2T nebo 4T - který je lepší?

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Příspěvekod Marios » 25 říj 2006, 19:29

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod lukaso » 26 říj 2006, 11:47

Když už to přírovnáváte k hudbě. Tak na 2T si mužu hrát tvrdší a hlasitější hudbu ale i někdy nudnej jazz. Kdežto majitel 4T si hraje jenom nudnej jazz, bez možností výběru.
Naposledy upravil lukaso dne 26 říj 2006, 11:47, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
lukaso

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ostravsko
Skútr / moto: Derbi GP1

Příspěvekod WeCo » 26 říj 2006, 15:33

mě tedy jízda na 4T 200ccm vůbec nudnej džez nepřipomíná, spíš pořádný techno ale potichu :)
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod WeCo » 26 říj 2006, 15:37

Koukám že píšu do tématu o 50-kách, tak sorry. To pak je asi hodně nudnej džez. Malý obsah jedině 2T - v tom se asi s většinou shodnu.
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod sneegg » 26 říj 2006, 20:18

at dělade co děláte nejlepčí je ten můj!!!!! :D :D
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod roman.mara » 26 říj 2006, 20:37

obsah nenahradíš B) B) B)
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod KYBLOS » 26 říj 2006, 20:42

No jak se to veme. Ráno byl záchod úplně prázdnej. Prostě bez obsahu. Čéče to bys koukal jak sem ten obsah nahradil :D
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod venca1124 » 26 říj 2006, 21:12

a jak B)
SUZUKI BURGMAN AN650 RV2003
venca1124

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 04 říj 2006, 22:01
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod KYBLOS » 26 říj 2006, 21:17

No coment, ale hrozně to smrdělo a bylo to hnědý barvy :-)))
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Twinshot » 26 říj 2006, 21:21

[quote=lukaso]Když už to přírovnáváte k hudbě. Tak na 2T si mužu hrát tvrdší a hlasitější hudbu ale i někdy nudnej jazz. Kdežto majitel 4T si hraje jenom nudnej jazz, bez možností výběru. [/quote]

Já jsem si vyrobil do laďáku dvě takový dusítka, který maj průměr děr 15 a 18 mm. Normálně tam mám to s 18 mm dírou, kdy je zvuk hodně pěknej a ještě není nepříjemnej. Když chci jezdit potišejc, tak tam dám to s dírou 15 mm nebo tam někdy dávám ještě korkovej špunt s dírkou 10 mm, pak je to úplněj tichošlap. To používám třeba na vyjetí z vesnice, když jedu hodně brzo ráno na ryby a nechci moc dělat bordel.
Když si chci udělat radost, tak nechám vejfuk úplně bez vložek a to pak duní krásně, akorát z toho po delší době bolí hlava. Takže si můžu nastavovat celkem čtyři stupně "volume" :D

Takhle vypadaj ty dusítka:
Obrázek
S tímhle jezdím nejčastěji:
Obrázek
A takhle to má nejlepší zvuk B)
Obrázek
Telefon: 737 186 466
Uživatelský avatar
Twinshot

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kentoya Twinshot, Moto Guzzi 1000 SPII

Příspěvekod KYBLOS » 26 říj 2006, 21:23

Tak to je mazec :D To by mě nenapadlo
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod sneegg » 26 říj 2006, 21:28

jojo tohle je fagt mazec.ale zastavam nazor :nemusí mně vidět hlavne at mně slyší :D :D
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod KYBLOS » 26 říj 2006, 21:39

čéče mě se jednou stalo, že jedu po rovině, před mnou cyklista, blížím se k němu a už jsem byl cca 10 m za ním a on začal zatáčet. Naštěstí jsem to dobrzdil, ale on mě fakt neslyšel a to jsem tam měl laďák, takže ani s laďákem moc slyšet nejsem :-(
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 bře 2013, 20:10, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Daelimek » 26 říj 2006, 22:15

to Twinshot: ty jsi měl vždycky dobré názory i nápady...jde vidět,že české ručičky a česká hlavička,která musí pořád něco vylešovat se ještě neztrácejí..jen tak dál
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod Twinshot » 27 říj 2006, 08:14

Tady je video, kde je porovnání zvuku se špuntem a bez špuntu. Rozdíl tam není tolik patrnej jako ve skutečnosti, je to nahrávaný foťákem. A když se vejfuk odšpuntuje úplně, tak už to mikrofon ve fofťáku moc nepobírá.
Tady je to videjko: http://twinshot.xf.cz/spunt.avi
Telefon: 737 186 466
Uživatelský avatar
Twinshot

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kentoya Twinshot, Moto Guzzi 1000 SPII

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník