sledujem odkedy mám skútra. Momentálne mám nohu v sádre /prvá lyžovačka/,tak som si celé hodiny znova všetko študoval.Samozrejme aj scootland.cz.Zaregistroval som sa a budem čakať na radu človeka,ktorému je skúter koníčkom,prípadne vrtanie v strojoch zamestaním.Vzhľadom na trasu,ktorú jazdím stále,by som potreboval zvýšiť max.rýchlosť na rovine o cca 5km a súčasne,aby to v tiahlom kopci nešlo pomalšie,ako doteraz,znížil by sa počet nákladniakov,čo ma predbiehajú. Myslím,že na to netreba náročný tuning/??/.
Mám Aprilia SR50R,ZD4VFD00,Piaggio,C364M,Dellorto PHVA 17,5 ,2014,2950 km,odblokovaný /variátor,tryska,ihla,sviečka/ robili to zadarmo a nechceli sa o tom baviť. Vedia,že som technický laik.
Pomohlo by skontrolovať dereštrikcie, čo sú urobené +krátke koleno odblokované, reštrikcia v saní karburátora, plast. trubka v airboxe - ak to tam skúter má?
Alebo treba nejaký streetový výfuk napr. Stage 6 street, Naraku trafic, LV touring?
Alebo je nutné k streetovému výfuku pridať aj Malossi multivar?
Počítam pri každej možnosti,že tam,kde to zaveziem naladia karb,valčeky,pružiny.
Prípadne navrhnite,čo by ste urobili vy, je možné,že ja mám z toho počtu info guláš.
driver100

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 12 led 2016, 14:46
Skútr / moto: Aprilia SR 50 R
Tuning / úpravy: žiadne

Další

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron